globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lehké Endurko Jaké
7.10.2019 v 14:15
Zdravím všechny ve spolek,

Přemýšlím tak nějak "nahlas", prodávám nyní své XTéčko 660 X s tím, že bych si rád pořídil něco, až se prodá, nějaké Endurko s kterým bych se nemusel bát projet les a mělo by to pár koníků (Nic hardcore [Alespoň ze začátku ], ale převážně ten les, max čas od času třeba přejet 5km nějakou silnici aby se člověk dostal zase trošku jinam).
Investovat bych chtěl něco k 90 000,- Max. (Nechávám si rezervu na výbavičku jelikož mám věci jen na silničku).

Chtěl bych hlavně aby to mohlo legálně i na silnici a nechci u toho trávit víc času než se vozit (Nejsem lenoch péči tomu dám, jen úplně nechci 70% trávit v garáži a 30% někde jezdit).

Předběžně jsem koukal na něco typu YAMAHA WR 450F, ale to je asi tak první co mě padlo do oka, kloudně se v těchto terénních motorkách nevyznám, proto se radši zeptám těch, kteří mají větší zkušenosti a mohou poradit a věnovat tomuto tématu 5 minutek a napsat mi svůj názor případně doporučit něco podobného.
Hlavně taky chci, aby se na tom naučila přítelkyně, jelikož si plánuje dělat papíry XTéčko jsem ji půjčovat nechtěl, protože kdyby s tím sekla, tak by to bylo škoda, ty motorky do lesa jsou na to sice jenom trošku přizpůsobené a na nějaké oděrky a odřeniny zvyklé a sehnat plasty při nejhorším není úplný oříšek.

Chtěl by jsem když už tak něco relativně novějšího s modernějším vzhledem nejspíše 4T 2008+- a v tom se mi to WRko 450f hodně líbí, ale nemohu porovnat s jinými značkami, jelikož nevím, kde kloudně začít.

Děkuji všem !

Předchozí
1 2 3
Následující

Lehké Endurko Jaké

7.10.2019 v 16:38 | Nahoru | #1
takže holka co neumí jezdit se bude učit na WR450F?

1 reakcí na tento příspěvek Lehké Endurko Jaké

7.10.2019 v 20:57 | Nahoru | #2
Tak mají ji posadit v autoškole na šestku rovnou nebo já na tohle

Ona jela kousek i před tím když jsem měl Zeda 750. Akorát se bála aby s tím nesekla, není moc janek

Lehké Endurko Jaké

7.10.2019 v 20:58 | Nahoru | #3
Spíš bych ji zkusil jestli by si na to vůbec troufla hnedka kdyžtak bych ji koupil nějakého pita za pár šupů.

Lehké Endurko Jaké

7.10.2019 v 21:15 | Nahoru | #4
S daným rozpočtem, nároky na údržbu a styl jízdy nejlíp nějaký dual sport - čili kompromis mezi ostrou a mastodontem.

DR-Z 400
XR400 (650?)
WR250R
AJP PR5
CRF250L
KLX250S

Největší tahači budou asi ty 400 cc, ale na naučení a pohodu v terénu postačí i 250 - a rozhodně to bábovku z toho hned nevyklopí. Já jsem ženskou učil na CRF250L - to je stroj, co netrestá chyby na spojce a plynu nekompromisním shozením ze hřbetu - což se o WR450F asi úplně říct nedá :).

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 07:39 | Nahoru | #5
Děkuji za názor,

Mrknul jsem to, teda musím říct že na té inzerci není aktuálně vůbec ale vůbec nic :D

Akorát to CRF250L se mě zalíbilo, docela se dá sehnat za hezký peníze v takové skoro novém stavu (Což by bylo na tyhle účely asi škoda) :D

Asi spíše zůstanu u toho WR450F Pokud se do té doby něco nevyskytne, musím nejdříve prodat to co mi straší doma v garáži 3 motorky by už asi neprošly :D

Když já bych třeba i do ostré šel, ale děsí mě kolikrát, jak lidé píšou u inzerátů po GO za 40 000,- :D ... I když mě kolikrát přijde z těch inzerátů, jestli spíš na to lidi neserou a až když jde do tuhýho, tak tam za to nechají randál.
Já s tím nemám zkušenosti, ale vždycky jsem z toho byl sráženej.

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 08:06 | Nahoru | #6
tak to já bych mladou posadil radši na silnici na šestku než na poli na ostrou 450 zvaž ještě to AJP, mně se to třeba vzhledově uplně nelíbí (hlavně ten divnorám), ale pokud bych se konečně dokopal k tomu něco pořídit (taky musim napřed něco prodat, protože tři by neprošly ), asi taky radši půjdu napřed touhle cestou, i když bych samozřejmě radči rovnou EXC 450 nebo 300 2t... ale pro začátek si myslim že to bude bohatě stačit, aspoň si to člověk trochu osahá. u ostrý z druhý ruky bude vždycky rizoto, že se něco vysere, přestože se všechny prodávají po go

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 08:54 | Nahoru | #7
No přesně tím "ostrým" jsem si taky krátce prošel. 125 cc Gas Gas a taky jsem do toho zahučel finančně pomalu za cenu motorky. Po té zkušenosti jsem se spíš snažil jít cestou tupějšího stroje. Mě se třeba líbí filozofie lehkých 2T strojů jako Beta Xtrainer, EC Ranger nebo KTM 250R Freeride. Není to taková vražda a váha muší. Ale první dva se moc nedají sehnat. KTM do 100k ještě jakž takž.

Na těch otupělých strojích je dobrý to, že na nich není utrpení se někam aspoň trochu přemístit - třeba i po asfaltu.
Klidně bych zkusil i bazarovou CRF250L, které se dají už pořídit poměrně levně a mají najeto hodně málo km - čili skoro nové stroje. Je to držák, nenáročný na servis a s lepší pneu a kratším převodem to taky svede v terénu dost. A pak člověk zjistí že mu to buď tak stačí nebo chce jít dál a půjde do ostré.

2 reakcí na tento příspěvek Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 10:54 | Nahoru | #8
No právě, já vždycky vidím, akorát ti inzeráty, jak píšeš ty kolikrát "Po GO" investice v hodnotě ojeté dvojkové ovce mě od těch ostrých verzí dosti odrazuje.
Ale ta CRF250L vypadá dobře asi se budu rozhodovat mezi ní a tou Yamahou WR 450F záleží co zrovna na inzerci bude, ale hlavní je mít vyhlídnuté favority :D

Mě nějak srdce tíží k té WR450 F hlavně díky vzhledu a díky tomu, že to má nějaký ten obsah a výkon ona hlavně to WRko 450F není úplně ostrá verze pokud se nemýlím že? Je to takový ten střed mezi "ostrou" a "mastodontem" :D

Akorát mě jen docela zaráží ty ceny občas 2008 - 80 000,-+ Moc jich holek asi nebude, nebo se toho lidi nechtějí zbavovat :D

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 11:01 | Nahoru | #9
Že Ty si už rozhodnutý?

Osobne by som ju nechal vyjazdiť sa na 600ke, než si sadne na 450kové enduro, tie motory s nízkymi servisnými intervalmi sú silnejšie než cestný s 10 tis. km a mašina váži len málo nad 100 kg, pokiaľ nebudeš s plynom pracovať jemne, bude to ucukané. Ale je to motorka pre Teba, kúp si, po čom Ti srdce piští, až sa Tvoja holka vyjazdí, môžeš jej požičať.

Pre ňu by asi boli ideálne stroje ako X-Ride, Freeride, Xtrainer či Ranger, lenže Sherco pôjde asi len ťažko zohnať, Gasgas je relatívne nový, čiže sa nevmestíš do ceny - vari len s Betou a KTMkom (pre mňa prekvapivo sú lacnejšie 4T, asi má o 2T záujem viac kupcov). Druhá možnosť sú dual-sporty, čo spomína mKREF v #4, ešte by som pridal SWM RS300, ak by si ju náhodou zohnal za priaznivú cenu (moc ich v inzercii nie je). Majú jemnejšie motory ako ostré (toľko to necuká, keď narábaš s plynom necitlivo, čo samozrejme môže byť nevýhoda, ak potrebuješ vyskočiť na nejakú metrovú skalku, ale sám musíš vedieť, ako jazdíš), odpruženie je tiež slabšie - v zásade jej by to asi plne vyhovovalo, čo sa Teba týka, sám musíš vedieť, ako jazdí parta, s ktorou chceš jazdiť...

(reakce na) Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 11:03 | Nahoru | #10
Thunderbee> WR450F je ostrá, střed je eRko, ale to se dělalo jen jako 250...

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 11:09 | Nahoru | #11
WR450 je ostrá a hlavně, když se vytočí motor tak je to svině která tě rozbije na sračky během deseti minut.
Pro začátky rozhodně není. Sáhl bych po 4t WR250, která je méně záludná a hravější. U endura je nesmysl honit výkon, vše je o technice. První ostrý výjezd naučí :)

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 11:27 | Nahoru | #12
Jo ta WR 250F vypadá taky pěkně, to by bylo asi rozumnější :D

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 11:35 | Nahoru | #13
Pořád ve větším objemu tady je to DR-Z400. Je to poměrně lehký univerzální stroj, který by tě neměl sežrat údržbou - pokud to nebude totální šrot. Prostě není to převýkonovaný stroj a krouťák to celkem má. Taky to třeba není opticky úplně můj šálek kávy - třeba WR250R se mi líbí mnohem víc - ale též jsem jistý čas po DRZ pokukoval. Je to víc kladivo než 250, ale zase to není zabiják jako WR-F. A obecně starší ostré 4 takty asi budou na servis horší jak dvoutakty. A deset let stará ostrá hádám má minimální pravděpodobnost, že s tím všichni jenom jezdili pro rohlíky :).

EDIT: v DRZ máš ještě myslím na výběr 400S - tupější civilnější verze, 400E je víc ostré enduro, méně silnice, tuším že nemá starter? Detaily se asi dají dohledat. Stejný motor myslím má Gas Gas Pampera 400

Naposledy editováno 08.10.2019 11:38:07

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 12:39 | Nahoru | #14
Mm, tak ono než kupovat DR-Z si rovnou můžu koupit špunty na to svoje X-Téčko a vyjde to podobně :/.

Bohužel to riziko s tou koupí je u všeho ať už u aut nebo silniček by si člověk musel kupovat všechno nové :D

Nojo nezdá si to, mě třeba přijde 2008-2010 docela nové, pak se člověk podívá na dnešní datum a zjistí že to je nějakej ten pátek co ta motorka byla nová :D

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 14:06 | Nahoru | #15
No do terénu bych řekl, že DRZ je mnohem obratnější stroj. XTX660 jsem měl a to je poměrně mastodont s obří hmotností proti DRZ.

Jedna docela slušná tady třeba: https://www.motoinz...2145-dr-z-400-s.html

Jo letí to pěkně. Taky mám pořád ER6, rok 2006 a je to už bratru 13 let stará vrána :D.

Naposledy editováno 08.10.2019 14:06:56

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 14:18 | Nahoru | #16
Rekl bych ze mas nesplnitelné požadavky, pokud je pro tebe drz400 malo offroad, nezbývá ti nic jineho nez ostrá - a ostrá 10let stara motorka muze byt cerna dira na penize. S novou bys par let jezdil a jen měnil olej. U tech ostrejch je to o tom jestli chces dodržovat servisni intervaly dane výrobcem nebo ne, pokud ano tak to stoji balik, kazdejch par hodin píst, po cca 60hod se to meni komplet...

Ja treba mam 140hod a nesahl jsem na to. Ale videl jsem i motor do kterého spadl ventil 5hod po go za 30+ potom ten motor najel asi 230hod a rozlitla se prevodovka a zničila kartery - prevodovka se preventivně nemeni, takze to neslo podchytit ani předepsanými výměnami pístu, ojnice atd...

Naposledy editováno 08.10.2019 14:20:50

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 14:39 | Nahoru | #17
WR250F je taky ostrá. Zaopmeň na to, že "já to dám", "to nebude tak hrozný", atd. Bude. Jako chlap ještě jako ok, ale hlavně ne sám někde v lese. Ale holku, která nic neumí, tak jí to buď obrovsky znechutíš, tím jak živelně (=pro začátečníka děsivě) ta motorka reaguje a nebo se zrakví jak kráva.

Ale pokud jsi vyježděnej tak, že DRZ400 je pro tebe málo, pak jinou variantu než ostrá nemáš. Bohužel mladá si na tom nezajezdí.

2 reakcí na tento příspěvek Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 14:47 | Nahoru | #18
S tim demonizovanim ostrejch endur uz to trochu prehanite, zrovna 250jsou fakt docela zdechly a musi to clovek držet pod plným a točit do bezvědomí aby to jelo.. to začátečník neda.

Ja ucil jezdit dve holky a jednu na TL1000 a druhou na sxf450 supermoto a oboje v pohode.

V lese se beztak nic nenauci od nuly a bude se plácat nekde po silnici a na asfaltu jsou hodný i ty ostrý...

(reakce na) Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 15:40 | Nahoru | #19

Thunderbee píše: No právě, já vždycky vidím, akorát ti inzeráty, jak píšeš ty kolikrát "Po GO" investice v hodnotě ojeté dvojkové ovce mě od těch ostrých verzí dosti odrazuje.
Ale ta CRF250L vypadá dobře asi se budu rozhodovat mezi ní a tou Yamahou WR 450F záleží co zrovna na inzerci bude, ale hlavní je mít vyhlídnuté favority :D

Mě nějak srdce tíží k té WR450 F hlavně díky vzhledu a díky tomu, že to má nějaký ten obsah a výkon ona hlavně to WRko 450F není úplně ostrá verze pokud se nemýlím že? Je to takový ten střed mezi "ostrou" a "mastodontem" :D

Akorát mě jen docela zaráží ty ceny občas 2008 - 80 000,-+ Moc jich holek asi nebude, nebo se toho lidi nechtějí zbavovat :D



wr450f je ostra ale delaj se i ostrejsi :) , DRZko tak to je "skoro" stejny jako XTcko
ceny jsou dost sileny ja rok cekal na wr450 az jsem koupil xr650r :) predtim sem mel skoro 10 let wr400f
popremejslej nad tim ze koupis tu nejlevnejsi pastiku a udelas komplet GO , a zas tak moc se toho neboj neni to 2T z devadesatejch let ten se opravdu umel splasit

Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 16:25 | Nahoru | #20
No je smutné, že v té lehké kategorii s civilními náležitostmi není prostě mnoho co vybírat. A hrdelní euronormy tomu zrovna nepřidají. Yamahu WR250R veselé dál vyrábějí, víceméně opticky zcela stejný bike od roku 2008. Škoda, že tady je s mnoha takovými útrum :).

https://www.yamahamo...-sport/models/wr250r

Nebo: http://www.suzukicy...00/2020/DRZ400S.aspx

Naposledy editováno 08.10.2019 16:27:28

2 reakcí na tento příspěvek Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 16:59 | Nahoru | #21
s tima lehkyma si v lese koledujete jeste vic .... s ostryma aspon kluci jezdi nekde v nepristupnem terenu kde nejspis nikoho nepotkas, po polnackach a lesnackach se dneska mota kupa cyklistu a ti jsou vetsinou extra militantni odpurci motorek, to je otazka casu kdy zavolaj na policajty a zacnou bonzovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 17:56 | Nahoru | #22

assassin píše: S tim demonizovanim ostrejch endur uz to trochu prehanite, zrovna 250jsou fakt docela zdechly a musi to clovek držet pod plným a točit do bezvědomí aby to jelo.. to začátečník neda.

To mi príde, ako keby si v živote nesedel na CRF250L...

Ale osobne súhlasím s tým, že ostrej 4T 250-300 sa začiatočník báť nemusí, motor síce reaguje okamžite na rozdiel od tej prezotrvačníkovanej kravy, ale toľko sily, aby Ti to uletelo, to zasa nemá. Tak by som sa jej nebál. Inak tie intervaly sú dlhšie, 60-70 hodín je, ak sa používa závodne, pre hobby je to dvojnásobok. A vraj si to veľa ľudí preťahuje na 160+.

Jo a na poľňačky sa vo všeobecnosti smie (pokiaľ nie sú označené), i keď by som odporúčal vyhýbať sa cyklotrasám, lebo cyklistov je fakt mnoho a komu sa chce pomaly sa medzi nimi prepletať. Alebo to môžeš spraviť ako mnohí, čo jazdia v zime a zlom počasí, vtedy je ľudí menej...

(reakce na) Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 18:03 | Nahoru | #23

assassin píše: s tima lehkyma si v lese koledujete jeste vic .... s ostryma aspon kluci jezdi nekde v nepristupnem terenu kde nejspis nikoho nepotkas, po polnackach a lesnackach se dneska mota kupa cyklistu a ti jsou vetsinou extra militantni odpurci motorek, to je otazka casu kdy zavolaj na policajty a zacnou bonzovat...


Rozsáhlé poučení o tom, kam a za jakých podmínek možno jet, na co si dát pozor:
https://www.quadmani.../?ft=6488&fid=31

(reakce na) Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 18:18 | Nahoru | #24
Metric> Na crf250l jsem opravdu nikdy neseděl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké Endurko Jaké

8.10.2019 v 21:14 | Nahoru | #25

assassin píše: s tima lehkyma si v lese koledujete jeste vic .... s ostryma aspon kluci jezdi nekde v nepristupnem terenu kde nejspis nikoho nepotkas, po polnackach a lesnackach se dneska mota kupa cyklistu a ti jsou vetsinou extra militantni odpurci motorek, to je otazka casu kdy zavolaj na policajty a zacnou bonzovat...



Pošlou na nás helikoptéry? Naštěstí moc oktávek se na polňačky neodváží. Cyklisty někdy potkám, ale jezdím kolem nich jako beránek.

1 reakcí na tento příspěvek Lehké Endurko Jaké

9.10.2019 v 10:11 | Nahoru | #26
U nás tohle je v pohodě, já když jsem byl mladší tak circa 10 let zpátky, když mě bylo nějakých 12, tak jsem měl čínu Shineray 125 jakož mojí první dvácu na naučení, jezdil jsem s tím po lese, po polňačkách nikdo nic nikdy neřekl, člověka tam nepotkáš pokud není houbařská sezóna, akorát ten hajnej je snad ještě mladší než aktuálně já a myslí si, že sežral hovno krále šalamouna, ten si moc vzal k srdíčku hajný je lesa pán :D

Ale děkuji moc za názory, asi to nakonec dopadne na tu ostrou až se střelí tohle a děj se vůle boží, bohužel si myslím, že s jakoukoliv poruchou se ti to může stát u čehokoliv ať už se bavíme o ostré nebo klasické silničce člověk do motoru nevidí, může se ti rozesrat i čtyřhrnek a zahučíš tam pomalu na cenu celé motorky, ale je to více blbuvzdorné co si budem :D.

Mladá si zvykne, říkám není to janek, posadil jsem ji ne Zeda 750 jela s tím kus, ale je to těžká kráva a ona měla dřív nějaké problémy měla brániční kýlu jako malá, tak se teď bojí těžké věci brát a já ji za boha nemůžu vysvětlit, že to je v nohách ne v břiše.

Já to budu mít taky tak spíš hobby přes tu zimu zatím a pak bych viděl, doma jsem jednou po čtrnácti dnech tak o víkendu to třeba potahat dvě tři hoďky okolo komína :D
tak kdyby to bylo takhle, tak počítám, že tak jednou za dva měsíce vyměnit olej, mazat řetěz, filtry klasika a pak co si to řekne, nebo se mrknout na nějaké servisní intervaly na netu a pak to tu dovézt někomu aby si s tím motorem vyhrál, tady je šikovnej kluk, co prodává TMka a servisuje obecně cross, tak si myslím, že by nemusel být problém, já si spousty věcí udělám doma svépomocí, ale motor to je vyšší dívčí pro mě :D

(reakce na) Lehké Endurko Jaké

9.10.2019 v 10:23 | Nahoru | #27

Pedl píše: Pošlou na nás helikoptéry? Naštěstí moc oktávek se na polňačky neodváží. Cyklisty někdy potkám, ale jezdím kolem nich jako beránek.



staci si pockat na konci polnacky, nic osobniho, ale tyhle motorky na extra tezkej teren nejsou a piloti casto taky ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké Endurko Jaké

9.10.2019 v 10:44 | Nahoru | #28

assassin píše: S tim demonizovanim ostrejch endur uz to trochu prehanite, zrovna 250jsou fakt docela zdechly a musi to clovek držet pod plným a točit do bezvědomí aby to jelo.. to začátečník neda.

Ja ucil jezdit dve holky a jednu na TL1000 a druhou na sxf450 supermoto a oboje v pohode.

V lese se beztak nic nenauci od nuly a bude se plácat nekde po silnici a na asfaltu jsou hodný i ty ostrý...



já začal na EXC450F funglovce 2017 a to jsem neměl moc zkušeností ani ze silnice. že to skončilo zlomenou stehenní kostí, tak ok, nemusíme řešit, byla to spíš blbá náhoda. neříkám, že ostrou 25O v enduru nezvládne začátečník, zvládne, ale je to vhodná motorka pro učení pro holku? není. další věc jsou finance. koupit ostrou za 80tis s tím, že se chci jen vozit, tedy ji nepoužívat k tomu, k čemu byla určená, je hloupě drahá záležitost. ano, pokud máš love a chceš i na výlety to nejlepší, pak ok, ale kup novou, ať nemusíš dva roky řešit nic většího. nehledě k tomu, že na olítané ostré prostě furt montuješ, furt nějaký gufero, těsnění, ložisko, olej, vzducháč a na začátku myslím psal, že v tom není moc kovanej.

Naposledy editováno 31.10.2019 07:04:17

(reakce na) Lehké Endurko Jaké

9.10.2019 v 11:16 | Nahoru | #29
Animals21> Řekl bych, že pravdu díš . Nicméně asi si tím musí projít. Já už vím, že s ostrým endurem to bylo pořád něco. Kdejaká pičovina, tekoucí vidle, podařilo se mi to kousnout, lumpárny v elektrice, ... No víc nervy než zábava. Asi už vnitřní chtíč stejně řekl co chce. Ale na daný účel mi pocitově spíš sedí nějaká tupější malorážka, kde se jen leje benzin a pak se vždy dá jít za lepším, když se ukáže, že už je to málo.

Jasný, taky by se mi líbila ostrá - nebo něco stylu Xtrainer - ale spíš bych měl tendenci jít do nové, protože už jsem si zažil, co je to za řeholi s olítanými. Na jednu stranu by se prachy na Xtrainer apod dokupy daly, ale přijde mi to jako házet perly sviním, jak se říká. Vím, že bych to technicky nedokázal tolik využít. Nejvíc mě tam táhne ta nízká váha - po mega výkonu neprahnu a závodní ambice nemám ...

Lehké Endurko Jaké

9.10.2019 v 11:50 | Nahoru | #30
A padnul tu už tip na ajp pr5?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F Yamahawr 10 19.7.2023 v 21:28 Jenecek
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F Zabra 23 2.6.2023 v 07:23 cmiral
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F ales181 7 16.1.2023 v 18:21 Pájmen
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F OLDKLADIVO 0 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO


TOPlist