globalmoto_kveten





Téma: Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt
 
13.3.2008 v 22:08
Zajímalo by mě jestli si tady někdo dělá sám GO motoru a ceny všech dílů.
Koupil jsem yz250f/yzf250 ´02 Prodávající říkal že má tak 60mth najeto. Motorka jede super, žádný divný zvuky, ani nic co by ukazovalo že je něco v nepořádku ale pro jistotu jsem dnes stím byl v servisu tady v okolí a tam říkali že je potřeba to otevřít a prohlídnout, ale že jsem si vybral motorku která je hodně náročná na údržbu. Prej že 2takt by byl o hodně levnější. Říkal něco kolem 25tis KČ za GO motoru 4taktu když se to udělá včas, do 100MTH. Že tam budu muset nechat motorku urcite 2 týdny až měsíc než všechny díly dorazí. Proč tak dlouho?
Pak říkali že když přijdu pozdě a uvnitř motoru už bude něco špatně může se oprava vyšplhat až na 50 tisíc. Připadá mi to docela dost. Hledal jsem na netu ceny pístů, ojnic a ventilů. Našel jsem ceny které zas až takhle vysoké nebyli a v porovnání s 2takt 250 yz byli jen o něco dražší např. pístní sada byla pro yz 3000kč a pro yzf 3700kč, jiné díli byli taky cenově dost blízko sebe u 2 i 4taktu. Tak nevim. Myslím ale taky že z těch 25ti tisíc je tak 6 tisíc za práci a 6 tisíc za předražené díly. To znamená že kdybych si to udělal sám měl bych to za cca 13tisíc Kč. Proto mě zajímá jestli si tohle člověk který se moc v motorkách nevyzná může udělat i sám. Objednat potřebné díly a vyměnit je. Vždyt je to nakonec jen pár šroubků, nebo se mýlim?

1. Zajímá mě jak se pozná co je protžeba vyměnit.?
2. Co vše se přesně mění při takové GO motoru.
3. Po kolika hodinách přibližně je potřeba vyměnit díly a jaké?

Tady na forum se píše že u KTM i u jiných yamah vydrží písty snadno 250mth. Je to pravda? Tak co oni o 100mth?

Dík za rady.

Naposledy editováno 05.04.2009 01:12:23

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

14.3.2008 v 11:00 | Nahoru | #1
YZF je co se malých 4T týká docela držák, trpí hlavně na přidírání vaček, když se přetáhne výměna oleje. Chce to měnit tak po 8mi hodinách a rovnou u toho seřídit ventily. Ventily bezpečně vydrží tak 40hodin, pak riskuješ, že ti tam spadnou. Kámoš ji měl a viděl jsem ten motor rozdělanej, cca 3 hodiny předtím než to tam spadlo a ne ventilech nebylo nic vidět, prostě únava materiálu a japonci dobře ví proč doporučují měnit ventily co 20 hodin, jako hobík to můžeš protáhnout, ale nesmíš to moc přehnat, protože pak jen o tom kolik budeš mít štěstí. Viděl jsem už pár motorů který nemělo cenu opravovat. 25 tis je je úplně normální a není problém do toho dát 50 jak ti říkali.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

14.3.2008 v 12:00 | Nahoru | #2
Michal #5>

PROSIMTE KDE JSI PRISEL NA TO ZE SE MAJI VENTYLI MENIT PO 20 HODINÁCH??

TO SNAD JEDINE PIST

A HLAVEN NA VENTYLECH U YZ250F NIKDY OKEM NIC NEUVIDITE MUSI SE ZMERIT DRIKY A NATAZENI VENTYLU APODLE TOHO BUD NECHAT NEBO VYMENIT
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist