Neustále tudy teče olej a docela masivně. Už při koupi tamtudy dost teklo, pod motorkou byly vždy kapky oleje a stojánek řádně promaštěný Po výměně gufer to na chvilku dalo pokoj a po cca 100km to začalo téct stejným způsobem. Včera tedy nová rozborka a zjistil jsem že se gufero hnulo - vzpříčilo se, jako by ho někdo na horní straně zatlačil dovnitř - nevylezlo ven ale naopak částečně zalezlo . Zkusil jsem ho zatlačit na doraz a mezi gufero a krycí plech jsem dal gumuvuo podložku aby se gufero nepohlo - po 40km ještě větší olejnička než předtím .
Mám podezření na ten plech který drží gufero na místě, je sice rovný ale docela napružený a nevypadá úplně spolehlivě. A nebo mne ještě napadá špatné gufero - nedobrý výrobce/špatný typ.
Gufero: http://www.wemoto.c...tput_shaft_oil_seal/
Ještě dodám že motor je kdysi měněný - není tedy origo, může mít oproti novějším modelům jiný průměr výstupní hřídele? jako že menší průměr o pár desetin?
Poškození na hřídeli je - nějaký ťukanec od montáže ale naprosto mimo styčnou plochu břitu gufera.
Hřídel nemá žádnou vůli, drží pěkně a ložiska jdou volně a čistě.
Máte prosím s tímto nějaké zkušenosti? budu moc rád za jakoukoli radu.
Díky!
E: písmenka
Naposledy editováno 26.08.2019 11:16:55
1 reakcí na tento příspěvek Netěsnost na výstupním hřídeli GS500 E
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 21 | 28.4.2024 v 22:24 emánek27 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |