globalmoto_kveten





Téma: Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt
 
13.3.2008 v 22:08
Zajímalo by mě jestli si tady někdo dělá sám GO motoru a ceny všech dílů.
Koupil jsem yz250f/yzf250 ´02 Prodávající říkal že má tak 60mth najeto. Motorka jede super, žádný divný zvuky, ani nic co by ukazovalo že je něco v nepořádku ale pro jistotu jsem dnes stím byl v servisu tady v okolí a tam říkali že je potřeba to otevřít a prohlídnout, ale že jsem si vybral motorku která je hodně náročná na údržbu. Prej že 2takt by byl o hodně levnější. Říkal něco kolem 25tis KČ za GO motoru 4taktu když se to udělá včas, do 100MTH. Že tam budu muset nechat motorku urcite 2 týdny až měsíc než všechny díly dorazí. Proč tak dlouho?
Pak říkali že když přijdu pozdě a uvnitř motoru už bude něco špatně může se oprava vyšplhat až na 50 tisíc. Připadá mi to docela dost. Hledal jsem na netu ceny pístů, ojnic a ventilů. Našel jsem ceny které zas až takhle vysoké nebyli a v porovnání s 2takt 250 yz byli jen o něco dražší např. pístní sada byla pro yz 3000kč a pro yzf 3700kč, jiné díli byli taky cenově dost blízko sebe u 2 i 4taktu. Tak nevim. Myslím ale taky že z těch 25ti tisíc je tak 6 tisíc za práci a 6 tisíc za předražené díly. To znamená že kdybych si to udělal sám měl bych to za cca 13tisíc Kč. Proto mě zajímá jestli si tohle člověk který se moc v motorkách nevyzná může udělat i sám. Objednat potřebné díly a vyměnit je. Vždyt je to nakonec jen pár šroubků, nebo se mýlim?

1. Zajímá mě jak se pozná co je protžeba vyměnit.?
2. Co vše se přesně mění při takové GO motoru.
3. Po kolika hodinách přibližně je potřeba vyměnit díly a jaké?

Tady na forum se píše že u KTM i u jiných yamah vydrží písty snadno 250mth. Je to pravda? Tak co oni o 100mth?

Dík za rady.


Naposledy editováno 05.04.2009 01:12:23
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

12.3.2009 v 14:52 | Nahoru | #91
Wario> zapomnel jsem dodat ze po tech 71mth stacilo sestelovat jeden ventil, rozvodak mel natazeni OK, pist se striknul tim blivajzem.vlastne mam novy krouzky...a svicky...jestli budu muset davat novy loziska do prepakovani tak to mam taky blby...2T tak das krouzky podle toho co mas najeto...ne?na egypt zbyde nebo pojedete v rijnu to uz pak stoji pakatel ne?:)

(reakce na) Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

12.3.2009 v 15:06 | Nahoru | #92
Miras87> v říjnu se jezdí a taky se bude kupovat - prodávat moto , tak nevím . Letos snad jen píst a ojnice má 30 mth najeto , tak by mohl ještě 30MTH vydržet. Nebo se jede pod stan .
ty zájezdy jsou letos pěkně drahý a v říjnu tam jezdí nejvíc lidí. NO uvidíme

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

12.3.2009 v 22:03 | Nahoru | #93
takze pojedete na lipno ale zas bude 4T? cestou muzete vzit zamek hlubokou a parada hehe urcite bude zenska rada ze mas bezpecnej konicek

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

13.3.2009 v 07:32 | Nahoru | #94
4T chci letos určitě zkusit , pak koupit nejlépe novou . zatím to vypadá na 95% na YZ 250F model 08.

( ještě zvažuju tuhle yz250f 06 má najeto 130mth , ve 120 - meněná ojnice .)

Naposledy editováno 13.03.2009 10:38:02

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

13.3.2009 v 12:23 | Nahoru | #95
Tak jsem si tu pročítal tuto diskusi, a jen tu upřesním ceny ventilů u YZ250F rok 2002.

Cena za originál ventily u Yamaha CZ:

--------------------------
Sací levý - 2050,-
Sací prostřední - 2350,-
Sací pravý - 2050,-

Výfukový levý - 2730,-
Výfukový pravý - 2730,-

Cena je v KČ s DPH
--------------------------

Vačka(sání) - 4720,- s DPH
Vačka(výfuk) - 3100,- s DPH

Naposledy editováno 13.03.2009 12:24:41

(reakce na) Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

13.3.2009 v 13:51 | Nahoru | #96
MaraTT-R> vačka a ventily se dělají předpokládám až kolem 200 MTH ne ?

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

13.3.2009 v 16:40 | Nahoru | #97
Vačka může být KO i dřív, když je někdo prase a nechá to přidřít, nebo o ní ani nevíš že by byla špatná, je to jen o údržbě.

Ceny vaček jsem sem hodil jen tak pro info
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist