Propláchni nádrž techničákem nebo lihem, je možné že tam máš trochu vysrážený vody, která se dostává do trysek a kapička vody v trysce umí zlobit furt dokud ji nevyfoukneš kompresorem. Koukni se taky na palivovej kohout - vymontuj ho celej z nádrže a vyčisti když budeš proplachovat tu nádrž - někdy v kanálkách trubiček či pod gumou přepínání 0-hlavní-rezerva může být usazenej čurbes kterej se uvolňuje. Když nikdo ten kohout neměl pár let venku a nerozebral ho a nešťoural i kanálky může to být pachatelem. No a ještě jeden poznatek mám - dnešní benál mi postupně rozpustil tu plastikovou síťku co je na kohoutu v nádrži a rozpuštěněj bordel z ní mi normálně nejen ucpával trysku a postupně i filtr ale nakonec i samotnej kohout. Normálně ten rozpuštěnej plast prošel až k tryskám, motorka se třeba na den odstavila, benál se z trysek trochu odpařil jenže tím se tam "vysrážel" ten plast. Nejezdím na ředidlo, dělal mi to natural 95.