globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fake výfuky z Aliexpress
 
1.6.2019 v 18:28
Čaute motonadšenci. Už dlhšie zvažujem kúpu fake výfuku akrapovič z aliexpress. Cena sa pohybuje okolo 30/40€ príde mi to prijateľnejšie ako za originál. Mňa by zaujímal váš názor poprípade skúsenosti s týmito fake výfukmi. Môže to mať nejaký zlý dopad na motor? poprípade na iné ústrojenstvo? Chcel by som to dať na Hondu CBF 1000FA 2010 Dík za info.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fake výfuky z Aliexpress

5.6.2019 v 11:38 | Nahoru | #1

Sonicek píše: V_i_c_i> proč myslíš? To že Ti lítají plameny z výfuků přece nic neznamená koukni na TT skoro v každé zatáčce kdy decelerují tak taky lítají plameny :)



Zrovna tebe bych nečekal že se budeš ptát. Případ TT je trošku něco jiného než naladění moto na běžný provoz. To na fotce na kterou jsem reagoval nevypadá jako okruhovka kde řešíš životnost v podstatě jen na závod.
Předpokládám, že o vlivu bohatosti směsi na motor něco víš včetně toho co to dělá s teplotou motoru a výfukových plynů.
To, že tam při deceleraci okruhovek na TT "naserou" kurva bohatou směs která pomáhá chladit motor v konkrétním závodě kdy ten motor jinak jede v podstatě pořád na plno neřeší to, že z dlouhodobého hlediska které řešíš při běžném provozu to pro ventily moc dobré není. Ale ať si každý ladí a jezdí na čem chce a co chce, že.

Naposledy editováno 05.06.2019 11:39:37

(reakce na) Fake výfuky z Aliexpress

5.6.2019 v 11:58 | Nahoru | #2
V_i_c_i> Podle foto co poslal ten kluk s R1, bych to viděl na to, že kluk dal plnej a pak to vypláchnul, proto ty plameny, to Ti udělá kdejaká moto co nemá nějaké restrikce ve výfukové soustavě. Já měl odladěné 2 motorky a každá si občas střelila Jinak vždy budou jiné hodnoty na brzdě něž v reálných podmínkách, prostě jednou jedeš před deštěm, po dešti, v zimě, v horku apod, brda jsou optimální podmínky - ne skutečné, prot se to může v této návaznosti dost měnit. Jáasně, nedá se srovnat okruhovka vs obyčejná silnice, které jede na 60% svého potenciálu o čem se bavíš je fuelcut, jde o to, že podobu zavřeného plynu je pořád dávka paliva, taky to teď mám na FZ1, motorka jde pak líp za plynem a celkově se zlepší reakce na otočení plynu. O teplotách ve spalovacím prostoru nemluvím, to už jsem psal tuším na straně 1, kde tady někdo uváděl že má otevřčené sání + výfuk a motorka jede suprově, to je ten důvod proč se to ladí, životnost...to tady nějakým způsobem vyvrace tuším Fizzer (omlouvám se, pokud se pletu)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist