Oproti sérii má navíc jenom padáky a hlavní stojan... Tak buď nám pěkně kecá váha (čemuz by odpovídalo i to číslo když tam stouonu já) a nebo honda...
Wenca24 > díky za kontakt! koukal jsem se na ty kapoty a jsou pěkné, teoreticky by se s ním dala domluvit i nejaká úplně "speciální" (dvě malé světla, ale jiná než boano). Je mi jasný, že starý TA může být v horším stavu, proto bych chtěl aby byl základ dobrý. Co se vizuálu týče, přijdě mi, že některý ty transalpy jsou celkem opečovávaný. Jinak se divím té váze 218kg by snad měli mít až ty poslední transalpy. Kolik tak váží ty padáky? Všeobecně ale těm suchým-mokrým váhám v katalozích moc nevěřím, většinou to totiž bývá víc
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 850 adventure/enduro úprava
Jo a k tomu těžišti. Tak nějak panuje shoda, že díky dvěma válcům vedle sebe je ST moc těžká na předek, což spolu s charakterem točivějšího řaďáku děla problémy v náročnějším měkčím terénu.
Naposledy editováno 22.10.2019 08:23:58
Vilemx> jinak s těma 10kg min na Tenerce oproti Africe se mě nějak nezdá každý uvádí jinou váhu, zajímalo by mě kolik to xtz doopravdy váží.
Naposledy editováno 22.10.2019 20:52:15
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 850 adventure/enduro úprava
S těmi výkony nejstarších Tranďáků ti už nejsem schopen říct, kde k tomu došlo. Ale někdy kolem přelomu 80. a 90. let se měnily normy na hluk a emise, takže bych koníky hledal tady. Je to ale zdlouhavá práce na zimní večery, Musíš projíždět kat. čísla vaček, karburátorů, svodů, tlumičů, pístů, CDI, apod. a hledat rozdíly nejen mezi ročníky, ale i mezi zeměmi určení. Třeba XRV má u stejného ročníku výroby jedny karburátory pro Německo 44, 25 i 37 kW, druhé pro Rakousko 35 kW a třetí pro Švýcarsko 35 kW. To samé tlumiče výfuku nebo CDI, kde se liší podle roků i zemí.
Případně mě také napadá, jestli výkony nebyly měřeny podle různých metodik.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 850 adventure/enduro úprava
https://motorky.bazo...50-Super-Tenere.php.
Dobry zaklad na zimni večery
Radus88 píše: Máš pravdu, že si tam stěžují na váhu, v technickych pasážích v pisku nebo v prudkych vyjezdech. Nechce se ti to zvedat nekde na blbem miste a zo ze to znám transalp i xrv bude mit rozhodne prijatelnejsi spotrebu. Ja jezdim v průměru za 5.5.
https://motorky.bazo...50-Super-Tenere.php.
Dobry zaklad na zimni večery
Tak nevím... Já jezdím s alpem za 6
Radus88> 5.5 litrů to musíš mít upraveny ty jehly ne? většinou na XTZ nadávaji skrz spotřebu. Co se týče té co jsi poslal, za 25 tisíc to jsem teda ještě neviděl bude chtít pořádnou péči ale zase ta cena je fakt skvělá, aby tam ale nebylo ještě něco špatnýho jinýho. Jinak XTZ bych asi krom tlumičů, pokud nakonec vůbec moc neměnil. Rally kapotáž na to neni, menší lehčí nádrž taky ne. No musím se na nějaké svést jak na tom jde ve dvou? Není to sedlo moc krátký?
Naposledy editováno 26.10.2019 00:05:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 12 | 22.4.2024 v 22:29 Peter26 |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 0 | 20.4.2024 v 18:28 Peter26 |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |