bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zvednuti Africa Twin RD07
12.10.2019 v 16:07
Cau, moc to tady zrovna nezije, ale zkusim. Vsude mozne shanim info jak, popripade kdo, je schopny zvednout RD07 -chtel bych z toho udelat takovy old school dakar, zdvihy min 300mm, rally kokpit, co nejvetsi svetla vyska, mozna pridavne nadrze, proste stroj pro radost a obcasne cestovani.

poradil by nekdo jestli se tim nekdo zabyva ? zatim jsem toho moc nenasel

diky, H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvednuti Africa Twin RD07

14.10.2019 v 09:57 | Nahoru | #1
vilemx> Tak jsem koukl do katalogu a pravda,210/220 to není to co autor hledá.Tam by to bylo opravdu velký vatě
Chtěl bych vědět,jestli na kombinaci TELE/PARAlever vůbec jde..

Naposledy editováno 14.10.2019 10:08:24

(reakce na) zvednuti Africa Twin RD07

14.10.2019 v 11:21 | Nahoru | #2
Anti> Vůbec nic nenamítám poskládat si motorku pro radost podle vlastního vkusu, i když to je pro přihližející po praktické nebo finanční stránce pitomost. Za bůra jde XRV zvednout o pár cenťáků:
vpředu - pružiny, delší pístky = zdvih z 220 mm na 240 mm, delší zátky = světlá výška dalších +30 mm,
vzadu - pzužina, delší vidlička = změna progrese a světlá výška + 20-50 mm dle prodloužení vidličky.

Už tohle motorku zvedne tak, že dakrcz se skoro 190 cm jistě bude spokojen, že na tom nebude vypadat blbbě a v terénu se na dorazy jen tak nedostane. Pro drtivou vetšinu šoférů dostačující řešení.

Jinak jedna věc je prostě jen z pocitu chtít motorku s 300+ zdvihy a druhá věc je s takto upravenou čtvrttunovou motorkou jezdit v provozu. Při profi vyladění asi proč ne, ale spíš to bude buďto šílená houpačka, kdy při zabrzdění se předek potopí, že možná vyvolá mořskou nemoc. Nebo to bude tak utažené, že využít posledních 5 cm zdvihu se podaří snad jen skokem ze skály. I to je jeden z důvodů, proč se tyhle motorky tuní na max .250 - 280 mm a stačí to jak na silnici, tak i na pěkný kvapík v terénu.

Mně osobně se třeba hodně líbí úprava podvozku, co má Vláďa Stehlík. Sice celý kit od Sachse s jinou vidlí i centrálem stojí jako další Afrika, ale díky použití klasické vidle to je vzhledově furt stará Afrika, ale podvozek funguje o vesmír lépe.

Naposledy editováno 14.10.2019 11:23:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist