globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti
 
23.9.2019 v 10:38
O co jde:
Řeším úvahu o změně způsobu chlazení oleje u svého stroje.Abych předešel nedorozumění,v motorce mám kapalinou chlazený motor,který krom kapalinového chladiče má i chladič olejový.Bohužel,jeho umístění je dost "na raně",přemístění by bylo obtížné a navíc tak nějak pochybuju o jeho nutnosti.Uvažuji o záměně za výměník.Slibuju si od toho větší svázanost teploty oleje a "vody" ,rychlejší zahřívání oleje a jeho podstatně větší stálost teploty.Jezdím často jen krátké trasy (cca 10km) do práce i za chladného počasí a tato úprava by mohla pomoci.
Vás poprosím o případné komentáře,především pokud víte o nějakém zásadním problému proč ne,díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti

3.10.2019 v 11:06 | Nahoru | #1
.

Naposledy editováno 30.12.2020 22:44:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti

3.10.2019 v 20:30 | Nahoru | #2
HMS> ted si asi nerozumime.. mozna od zacatku.. to samozrejme neni prvoplanovej ucel aby se nefiltrovalo, to je ochrana.. kdyz bude studenejsi(vazci) olej, kdyz hodne rychle pridas otacky, proste pokazde kdyz tlak oleje vzroste natolik ze tlakovej spad na filtru prekroci tech 10 nebo 20 psu (ktery ten opbtok +- ma, nekdy driv jsem to poctive hledal kvuli zamenitelnosti dlouhyho za kratkej) aby se neprerusilo mazani
co se tyka cerpadla, motoru by prece asi taky nevadil jeste vyssi tlak, nicemu by nevadiol, ale cerpadlo ma nejaky mechanicky moznosti, a retizek co ho honi je docela tenkej...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist