Osobně bych ocenil tu první variantu, trošku víc výkonu a bezdušová kola (ať už je to jakkoliv proti hardcore around the world použití).
První kusy by prý měly být v ČR dealerstvích už letos v září ! Ví někdo něco víc?
Bude větší?
Bude stejná?
Ať vybírám, jak vybírám, ideální motorka není a už Afry mi vadí vlastně jen ta dušová kola. Protože to vidím z 99% na silnice. Teď jsou Afriky za dobré peníze, tak vzít teď novou 1000 nebo počkat do zaří na novou 1100 ... odhaduju ale, že bude velká a že bude za 399tis ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
CRF1000 píše: dave-lister> nechápu, proč jsis pořídil motorku, kterou vlastně nechceš :já to zaplatil na místě kartou, motorka je od prvopočátku moje a mám k ní zřejmě proto lepší vztah
Tak to není že tu motorku nechci. Pro některé majitele je jejich vlastní motorka ta nejlepší na světě. Což Africa není, vždycky se najde něco v čem je konkurence lepší. U mě to je prostě jinak, o své motorce v superlativech nemluvím a rád jí i pomluvím.
dave-lister píše: Tak to není že tu motorku nechci. Pro některé majitele je jejich vlastní motorka ta nejlepší na světě. Což Africa není, vždycky se najde něco v čem je konkurence lepší. U mě to je prostě jinak, o své motorce v superlativech nemluvím a rád jí i pomluvím.
AT na silnici není vůbec špatná....to se pleteš., v módu univerzála. 1250 GS jsem jel.....jo motor je výkonově jinde, ale ten zbytek , tam AT nezaostává. I ta chuť do zataček je větší, což mne tedy překvapilo. GS je hodně neutrální....
Naposledy editováno 31.07.2019 16:23:10
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
První díl ....
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Animals21 píše: teď jsem si dokoukal nějakej dvoudílnej test velkejch endur. Na tu offroad čas neberu úplně ohled, nicméně velké překvapení na všech stranách ze Stroma 1000 XT. Ono je fakt, že v kombinaci s cenou, je třeba i to zajímavá motorka.
První díl ....
http://www.motocykl-...uki-a-ktm-mereni-sil
Animals21 píše: Dzardino - souhlasím. Navíc já na blbnutí motorku mám. Tohle má bejt takovej univerzální cesťáček pro všechny příležitosti a podmínky. Tím teda neříkám, že by nebyla větší prdel na 1290KTM nebo velké Multošce. Ale ....
Tak to si kup DCT verzi. Vím že ti to tady budou vymlouvat, ale funguje to super a za mne je to lepší než řadit nohou. Během dvou tisíc km, to máš v ruce a nebudeš litovat. Dořazovat lze ručně a je to značně rychlejší než nohou a fakt to funguje na jedničku. Přeřazovat lze i v náklonu. V zásadě řadíš více než nohou.
A tvůj přínos tu je jaky? Krom honění perka nad penezma?
Je to diskuze a pokud to nedávás bez plakat treba na fcb
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
zamilovat a jinou potom neresis, ale mne to přijde jako řešit u Panigale loukotě, protože drátěný kola by byla na offroad lepší...
Hele to právě vůbec není o zamilování, byť nepopírám, že se mi ta motorka líbí. Ten základ je takovej, že na blbnutí mám Speed Tripla - a novej mě nepřesvědčil, že stojí za 300tis navíc - a tak k němu chci univerzála. Abych mohl jezdit, když se mi nechce zrovna extra tahat, když je trošku hnusně, jet na dovču ve dvou, když příští rok někoho seženu, tak Balkán šotoliny, atd. Prostě nebýt omezen skoro čímkoliv, co si vymyslím.
Ojetá motorka kolem 200 se neukázala jako ideál - je to moc málo na pecku a moc hodně na to, aby to mělo 50tis km, x majitelů, nakonec bourané, stočené, atd. Afrika byla první, na čem jsem seděl (ATAS) a pak jsem si pro srovnání ozkoušel vše, o čem nahoře píšu. Takže k tomu přistupuju celkem střízlivě. A ani mě nevadí ta 21" kolo, jako ty posraný duše. I když mi třeba někdo řekně, že to moc řeším. Nicméně to řeší po světě hodně hodně lidí.
Teď je v akci velkej Strom s komplet kuframa za 320. To je 50 pod Afrikou, pokud ji nasypu stejně. A asi je lepší na silnici. Jenže vypadá jak Dacia. Crosstourer je už moc hovado a vyloženě velká cestovní. Já si vlastně nakonec nemyslím, že se mi dá poradit, proto to téma taky původně bylo o tom, jaká bude nová Afrika
Dušový kola mají nepochybné výhody na hardcore cestě kolem světa a při použití v pořádným terénu. Pro zbylé použití přinášejí jen nevýhody - velká nejen časová náročnost řešení defektu na cestě (TL - knot, 10min, TT - sundat kolo, sundat pneu, vyměnit duši, nandat pneu, nandat kolo). Zároveň v případě defektu, např. hřebík, uchází bezdušové kolo velice velice pozvolně, kdežto duše je IHNED placatá, což mě při 160km/h nenaplňuje zrovna klidem a důvěrou.
Na druhé straně tak jezdí tisíce lidí (800GS, 800XC, všechny starý kladiva endura, ..) a je to částečně řešitelné utěsněním ráfku.
Zadavatel chce jezdit 90% silnice. Líbí se mu nová AT 1100. A opět se řeší univerzálnost motorky. !NEEXISTUJE UNIVERZÁLNÍ MOTORKA!
Tak trochu autobus na dovolenou,tak trochu kroska do lesa,tak trochu cesťák do hor na šotolinu,tak trochu trial,tak trochu okruhovka a pod. Asi jako něco vysavač s rádiem a budíke,zároveň opékač topinek a kalkulačka...Ano,umí něco takového vyrobit,ale žádnou funkci to nebude dělat dobře!
Sorry že do toho píchám vidle,ale mě se třeba momentálně líbí Triumph Explorer 1200. Jestli do něj půjdu,tak holt musím počítat s tím,že nezvládne bahnění v lese,že když začne pršet,tak nestačí přitáhnout nohy k nádrži a budu v suchu i bez nepromoku. Budu ji brát takovou jaká je a tomu se musím přizpůsobit. Nikdy vás nenapadlo,že motorky jsou jako lidi? Zdánlivě stejný,ale rozmanitý,ta je lepší v tom a druhá v něčem jiném.... A v rozmanitosti je krása Proto se mě líbí všechny motorky,protože jsou to motorky.
Speed Triple na lítání
EXC350 na trochu jiný lítání
1200GS jako univerzál
Z440 jako veteránek
Bohužel parta na ostrých se opět rozpadla, takže taková motorka je mě samotnýmu k ničemu a 1200GS mi jako univerzál nevyhovuje. Ale souhlasím s tebou, že to téma se odchýlilo. Mě to neva, pokecáme, ale předem jsem věděl, že mi těžko někdo poradí.
Explorera jsem měl 2014 a motorka je to skvělá, opravdu skvělá a moc se mi líbila. Bohužel čím novější, tím větší problém je to teplo od motoru. Pokud kupuješ novou, tak si na mě brzo vzpomeneš
Ale za ty roky jsem si už zvyknul Nejlepší je mít víc motorek a střídat je podle toho kam zrovna jedeš. Ale já to třeba nedávám dívat se jak jedna stojí jak mrcha v koutě a hobluji jen tu druhou. To raději budu mít jednu "univerzální" a jezdím na té. Univerzální jsem dal schválně do úvozovek,protože tím myslím,že sice hodně zvládne,ale ne vše dokonale,ale jsem si toho vědom a nechci to od ní.
Ano to teplo od motoru od Triumpha mě trochu děsí,ale na druhou stranu to zase můžu vyměnit za něco jiného,když to bude tak nesnesitelné
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Když jsem si zkoušel Ducati Multi 950 tak na mě úplně dýchlo to kouzlo Ducatek, nádhernej Showroom v Děčíně a odpustil bych i chyby i cenu. A byl bych happy. Ale mě se na ní tak blbě jelo ....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 20 | 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Ledys | 38 | 9.12.2023 v 20:08 Davidrak |
Originální quickshifter pro ATAS Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | rst1467 | 20 | 10.4.2023 v 16:02 Sema |