Osobně bych ocenil tu první variantu, trošku víc výkonu a bezdušová kola (ať už je to jakkoliv proti hardcore around the world použití).
První kusy by prý měly být v ČR dealerstvích už letos v září ! Ví někdo něco víc?
Bude větší?
Bude stejná?
Ať vybírám, jak vybírám, ideální motorka není a už Afry mi vadí vlastně jen ta dušová kola. Protože to vidím z 99% na silnice. Teď jsou Afriky za dobré peníze, tak vzít teď novou 1000 nebo počkat do zaří na novou 1100 ... odhaduju ale, že bude velká a že bude za 399tis ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
Animals21 píše: Jj, o tom vím. Nějaké řešení je. Ty kola z odkazu jsou vlastně jen klasický dráťáky s utěsněnýma niplema a taky nemají ten "safety bead", takže vlastně jsou úplně stejný jako origo na Africe, když je utěsníš. Holt s tím budu muset žít, jestli do ní půjdu.
S tou poslední větou můžu částečně souhlasit.
ja mam na motorce drahy Faba kola, coz jsou z tveho pohledu taky jen obyc drataky s utesnenejma niplema to je prave ten rozdil - tvar rafku jestli je delanej pro bezdusove pneu a jestli jsou utesnene draty matlat draty silikonem opravdu neni to same.
jo existuji i konstrukce kdy do vnitrku rafku draty nevstupuji - jako ma bmw, nebo treba kineo... ale to bude mit taky svoje nevyhody.
safety bead - to myslis co? takovy boule na rafku co podrzi patku aby ani u prazdneho kola nesla "odrazit" ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
assassin píše: ja mam na motorce drahy Faba kola, coz jsou z tveho pohledu taky jen obyc drataky s utesnenejma niplema to je prave ten rozdil - tvar rafku jestli je delanej pro bezdusove pneu a jestli jsou utesnene draty matlat draty silikonem opravdu neni to same.
jo existuji i konstrukce kdy do vnitrku rafku draty nevstupuji - jako ma bmw, nebo treba kineo... ale to bude mit taky svoje nevyhody.
safety bead - to myslis co? takovy boule na rafku co podrzi patku aby ani u prazdneho kola nesla "odrazit" ?
Jj, přesně, ten malej vnitřní "límec", které drží patku pneu i zevnitř. Zadní kolo to má, přední ne. Jak jsem psal, nemá to ani přední na 800GS, pravděpodobně to nemá skoro žádné přední 21". Upřímně řečeno v tom případě nevidím "bezpečnostní" rozdíl mezi dušovou a bezdušovou, protože tu pneu tam drží jen tlak vzduchu, o kterej při defektu přijdeš. Ale v poho, nějak jste mě přesvědčili a utěsněný niple to řeší, protože o ten tlak vzduchu pak přijde pozvolně a v klidu to pak pořešíš někde dál.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | smrzak | 0 | 26.5.2024 v 18:53 smrzak |
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 20 | 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Ledys | 38 | 9.12.2023 v 20:08 Davidrak |