Téma: Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)
22.9.2019 v 20:22
Ahoj. Prosim o rady a zkušenosti majitele nejnovějšího modelu
Suzuki Dl1000 V-Strom. Kamarád silně zvažuje koupi své první funglovky(má nyní DL650). Má nějaké zásadní mouchy? Spolehlivost? Servisní náročnost? Nějaké svolávačky výrobcem v minulosti? Případné reagujicí uživatele poprosím o údaji najetých km, ať si uděláme obrázek. Děkujem za každé info.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

23.9.2019 v 05:54 | Nahoru | #1
Mám jednoho 2016 v garáži, můžeš přijet do Orlové a ptát se na co chceš. Kromě toho na nich dělám servis.

Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

23.9.2019 v 07:14 | Nahoru | #2
Mám 2014, je to bezproblémová motorka. Teď mám skoro 50t najeto a jediná závada bylo jedno těsnění. Jinak pravidelný servis, olej se mění po 12t, řetěz meneny jednou. Letos jsem dělal velký servis, svíčky, ventily, klapky, vidle, jako nová. Ten první komentujíci z Orlové má zlaté ruce!

Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

25.9.2019 v 01:39 | Nahoru | #3
Díky kluci. Ten servis v Orlove je zajimavá info. Kamarád je z Ostravy, takže to má kousek.

Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

25.9.2019 v 07:19 | Nahoru | #4
jen bych podotkl že 2017 je nový model - nebo facelift... přišel o zlatou barvu přední vidlice ale čumák a plexi má upravené pro lepší ochranu před větrem. pak mimo to že je i verze XT na drátech, tak především má oproti modelu náklonové ABS. to třeba u mne rozhodlo. jinak mám 28 tisíc po 3 letech a zatím jsem jen měnil jednu žárovičku. což jsem řešil letos v Rumunsku a hodně mne překvapilo jak to jde snadno se k tomu dostat. řekl bych lepší než kamarádovi na nahatem SV ...

Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

25.9.2019 v 11:37 | Nahoru | #5
Snadno dostat k žárovce? Které? Na 2014 hlavní žárovka : 4 ty plastové mrchy, dva šrouby a ruku gynekologa... A pokud si při zavírání zapomenes to plastové víčko a děláš to 2x....parada

(reakce na) Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

30.9.2019 v 11:25 | Nahoru | #6

milor píše: Mám jednoho 2016 v garáži, můžeš přijet do Orlové a ptát se na co chceš. Kromě toho na nich dělám servis.


Poslal jsem ti zprávu do PM.

Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

30.9.2019 v 12:46 | Nahoru | #7
zdar..
pořídíl jsem model 2018.. má najeto 5000 km..Najdu někde ,jestli byly nějaké svolávačky??
díky

Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

6.10.2019 v 14:38 | Nahoru | #8
Toto jsem našel o svolavačkach https://www.v-strom4u.cz/svolavacky/
2018 zřejmě už v cajku.

Naposledy editováno 06.10.2019 14:39:20

Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

11.10.2019 v 10:51 | Nahoru | #9
super..díky

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

15.10.2019 v 10:24 | Nahoru | #10
ahoj..dá se nějakým fíglem u DL 1000 ,rok 2018 vypnout ABS??

(reakce na) Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

15.10.2019 v 11:36 | Nahoru | #11
Martin167> pojistka?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

15.10.2019 v 11:51 | Nahoru | #12
)pojistku jsem nemyslel)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

16.10.2019 v 10:59 | Nahoru | #13
Martin167> Myslíš niečo také ako na Super Tenere, že ju vyhodíš na hlavný, jedno koleso roztočíš, druhé zabrzdíš, či ako to bolo? Obávam sa, že to nikto nevie. Poistka to istí.

Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

16.10.2019 v 12:10 | Nahoru | #14
Nene, nejde to udělat, není jak.

Ale pár lidí o tom, že to nejde, ještě neslyšelo a tak to udělali máš v zásadě dvě možnosti - takové "víc profi" řešení přes vytvoření vypínače odpojování relé pro spínání ABS
Přes relé abs

a nebo si vytáhnout vypínač před pojistkou a v tom případě je skoro lepší si tam hodit "vypínatelnou" pojistku a vyvést to od ní ... pojistka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

16.10.2019 v 12:26 | Nahoru | #15
Metric> jojo..tohle jsem myslel...a dokonce by to prej mělo jít

(reakce na) Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

16.10.2019 v 21:37 | Nahoru | #16
Martin167> a jak to paak zapnes?

Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

17.10.2019 v 09:18 | Nahoru | #17
tak to nevím..o víkendu to zkusím

Suzuki DL 1000 V-strom 2014+(nový model)

18.10.2019 v 21:57 | Nahoru | #18
Hele tak to asi jde. Zejtra to zkusim.

Steps to disable the Abs:

1- Turn on the bike and ride a few meters until the abs-led switch off (as normal)
2- With the bike on the central stand, put 2nd gear and accelerate (let spin the rear wheel) until the abs-led switch on. That’s it!. Now your abs is disabled. This seems that does not affect to the traction control.
3- To re-connect the abs, just turn off the engine with the key in the off position and turn the bike on again.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Šedý dovozce vs oficial dealer-aktu... Suzuki DL 1000 V-Strom Boss.trx850 29 29.9.2019 v 13:19 DVI
Seřízení světel na V-Stromu Suzuki DL 1000 V-Strom dafikk 11 26.9.2019 v 20:34 Waci
Jaký pohodlný dvouválec na cestován... Honda XL 650V Transalp, Suzuki DL 1000 V-Strom, Yama... Pleskynol 20 25.9.2019 v 14:35 DVI
LED do mlhovky Suzuki (PIAA) Suzuki DL 1000 V-Strom Goodji 11 10.9.2019 v 11:40 Goodji
Tekoucí brzdova kapalina skrz píste... Suzuki DL 1000 V-Strom Fichtloš 9 8.9.2019 v 16:51 Fichtloš

TOPlist