globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 17:36 | Nahoru | #991
Pro neAssassiny, TDR 125 za 30, bazoš.
Válec 4FU nikasil, viz. #262

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 20:52 | Nahoru | #992

Koudy01 píše: Suzuki GT750 za 195000


Sleva na 178 000 Kč. Myslím, slušná cena.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 20:56 | Nahoru | #993

Beranidlo píše: Koudy01> Nádhera, dávám odkaz , ovšem s cenovkou 49 Některé vlastnosti bude mít asi společné s SXT 350 #637



Cagiva taky slevnila - na 45 000 Kč.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 21:16 | Nahoru | #994

Wenca24 píše: Beranidlo> No, svezení na tom musí být zajímavý



Fakt dobry, ja jsem hned svoji prvni jizdu na tomhle stroji zakoncil preletem nad traktorem

Je fakt super stroj, ale 8tis E je pro me momentalne dost penez... a cesta do italie ponekud komplikovana...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 21:23 | Nahoru | #995
co je v tom TDR 250 za motor? řaďák vycházející z RD ypvs??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 21:33 | Nahoru | #996
kuba350> No ty ... jeden! Ne RD, ale motor původem z TZR 250.
Edit - uličníku jsem chtěl napsat, ale nemohl jsem si vzpomenout

Naposledy editováno 09.03.2021 21:39:22

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 22:19 | Nahoru | #997
Kohlstein> Ossa Super Pioneer 250 1977 za 98 bazoš Do serie k 350 z #251.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 22:54 | Nahoru | #998

Kohlstein píše: kuba350> No ty ... jeden! Ne RD, ale motor původem z TZR 250.
Edit - uličníku jsem chtěl napsat, ale nemohl jsem si vzpomenout



tak já nevim, ale TDR je řadák a TZR véčko

Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 23:06 | Nahoru | #999
Tzr 2MA, 3MA je radak, Tzr 3xv je vecko. Vychazi to z doby exporimentu a honeni kazdeho koniku. Valce jsou hodne podobne s TDR 125. Daji se na radaky nacpat ty 2 DT, TZR, TDR Atheny 170.
Rd valce tam nenacpes ty jsou pro zdvih 54 - 58. Tzr 250 i 125 maji zdvih 50,7.

Naposledy editováno 09.03.2021 23:09:11

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 23:23 | Nahoru | #1000
kuba350> Ty už jsi moc napřed. Tady to máš všechno pohromadě: https://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_TZR250
1986 - parallel twin 2MA

1989 - parallel twin reverse cylinder version 3MA

1991-1996 - V-twins 3XV


Edit - MÁM #1000

Na té wikipedii je pěkný odkaz na test modelů z r. 1991 , ovšem po 27 letech - RGV, TZR, NSR

Naposledy editováno 09.03.2021 23:39:07

Dva takty jsou víc než dost

10.3.2021 v 23:01 | Nahoru | #1001
Reprezentant úpadku třídy do 500 ccm u nás. ČZ 380 / 514, naprostá nepoužitelnost za 110 (!) bazoš



Naposledy editováno 10.03.2021 23:07:46

Dva takty jsou víc než dost

11.3.2021 v 23:32 | Nahoru | #1002
KTM GS 250 z roku 1987, za 260 táců, ale nesmí se na ní jezdit. Bazoš.


Dva takty jsou víc než dost

12.3.2021 v 20:37 | Nahoru | #1003
Taková obyčejná Honda NSR 125R za 33, bazoš. Ovšem je k ní papír, ve kterém nějaký pan inženýr z Honda Motor Europe deklaruje, že eneserko s řadicí a spojkovou pákou je vlastně automat. Tak nevím, jestli se tam chlastá, nebo berou něco ostřejšího

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

12.3.2021 v 23:19 | Nahoru | #1004
Tak to tady prohlížím s nostalgií a vzpomínkami na staré dvojtaktní časy. Tuto jsem měl dokonce na značkách .

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

13.3.2021 v 08:47 | Nahoru | #1005
To NSR 125 to ma quick shifter? Jinak nechapu, jak by to mohlo samo radit. V te dobe jeste neexistovalo nic co by za tebe menilo rychlosti. Variator to samozrejme nema. Taky by se mi libilo dostat 125 2T do skupiny scooteru a rizeni jen na Bcko. Existuje nejake 125 2T moto co lze ridit na bcko a neni to scooter jako Gilera Runner, ale je to klasicka motorka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.3.2021 v 19:08 | Nahoru | #1006
Dady> Pamatuješ si, z kterého ta GS 250 byla roku? Tipuju 1979, podle motoru a toho panzefaustu na konci výfuku. Edit - A podle kyvky vlastně spíš 1978.
Měli jsme tu (nebo spíš v inzerátech) jenom ty o něco mladší, GS 350 a GS 250 .

Naposledy editováno 13.03.2021 19:12:10

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

14.3.2021 v 22:59 | Nahoru | #1007
Na odlehčení v dnešní těžké době. Cenu ani odkaz na inzerát nedávám.


Naposledy editováno 14.03.2021 23:00:11

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 11:02 | Nahoru | #1008
593 za čtvrt mega.


Kdyby někdo potřeboval postrkovadlo do města Gilera ICE jeden z nejhezčích skůtrů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 11:02 | Nahoru | #1009
Kohlstein> Takovej skvost, to by mě cena zajímala.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 11:20 | Nahoru | #1010
DRN.> MOTO JE V POHODĚ, ale prachy šetři na tohle - Yamaha RD500LC, bazoš , bez cenovky.
Běžná cena v cizině mezi 12 a 20 tisíci euro - https://www.daspark...yamaha-rd-lc500.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 11:35 | Nahoru | #1011

DRN. píše: Kdyby někdo potřeboval postrkovadlo do města Gilera ICE jeden z nejhezčích skůtrů.


Říkal jsem si, jestli to Ice není třeba nějak špatně vyfocené, když se mě nechce zalíbit. Tak jsem hledal fotku z lepší perspektivy, což se povedlo, ale ta krása mi stále uniká ...

Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 11:38 | Nahoru | #1012
Je to dobrej pekáč. Mně se líbí

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 11:45 | Nahoru | #1013
havlis_de> Já bych řekl, že tu tučně psanou větu o tom, že něco vyplívá , si do toho vyjádření sám vpašoval ten blázen, který to teď prodává.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 12:45 | Nahoru | #1014
Kohlstein> Tak je to takové netypické ufo. Mě se to líbí.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 12:53 | Nahoru | #1015
Kde se porad berou ty vykony?! Vidim na Bazosi 2x NSR a jedno ma 25 kW a druhy dokonce 25-28 kW. Pritom at hledam, jak hledam, zadny validni zdroje takovy sileny vykony neuvadeji. 34-38 koni mi prijde dost prestreleny. Byt misto kW kone, tomu bych veril spis.

Jedna zelená za 45k Kč
Cena i ten popisek taky stojí za to.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 12:57 | Nahoru | #1016
Bakoun> Ten popis je docela dobre mirenej na mladochy Akorat to teda mohlo byt ve vetach.

Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 13:17 | Nahoru | #1017
Mate nekdo srovnani, jak si vede Honda NSR proti Yamaze TZR, Cagive Mito, Aprilii RS apod. Ja mam uz od stredni skoly zafixovano, ze na to, jak ta Honda ne/jede, tak je pomerne uzrana.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 13:45 | Nahoru | #1018
Bakoun> NSR125R JC22 měla psáno 23kW s 28mm karburátorem. V tom držela krok s Cagivama, Apriliama a Gilerama. Dokonce se ten výkon dal naměřit i na zadním kole
https://125stradali.com/nsr-125-rp-jc22/
I test dell’epoca rilevano una potenza massima alla ruota di 31,16 cv a 10900giri ed una velocit? massima di 170 km/h.
Možná by šel najít sken tohoto výtisku z roku 1993, https://www.motocic...rdquo-125-moto-55893

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 13:52 | Nahoru | #1019
Kohlstein: diky za info. Ale pak mi neni jasne, proc u nas na prirodnich okruzich jezdi sama Cagiva a Aprilia. Nic dalsiho tam clovek skoro nevidi,

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.3.2021 v 13:54 | Nahoru | #1020
Bakoun> Podvozek, dostupnost dílů, SP válce ... taková trojkombinace bych řekl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist