Řeším úvahu o změně způsobu chlazení oleje u svého stroje.Abych předešel nedorozumění,v motorce mám kapalinou chlazený motor,který krom kapalinového chladiče má i chladič olejový.Bohužel,jeho umístění je dost "na raně",přemístění by bylo obtížné a navíc tak nějak pochybuju o jeho nutnosti.Uvažuji o záměně za výměník.Slibuju si od toho větší svázanost teploty oleje a "vody" ,rychlejší zahřívání oleje a jeho podstatně větší stálost teploty.Jezdím často jen krátké trasy (cca 10km) do práce i za chladného počasí a tato úprava by mohla pomoci.
Vás poprosím o případné komentáře,především pokud víte o nějakém zásadním problému proč ne,díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti
Naposledy editováno 30.12.2020 22:48:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti
obrazky mi postovat nemusis, ja vim jak to myslis, ja ti jen pisu ze ten "regulator" je normalni tlakem oteviranej ventil (BTW ten rozdil tlaku pred a za.. ehm.. to maji snad taky oba konstrukcne spolecny, jen ten u cerpadla proste nema protitlak ve vane tak se chova "absolutne", ale kdybys mu dal na druhou stranu protitlak bude normalne diferencialni o ten tlakovej rozdil na kterej je navrzenej)
...jdu sapt, Caps to nejde Sasa s Vranou jsou marny... E: tak vida, sotva jsem dopsal a 2:2.. ale stejne jdu spat...
Naposledy editováno 03.10.2019 03:40:16