globalmoto_duben_nolan





Téma: Bautistova zpověď
18.9.2019 v 20:55
Protože tento rozhovor s Bautistou o jeho údělu s Ducati tady česky nevyšel, rozhodl jsem se to trošku napravit. I podle jeho slov Ducati V4 není ta úplně nejlepší motorka. Zdroj v italštině je tady, na moto.it :
SBK 2019. Bautista: “Ducati conosce i problemi della V4, ma forse non sa come risolverli”
SBK 2019. Bautista: Ducati ví o problémech V4, ale možná neví, jak je vyřešit.
9.9.2019- Po svém dvanáctém vítězství se Bautista rozhodl vyčistit trošku vzduch a ukázal na problémy V4, které Ducati dosud nevyřešila. V krátkosti se také vyjádřil o svém přestupu k Hondě.
Několik minut po svém vítězství ve druhém závodě podstoupil Álvaro Bautista křížové palbě otázek novinářů. Jako vždycky se neschovával za diplomatické odpovědi, ale napřímo vysvětloval svoje postoje a důvody všeho, možná i proto, že po skončení šampionátu mění barvy, aby se stal jedničkou v novém projektu superbikové Hondy. Šťastný za vítězství, ale jeho tvář zračila trápení od bolesti v rameni, kterou během závodu potlačoval adrenalin, ale která se znovuobjevila plnou silou ihned poté, co Španěl projel cílem.

Naposledy editováno 18.09.2019 22:04:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď

22.9.2019 v 19:59 | Nahoru | #1
Kohlstein> Tak zatím diváci na MGP chodí a určitě budou chodit i když skončí Vale. Ten výkon je celkem jasný, pokud má Kawasaki 14 600 otáček a Ducati o 1 500 víc , je to víc než desetina otáček Ducati to se rovná logicky o desetinu vyšší výkon!

(reakce na) Bautistova zpověď

23.9.2019 v 09:48 | Nahoru | #2
jendazeleny> S těma otáčkama ti jendo tvoje logika ani trojčlenka takhle jednoduše nefunguje.
Pokud ty dva motory, Kawasaki a Ducati, mají stejný výkon při stejných otáčkách, tak zvýšením otáček o 10% se zvýší mechanické a pumpovní ztráty motoru o 20%. Tyto ztráty nejsou vůbec zanedbatelná položka, ztrátový výkon v těchto podmínkách tvoří asi 50% efektivního výkonu. Nebo jinak, 1/3 výkonu generovaného ve válci a přenášeného na píst se přemění na teplo třením na pístu, v ložiskách, v pohonech rozvodu a příslušenství, vířením vzduchu a oleje v klikové skříni a pumpovní ztrátu, tedy výkon potřebný pro nasání směsi a vytlačení spalin.
Jestli jsi to dočetl až sem, tak tvojí trojčlenkou vychází, že zvýšením otáček o 10% se někde uvnitř motoru sice zvýší výkon z 200kW na 220kW, ale zároveň se zvýší ztráty ze 100kW na 120kW. Přesně tohle je taky důvod, proč zvýšení limitu otáček nepomohlo Hondě ani o chlup.
Takže přestaň vytrubovat do světa svoje moudra bez rozmyslu. Netvrdím, že Ducati nemá o něco málo vyšší výkon motoru, ale tím na rovinkách nenaženeš vteřinu na kolo. Tento lepší čas měl Bautista v prvních závodech sezóny díky svému jezdeckému stylu na pro něj příznivých okruzích, když byl v každé pro něj příznivé zatáčce o desetinu až dvě rychlejší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
projekce Moto GP v neděli 6-listopadu Ducati Panigale V4 R Dainese Ducati I Dainese Ducati I spikey 5 6.11.2022 v 20:50 Ozzy_
Máte někdo film Já,superbiker Ducati Panigale V4 R Neptun81 7 5.11.2022 v 22:11 spikey
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET


TOPlist