globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.6.2021 v 15:52 | Nahoru | #1351

Beranidlo píše: tomasNJ> Supermotor v dokonalém rámu, ale pérování chtělo údajně (jako vždycky) svěřit odborníkovi na tuto věc. A ještě jedna věc, která na té hondici chybí - u Showy zkrátili trubky vidlice a chrániče kluzáků byly moc krátké, tak aby se nezasekávaly, trubky dostaly plastové náběhy.

A takto to vypadalo tehdy.


A ještě malé porovnání přivěry této Hondy a té YZ250 z roku 1982


Jo přesně tyhle nabehy jsem sháněl, jednak se nedře povrch tubusu od krytu, ptz tam není to nerezové perko a taky to stírá případnou hlínu na chromu, jinak ten podvozek je no, škoda mluvit, teď jsem kupoval fungl nový zadní tlumič na tu cr 125 '93, ten starý byl už dost jetý, i po repasi se houpal jak enduro, a preplanžetovani dle tlumičare nereálné... Předky si dělám sám, tam problém není, ale vakuovka a dusík na zadek problém je ?

Dva takty jsou víc než dost

2.6.2021 v 10:12 | Nahoru | #1352
Z jiné diskuse, která se tady na foru včera objevila. Nabídka na úpravy válců , plus nějaký výfuk.

První z úprav, propilovaná okna, zvlášť to výfukové. Extenzivní úprava, která potřebuje akurátní výfuk a držet to v otáčkách, jinak to bude dělat jenom větší kravál. Obyčejné litinové kroužky budou mít v tom širokém výfukovém okně problém.

Tříkanálová fichtl klasika s třetím přepouštěcím kanálem přes píst. Kolikpak je asi v odlitku a ve vložce masa pro ty výfukové boostery?


Ale, ale ... Jakési pomocné přepouštěcí kanálky ve stylu babetty. Přínos na výkon to nějaký mít bude, ale tohle bych udělal jinak.

Na závěr kombinace všeho.

A ještě nějaký výfuk. Podle fotky poznám prd, u těch délek kolena - expanzního kužele - reflexního kužele záleží na každém stupni časování kanálů, aby to fungovalo, jak má.


Naposledy editováno 02.06.2021 10:13:20

Dva takty jsou víc než dost

2.6.2021 v 10:17 | Nahoru | #1353
Těch úpravářů pionýrů je mraky. Stejskal, Ragnar, Severa,.... Já mám válec udělanej od Standy Hrbka. Můžu ho pak nafotit, oměřit.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.6.2021 v 14:26 | Nahoru | #1354
Tohle na mě vybalil ten hajzl gúgl, když jsem dneska otevřel jutub

Dva takty jsou víc než dost

2.6.2021 v 14:53 | Nahoru | #1355
To sem vždycky chtěl.. Dobrej plast že to vydržel i svíčka...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.6.2021 v 15:10 | Nahoru | #1356
Kohlstein> To stejný mě cpal taky Těch videí je víc, vždycky to končí vytavením závitu, ale na chvilku dobrý. Nepotřebuješ colortune svíčku na nastavení.

Dva takty jsou víc než dost

3.6.2021 v 09:58 | Nahoru | #1357
Honda MTX má výsadu být #1 , vodou chlazená. Předchůdce vzducháč je na bazosu za 18 , proti pitu rozhodně lepší volba.

Ale proč to sem cpu - kdyby někdo chtěl motor do 511, tak za 35 tisíc je k dispozici našroubovaný do tohoto MTX podvozku. Z úprav je patrná hlavně prodloužená kyvka.


Edit - ještě jinak, podvozek je spíš z toho vodníka, možná z takovéto MTX 125, která tady měla následovníka #1133. Ta se prodávala v Blansku, a myslím, že tam i skončila. Tento týden jsem tam něco takového viděl, ale jen se proti mně mihla v protisměru.


Naposledy editováno 03.06.2021 10:14:08

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.6.2021 v 17:51 | Nahoru | #1358
Narazil jsem na zajimavy clanek
Ty CZ nejsou zas takovy prasivky

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.6.2021 v 18:27 | Nahoru | #1359
havlis_de> V tom článku se ale nepíše, že to je ČZ. Má to být padesátka Minarelli, kde byly na motoru odlitky s nápisama ČZ. Věc se mohla mít tak, že tyhle motorky a motory prodělávaly u nás i v zahraničí různá vylepšení. V ČZ pracoval někde ve vývoji třeba Pavel Ševčík, který žil později v Brně. A když chceš v továrně něco ufušovat na svoji motorku, tak tvoje odlitky a další díly musí mít na sobě označení, jako všechny ostatní díly, které se tam vyrábí, aby nezasvěcení neměli důvod k podezření.

A jiná motorka, kterou jsem našel tady https://www.motorra...PCB_50_cc_Racer.html

Dva takty jsou víc než dost

3.6.2021 v 22:48 | Nahoru | #1360
Dekuju za info, to opravdu vypada jako motor minarelli. To byl asi home project nekoho z tovarny.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.6.2021 v 12:12 | Nahoru | #1361
Od podzimu 2019 se porůznu objevují informace, že TM bude má 125ccm se vstřikováním, pro enduro a pro supermoto. Od loňského podzimu už jsou nějaká videa, ale zatím to vypadá, že mašiny stále nejsou k dispozici, možná za měsíc....
TM EN 125 Fi 2T - non ancora disponibile


Už to zkoušel Stefano Passeri


Naposledy editováno 04.06.2021 12:12:54

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

6.6.2021 v 15:32 | Nahoru | #1362
Půjde do světa TDR viz. můj profil, nevíte co by si za to člověk mohl říct? Teď dlouho stálo, takže bych raději prodal levněji ale s tím že si nikdy nevymyslí po dvou měsících že to mělo skrytý vady atd. Než jsem ho odstavil tak chytalo na první šlápnutí (doděláný kick + origo startér) a 130 jelo s přehledem, po zemi se to válelo jako každá dváca, ale nic fatálního, vše v malé rychlosti (za mě jen po trávě, předtím nevím), takže plasty jsou tak nějak poflastrované - od pěti metrů a dál to vypadá hezky.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.6.2021 v 12:54 | Nahoru | #1363
Hitak128CZ> Člověk může říct třeba mega, když k tomu má vztah
TDR tady byla naposledy před dvěma týdnama. Ten co si za ni styděl vzít víc, teď nemá ani motorku a možná, že už any ty peníze. Teď jsou v inzerci dvě TDR, jedna za 40

Druhá za 45

Jsem přesvědčený, že nejpozději za dva týdny budou obě pryč a beze slev.
A jestli se bojíš, že ti to někdo bude chtít vracet, vybírej si kupce a nedávej to prvnímu. Že se na to někdo přijede podívat ještě neznamená, že mu to musíš prodat. A nebo si řekni 65, ať máš na to, kdyby si někdo nárokoval třeba těsnění pod hlavou.
Edit - za 66 se aktuálně nabízí jedno pravěké DT.


Naposledy editováno 07.06.2021 13:01:32

Dva takty jsou víc než dost

9.6.2021 v 13:51 | Nahoru | #1364
Někdo se tu potřebuje zbavit 1987 Suzuki RG 250, ale místo peněz , jakožto prostředku směny, chce nějaké ereso, které se prodává už dva měsíce (1063 ).
Tohle


za tohle

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.6.2021 v 07:31 | Nahoru | #1365
Koukám že tu nevidim. Na FB jsem si všiml inzerátu na tohle tuono. Překvapil mě údajnej objem motoru. Co je asi schopnej takovej motor vydržet..

Tuono na Bazoši

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.6.2021 v 07:37 | Nahoru | #1366
Frantas> Včera to složil a dneska se zadřela

Dva takty jsou víc než dost

11.6.2021 v 08:24 | Nahoru | #1367
Tak ještě fotečka, ať víme jak taková dvěstadvacítka vypadá ...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.6.2021 v 14:43 | Nahoru | #1368

Beranidlo píše: Beranidlo> Nové video k úplně starému příspěvku (#18 ). Přímé porovnání Bety Xtrainer a 300RR. Chce to umět trochu italsky.


A teď co se stane, když je výfuk z RR na motoru Xtrainera? Za 100 tisíc jde taková kombinace pořídit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.6.2021 v 21:21 | Nahoru | #1369
Koudy01> To pitval někde na asociální síti ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.6.2021 v 22:01 | Nahoru | #1370
Beranidlo> Tm125fi uz je normalne v prodeji, jednu nedavno osedlal Lukas Pesek

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.6.2021 v 12:26 | Nahoru | #1371

Frantas píše: Koudy01> To pitval někde na asociální síti ?


To nevim

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.6.2021 v 21:51 | Nahoru | #1372

assassin píše: Beranidlo> Tm125fi uz je normalne v prodeji, jednu nedavno osedlal Lukas Pesek


Nějaké předprodukční kousky se sem tam objevují už víc než rok. Do MX dávají pořád karburátor, ale možná tu vstřikování zkusil někdo i na trati. Já vycházím z nasledujícího videa, které je z konce května a kde říkají, že Euro 5 homologované verzi dělají světovou premiéru (těsně před časem 1:00).

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

13.6.2021 v 21:55 | Nahoru | #1373
Tady jedna lahůdka, super stav dle mýho
https://www.ebay.de/...on=1&_sacat=9800

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.6.2021 v 22:05 | Nahoru | #1374
milonovo> Ta tvoje lahůdka Gilera NGR 250 se tady prodávala hodně dlouho za 15 tisíc.
Fotky té německé z r. 1989 za 2700 eur

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

14.6.2021 v 10:03 | Nahoru | #1375
Fakt? No vidíš, já to zase tak dopodrobna nesleduju, jen se mi zdála na to stáří pěkná....

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.6.2021 v 10:34 | Nahoru | #1376
milonovo> Tak ta za těch 15 nebyla taková vonavka a hlavne nemela papiry.

Naposledy editováno 14.06.2021 10:35:11

Dva takty jsou víc než dost

14.6.2021 v 13:19 | Nahoru | #1377
Výkon 20 kW/33 koní. Tak kolik?

Dva takty jsou víc než dost

14.6.2021 v 14:04 | Nahoru | #1378


Edit - navzdory parametrům obchodní propadák. Do stejného segmentu začala v té době směřovat i Jawa s typem 593.

Naposledy editováno 14.06.2021 14:09:29

Dva takty jsou víc než dost

14.6.2021 v 14:25 | Nahoru | #1379
Tenkrát to cizina dělala krátkozdvihové ty 2T.

Dva takty jsou víc než dost

14.6.2021 v 21:58 | Nahoru | #1380
Po dlouhé době Cagiva Elefant (dvojka z r. 1985) v použitelném stavu za 24 tisíc s novou STK.
Už tady jednou byl, za 15 v #952 , ale to ještě trochu zanedbaný.



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.


TOPlist