globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TE 410 Kartburátor
5.9.2019 v 18:42
Dobrý den, blbne mi huska, a na 90% si myslim že to je karburátor, přesněji bohatá směs. No je to moje první motorka a nějak jsem nepřišel na to, jak to nastavit :D nějake rady?

1 reakcí na tento příspěvek TE 410 Kartburátor

5.9.2019 v 20:59 | Nahoru | #1
Čau, to je teda popis závady, : blbne mi huska, napíš čo ti to robí čo si s tým robil, ako sa to prejavuje, myslím, že assasin ( prispieva na fórum) má takú istú . Ešte napíš, kedy si menil filter vzduchový , či je napustený olejom a akým, čo si robil s karburátorom , bohatá zmes by to malo strieľať do karburátoru. Sviečku tam máš akú? Teda moja huska tiež blbne, asi blbý jazdec, v malých otáčkach , asi sa jej nepáči môj štýl jazdy a potrebuje trochu viac točiť, tak točím.

TE 410 Kartburátor

7.9.2019 v 15:08 | Nahoru | #2
Dellorto Phm40? Najdi manual, odchadzaju supatka , kominky.....
Co tam mas za zapalovanie? Ako si ho nastavil???
Moja Huska chyta po zime s origo zapalovanim na 4-5 kop.....

Naposledy editováno 07.09.2019 15:35:08

TE 410 Kartburátor

7.9.2019 v 21:36 | Nahoru | #3
tvl phm40 ms , ten mi dal školu,že už ho ted skladam se šatkem přes oči na čas

(reakce na) TE 410 Kartburátor

8.9.2019 v 15:34 | Nahoru | #4
krokoš> No, 1. Nejde skoro vůbec nastartovat, 2.Svíčka je uplne černá, 3. Nejde do otáček, spodní jsou výborné, ale vysoké vůbec a střílí do výfuku, zapalování mám měnené z 610

TE 410 Kartburátor

9.9.2019 v 12:01 | Nahoru | #5
Vyhod dellorto kup Keihin z KTM ideálně 400-450 a máš pokoj.dellorto nikdy pořádně nenaladis.znama věc.

TE 410 Kartburátor

9.9.2019 v 21:18 | Nahoru | #6
Z akej 610? Su minimalne 2 typy zapalovani s roznymi RJ,
Daj fotku. Ako si nastavil to zapalovanie?
To dellorto pokial nieje totalne vybuchane supatko sa da krasne nastavit. Studeny start bez dekompresoru na nakopavacku bezne 2-3 kop bez plynu.....

TE 410 Kartburátor

27.12.2020 v 07:43 | Nahoru | #7
Dobrý den, nejde mi nastavit volnoběh na karburátoru Dellorto PHF 36 DS. Karburátor jsem vyčistil a profouknul, dále jsem nastavoval hladinu, protože byl prasklý plovák, ten jsem zavařil a hladina je nastavena 4 mm pod dělící rovinu mezi plovákovou komorou a tělem karburátoru. Motor jde normálně nastartovat se sytičem. Jak se motor zahřívá, tak sytič pomalu vypínám a když je zcela zahřátý a sytič úplně zavřu, tak motor chcípne. Nastavování šroubkem bohatosti směsi a šroubek zvedání šoupátka otáčky s částečně aktivovaným sytičem nijak neovlivní, musel bych asi ještě trochu víc zvednout šoupátko, ale to už mi nedá nastavovací šroubek. Je tam vůbec správný karburátor? S tímto jsem motorku koupil. Děkuji za radu

TE 410 Kartburátor

27.12.2020 v 09:57 | Nahoru | #8
Čau, teda neviem, či som také niečo robil, ale zavarený plavák=problém, a podľa popisu je niekde uppchatá cesta voľnobežnej trysky. Ja som na to mal viecero tenkých hadičiek čo presne sadli do všetkých, ale že do všetkých dierok karbecu. Tým som to preplachoval s injekčnou striekačkou . Ten plavák nemáš plastový zdvojený? to zavarenie sa mi nejak nepozdáva , iná váha a tak. To nastavenie hladiny som robil mimo motorky. Chytil som jemne karbec do zveráku do hadičky na prívod paliva som dal lievik a nalial benzín a čakal čo to urobí. Či z toho nepotečie po chvíľke benzín.

TE 410 Kartburátor

27.12.2020 v 10:36 | Nahoru | #9
Ahoj, v karburátoru je dvojitý plastový bílý plovák Dellorto 74502 gr.12.5, který má vážit 12,5 gramu, ale jak jsem rozebral karbec, tak byl jeden plovák skoro plný benzínu a byl prasklý ve spoji. Takže jsem z plováku vysál benzín a zavařil to upravenou páječkou. Myslím, že to drží, ale protože v plováku asi zůstalo trochu benzínu, tak neváží 12,5 gr, ale 13,2 gr. Pak jsem nastavoval dle manuálu ke karburátoru hladinu nastavením a ohýbáním zvedací vidličky ventilku tak, že při položení karbce vodorovně na sací hrdlo by měl být volně pohybující se plovák v horní úvrati ( to je, že ventilek zavře přívod benzínu, ale ještě se nestlačí pružinka) spodní hranou či rádiusem plováků 17,5 - 18,5 mm od dělící plochy plovákové komory a tělesa karbce. Po namontování do motorky a puštění benzínu to přetékalo přepadem, takže jsem usoudil, že nedrží ventilek a plovák je těžší a provedl jsem nové nastavení hladiny +- dle ilustrace v manuálu karbce a to mi vyšlo cca 4 mm pod dělící rovinu mezi plovákovkou a tělesem karbce, jak jsem uváděl již dříve. Jde o to, jestli je takto nastavená hladina správná. Zkusím tedy ještě jednou propláchnout průchody benzínu kolem nastavení bohatosti a uvidíme, jaký bude výsledek . Děkuji za další postřehy

TE 410 Kartburátor

27.12.2020 v 23:57 | Nahoru | #10
Abych to uzavřel, po důkladnějším pročištění karbce a montáži do motorky, nechci to zakřiknout, motor maká jak švýcary. Ještě potřebuju sehnat přední bílé plasty na nádrž a ochranný segment okolo řetězového kolečka...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 Tomek1 15 14.4.2024 v 09:04 assassin
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 Tomek1 11 10.4.2024 v 12:18 Tomek1
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Husqvarna TE 410 E Osy kolies Husqvarna TE 410 Kennylm98 6 29.6.2023 v 13:44 assassin


TOPlist