bmw_r1300gs_cartec





Téma: Bautistova zpověď
18.9.2019 v 20:55
Protože tento rozhovor s Bautistou o jeho údělu s Ducati tady česky nevyšel, rozhodl jsem se to trošku napravit. I podle jeho slov Ducati V4 není ta úplně nejlepší motorka. Zdroj v italštině je tady, na moto.it :
SBK 2019. Bautista: “Ducati conosce i problemi della V4, ma forse non sa come risolverli”
SBK 2019. Bautista: Ducati ví o problémech V4, ale možná neví, jak je vyřešit.
9.9.2019- Po svém dvanáctém vítězství se Bautista rozhodl vyčistit trošku vzduch a ukázal na problémy V4, které Ducati dosud nevyřešila. V krátkosti se také vyjádřil o svém přestupu k Hondě.
Několik minut po svém vítězství ve druhém závodě podstoupil Álvaro Bautista křížové palbě otázek novinářů. Jako vždycky se neschovával za diplomatické odpovědi, ale napřímo vysvětloval svoje postoje a důvody všeho, možná i proto, že po skončení šampionátu mění barvy, aby se stal jedničkou v novém projektu superbikové Hondy. Šťastný za vítězství, ale jeho tvář zračila trápení od bolesti v rameni, kterou během závodu potlačoval adrenalin, ale která se znovuobjevila plnou silou ihned poté, co Španěl projel cílem.

Naposledy editováno 18.09.2019 22:04:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď

22.9.2019 v 16:42 | Nahoru | #1
Kohlstein> Já bych zase netvrdil, že Reova vítězná serie titulů zabila WSBK. Spíš je to přístup a jednání idiotů z Dorny upřednosťňující hlavně MGP. Udělali z toho v podstatě 3 ligu! Dokonce mám podezření, že by chtěl Ezpeleta WSBK časem úplně zlikvidovat. Aspoň pro to dělá co může! Už jen ty šachy s otáčkami, přidání toho sprintu jako třetího závodu, to SBK hodně devalvuje. Chudým týmům zvýhodnění otáček moc nepomůže, nemají jezdce, kteří by byli schopni něco zajet a nakonec po 12 vítězstvích Bautisty mu sice stáhli 250 otáček, ale stejně jich má o 1 500 navíc proti Reovi a naopak Hondě to zvedli o 500 otáček, takže má po Ducati nejvíc a změnilo se něco? Pořád s těmi starými motorkami jedou tužku! Yamahy to jedou dobře a mají i dobré jezdce! Ve WSBK to spíš chce udělat nějakou inovaci, ale ne zvyšováním nebo snižováním otáček! Supersporty jsou vyrovnané a jedou pěkné a vyrovnané závody! V MGP taky skoro všechno vyhrává Marquez, podobně jako Rea a máš pocit, že to zabilo MGP?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď

22.9.2019 v 19:25 | Nahoru | #2
jendazeleny> Marquez nikoho nebaví a pokud je v půli sezony rozhodnuto o mistru světa, tak se diváci nenajdou a na závody nepřijdou. Vstupenka stojí majlant a zas až taková šou to není.

Ohledně limitů - že jsou stanovené prapodivným způsobem, to je fakt. Dole je přehled. Ale měl by jsi objasnit, jakým způsob jsi došel k tomu, že Ducati má o desetinu větší výkon než Kawasaki.

Aprilia RSV4 14,700 rpm
2018 BMW S1000RR 14,950 rpm
2020 BMW S1000RR 14,900 rpm
Ducati Panigale R 12,400 rpm
Ducati Panigale V4 R 16,350 sníženo na 16,100 rpm
Honda CBR1000RR SP2 14,550 zvýšeno na 15,050 rpm
2018 Kawasaki ZX-10RR 14,100 rpm
2019 Kawasaki ZX-10RR 14,600 rpm
MV Agusta F4 14,950 rpm
Suzuki GSX-R1000 14,900 rpm
Yamaha YZF-R1 14,700 rpm
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
projekce Moto GP v neděli 6-listopadu Ducati Panigale V4 R Dainese Ducati I Dainese Ducati I spikey 5 6.11.2022 v 20:50 Ozzy_
Máte někdo film Já,superbiker Ducati Panigale V4 R Neptun81 7 5.11.2022 v 22:11 spikey
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET


TOPlist