https://www.motorkar.../derbi-senda-50.html
2 reakcí na tento příspěvek Údržba
Olej do převodovky dej motorový pro 4T motocykly, 10W40 nebo 15W40, ne automobilový s aditivy - na oleji bude označení MA nebo MA2. To kvůli spojce. Většinou je potřeba tak 0,5-0,7 litru.
Na mazání motoru dávám Mogul Alfa 2T za 120Kč, koupím ho když jedu někde kolem Mountfieldu. Teď jsem nakupoval něco na internetu, tak jsem přihodil Shell Advance Ultra 2T, stojí do dvou stovek. Na oleji do motoru musí být označení JASO FC nebo JASO FD. Asi by stačilo to lít jenom do nádobky pro ztrátové mazání, ale pro sichr to ještě přidávám v poměru asi 1:100 i do benzínu.
Edit - tučný text
Naposledy editováno 06.11.2019 15:50:49
1 reakcí na tento příspěvek Údržba
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
JiriK84 píše: Kohlstein> další Kdo vám tohle kdy poradil nebo vás to naučil? Při výměně brzdovky, obvzláště když nevím jak tam dlouho je, se nikdy nezatlačují pístky. Největší bordel, nejšpinavější a nejvíce zdegradovaná brzdovka je právě v brzdovém třmenu, takže veškerý ten sajrajt naženeš do hadic.
a není jedno odkud ho nová kapalina vytlačí....?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
Klidně se dá použít olej pro moto čtyřtakt se společnou olejovou náplní pro motor a převody (což je většina), SAE 10W40, 15W40, 10W50, 15W15 - musí mít označení MA, MA2, aby neprokluzovala spojka.
Nebo jsou přímo oleje se stejnou viskozitou pouze pro převodovky, ale ty se nesmí používat tam, kde má motor a převodovka společnou náplň, třeba Motul Transoil nebo Agip Gear 10W40, který je pro Derbinu v návodu.
PS: ano teď jsem si dočetl že je to onen PP80.
Naposledy editováno 07.11.2019 13:19:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
JiriK84 píše: Kohlstein> další Kdo vám tohle kdy poradil nebo vás to naučil? Při výměně brzdovky, obvzláště když nevím jak tam dlouho je, se nikdy nezatlačují pístky. Největší bordel, nejšpinavější a nejvíce zdegradovaná brzdovka je právě v brzdovém třmenu, takže veškerý ten sajrajt naženeš do hadic.
tak ten sajrajt do hadic moc nenazenes. Ono pokud je tam vylozene sajrajt, tak zustane usazenej za pistkama.
Nahore to odsajes a nalejes novou kapalinu. Nasledne jednu az dve nadrzky propumpujes klasicky pres vypustak a mas excelentne vymeneno.
Pokud udelas jen to co napsal Kohlstein bez nasledneho propumpovani brzdovky pres trmen jak jsem jiz psal, tak je to na facku... to uznavam, ale verim tomu, ze Kohlstein jen nenapsal svoji myslenku postupu celou.
Jinak jak to muze vypadat za brzdovym pistkem ? ...mala ukazka...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Miznúca voda na motorke derbi senda... Derbi Senda SM 50 | RokyNO | 17 | 16.2.2024 v 15:03 RokyNO |
Jaký výfuk zvolit Derbi Senda SM 50 | lukyn456 | 3 | 8.1.2024 v 17:40 Krautkopf |
derbi senda 50 plast Derbi Senda DRD Racing, Derbi Senda X Treme SM, Derb... | cipis96 | 1 | 26.9.2022 v 16:04 Frigolin |
Derbi senda 50 stk motor euro 3 Derbi Senda SM 50 | odysekkk | 2 | 24.6.2020 v 13:53 Kohlstein |
Skleněná pojistka Derbi Senda SM 50 | Marty56 | 7 | 25.11.2019 v 22:37 cuir |