globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX1400 a Bandit 1250
Chtel bych se zeptat na jednu vec...nejak si prochazim stranky Suzuki a zajimalo by me...v cem je zasadni rozdil mezi temahle dvema motorkama? GSX ma o neco vetsi obsah a o par koniku vic a to je jako vse? Neuvazuju o koupi bo tak, jen me to proste zajima. Proste se mi nezda, aby byly v nabidce dve, skoro stejne motorky.

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

29.3.2008 v 08:27 | Nahoru | #31
Otázka spíš je, proč vůbec "zabily" klasiku Bandita 650 a 1200, ty motory neměly chybu... :| [/quote]
Měli- emise. Hold to asi smrdělo a kouřilo víc než Favorit a nebo ňákej náklaďák, kterejch jezdí mnohem více
Starej Bandit i GSX 1400(starší model s dvěma laufy) moc pěkný(ZRX lepší ) Novej Bandit-hodnoty motoru velmi zajímavé, rád bych se na něm svezl. Vzhled-nic nového pod sluncem.

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

29.3.2008 v 09:16 | Nahoru | #32
GSX už novou nekoupíš..má šlus...a proto jsem si jí koupil,Bandit a budou vyrábět ještě X let..Bandit je dle mého soudu pod zadkem menší a asi i ohrabanější i když je váha skoro stejná, tak GSX je fakt slůňě,ale to je ta výzva ...a GSX krouťák je pověstnej..a kapoty já neřeším,já koupil naháče na posilování zátylku...a jsem rád,že při 230 mi slejzá helma,aspoň tak nejezdím...

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

29.3.2008 v 10:43 | Nahoru | #33

Offmoto>Lipos>
Mě ani ten jeden lauf u XJR 1300 nevadí, líbí se mi to.. horší to je s cenou, funglovka XJR okolo 255t.kč, funglovka GSX 1400 za 224t.kč.


Nová XJR model 2007 se dá koupit za 219t.kč,osobně pokud bych si za stejnou cenu měl koupit XJR nebo GSX tak jdu do GSX

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

1.4.2008 v 10:19 | Nahoru | #34
ZbynaXJ> Nádhera. pěkný počtení. kdo z vás si je někdy vyzkoušel aby věděl o čem píše? Měl jsem tu čest jezdit na XJRu a nehorázně mě sr... karburace a to věčný vlnění v zatáčkách. Na 1300 výkonu taky nic moc.Teď vodím GSX K7 a po mírné překopávce to nemá chybu. Jinak si myslím že si GSX už teď po EU nekoupíte. Leda starší, nebo Švajc či USA.čau

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

1.4.2008 v 10:54 | Nahoru | #35

Lipos>První Suzuki GSX 750 byla vyrobena v roce 1998 a GSX 1200 v roce 2001.
První Yamaha XJR 1200 vyjela z fabriky v roce 1994. Co je čí replika :)
:D :D :D



řada klasickejch naháčú GSX byla už v 80 tejch letech od 550 a pak se to po přestávce kerá vznikla kvuli velkýmu zájmu o superbiky jen dál modernizovalo přes inazumu po gsx 1400,jinak gsx 12 se vyráběla od 99.máš to samej omyl ,tak radši drž pec

Naposledy editováno 02.04.2008 10:54:34

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

2.4.2008 v 10:30 | Nahoru | #36

chlumakFZS600>Oboje sem si pořádně vyzkoušel a GSX je proti B12 neohrabanej ingot ;)

Oboje sis vyskoušel a jezdíš na 600 Fejzrovi? lol

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

10.9.2008 v 09:28 | Nahoru | #37
Lipos> Jen dodám já jsem teď prodal suzuki GSX 400 r.v. 1985 a vypadala jak dnešní Gsx 1400 ve zmenšeným,tak bych ty repliky neřešil,je moc podobných motorek.Teď mám bandita a to je prostě klasika

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

10.9.2008 v 11:42 | Nahoru | #38

Grizly.>chlumakFZS600>Oboje sem si pořádně vyzkoušel a GSX je proti B12 neohrabanej ingot ;) Oboje sis vyskoušel a jezdíš na 600 Fejzrovi? lol



možná právě proto...

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

17.9.2008 v 17:12 | Nahoru | #39
Lipos> Jestlize repliku tak povedenou

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

7.10.2008 v 19:08 | Nahoru | #40
Suzuki GSX1400 a Suzuki GSF1200Bandit jsou uplne o ničem jinem

Sice to jsou oba dva Nakedbike

ale jak je znamo Bandit je motorove tak trošěku jako supersport musi se to točit což ovlivnuje že ta konstrukce motoru pochazi z celkem stareho GSX1200 mam dojem že rok '87

Suzuki GSX1400 Je ten opravdovy Bigbike či Nakedbike tato motorka měla konkurovat Yamaze a jejimu XJRku
Disajnem na XJRko to nikdy mit nebude ale to je dleši povidani.
Motorově ma vykon po někud kultivovanějši chod se zatahem už odvolnoběžnych otaček

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

16.10.2008 v 19:11 | Nahoru | #41
Ahojte, tož jste se tu nějak rozepsali, zajímavá debata. Osobně jsem jezdil GsX 750 Inazuma, kamarádovu 1200 Bandita K6 a teď mám GSX 1400. Osobní zkušenost moje i kamaráda, GSX ať už 750, nebo 1400 za jízdy mnohem ovladatelnější než Bandit. no a o pohodlí na GSX 1400 nemluvě. Za mně GSX Forever !!!

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

20.10.2008 v 22:33 | Nahoru | #42
...takže je to jenom vo tom,...že koupě motorky je většinou srdeční záležitost, GSX je klasika a 1400 ccm v motorce, to je prostě pěkný, XJR jsem nekoupil jenom proto, že je tohle novější, rozhodnul jsem se na poslední chvíli, jinak po pravdě, obě pěkný, předtim jsem měl Inazumu, to se muselo točit, tahle táhne odspoda jako tramvaj, good, líbí se mi to

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

23.10.2008 v 20:27 | Nahoru | #43
Jééé, ty jsi taky přešel z Inazumy? Tak to jsme dva. jak říkám já - GsX Forever Ina byla super, ale jak říkáš 4000ot při 90 není vono, to 140 při 4000 to je pohoda - je to tank

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

29.10.2008 v 11:53 | Nahoru | #44

Speeedy79>Jééé, ty jsi taky přešel z Inazumy? Tak to jsme dva. jak říkám já - GsX Forever Ina byla super, ale jak říkáš 4000ot při 90 není vono, to 140 při 4000 to je pohoda - je to tank



GSX1400 do roku 2004....proste dva laufy k tomu patrej k bigbikum...je to nejlepsi

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

2.11.2008 v 08:16 | Nahoru | #45
Tak to hledím.Ted nevím jestli jsem s GSX udělal dobře a nebo ne. Je to klasika pro velké kluky.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

2.11.2008 v 09:52 | Nahoru | #46
mám Inu a chystám se 14ku a moc se těším

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

2.11.2008 v 20:33 | Nahoru | #47

mazo2>mám Inu a chystám se 14ku a moc se těším



Tak to přeji hodně štěstí při výběru, GSX moc není a když, tak drahý, Dajoš by mohl vyprávět, asi pojedeme do Reichu

Naposledy editováno 02.11.2008 20:34:15

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

6.11.2008 v 09:57 | Nahoru | #48
GSX 1400 krásná klasika s nádherným motorem a s pocitem pevnosti a plné ovladatelnosti do 160 km/hod.Nový bandit taky krása (až na ten motor co vypadá jak ponorné čerpadlo na vodu)starší modely = dalece povedenější, manévrovatelnost v zatáčkách jasně lepší, díky centrálu.Jinak obě velmi příjemné.

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

6.11.2008 v 10:23 | Nahoru | #49

Frodo89>Suzuki GSX1400 a Suzuki GSF1200Bandit jsou uplne o ničem jinem

Sice to jsou oba dva Nakedbike

ale jak je znamo Bandit je motorove tak trošěku jako supersport musi se to točit což ovlivnuje že ta konstrukce motoru pochazi z celkem stareho GSX1200 mam dojem že rok '87

Suzuki GSX1400 Je ten opravdovy Bigbike či Nakedbike tato motorka měla konkurovat Yamaze a jejimu XJRku
Disajnem na XJRko to nikdy mit nebude ale to je dleši povidani.
Motorově ma vykon po někud kultivovanějši chod se zatahem už odvolnoběžnych otaček


Čéče nejsi ty prodejce něčeho? jako třeba ws-krouhače, zázračný přísady do olejů atd.? Takovejch nesmyslů tak "odborně" podanejch už sem dlouho nečetl

edit: písmenko...

Naposledy editováno 06.11.2008 10:44:54

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

23.3.2009 v 09:31 | Nahoru | #50
To Frodo:
nevím s čím srovnáváš GSF 1200, ale z osobní zkušenosti (vlastnil jsem K6) jsem si na nedostatek zátahu odspodu nestěžoval. Dokonce jsem jednou měl zátahu až moc - když šel předek slušně do vzduchu pouhým přidáním plynu (trošku jsem se nechal vyhecovat na křižovatce). Jinak motor nepocházi z GSX 1200, ale z GSX 1100.
Když bych měl porovnat GSF 1200 a GSX 1400 tak GSX 1400 je určitě pohodlnější (sedíš "v motorce" a ne "na motorce"), má klasičtější vzhled (mě se např. líbí víc než zmiňované XJR, ale to je věc vkusu - zbytečná debata) a taky je víc na pohodu. Motor svých charakterem vybízí spíš ke klidné jízdě než otáčkovému běsnění. Ten motor má takový spodek, že je úplně putna co je tam za kvalt, jestli jedeš do kopce, máš spolujezdce, prostě zatáhneš za heft a tachometr vyráží vpřed bez remcání. Co se týká ovladatelnosti na místě tak je to peklo - váha je znát. Za jízdy pohoda. Dokonce když jsme si se Speeedym prohodili motorky tak mě překvapilo jak je GSX ovladatelná, přišlo mi, že je snad i obratnější než mé GSF. Od této projížďky se mi v hlavě opakovala myšlenka GSX 1400.. GSX 1400...tak dlouho až jsem nevydržel a koupil si jí taky
Řekl bych to asi tak, kdo chce víc blbnout ať si koupí bandita, kdo chce větší pohodu tomu doporučuji GSX.
Jinak poznámka k tématu "karburace verzus stříkačka" -
(porovnání GSF 1200xGSX1400). Na základě nabitých zkušeností to vidím takhle:
- karburátory maji jednoznačně jemnější reakci na změny zatížení, stříkačka není moc příjemná v oblasti "nějaký plyn a nulový plyn" - projevuje se razantnějším brzděním motorem při odstavení plynu, kdy ECU motoru náhle utne dodávku paliva.
- pravděpodobně vyšší spotřeba při chladném počasí vlivěm větší citlivosti stříkačky na teplotu nasávaného vzduchu.
- studený start jednoznačně pohodovější u stříkačky - zmáčkneš tlačítko start a o nic se nestaráš, u karburátoru musíš sytičem doregulovávat otáčky motoru.
- u stříkačky nemusíš řešit tzv. synchronizaci karburátorů v pravidelných intervalech (úspora v servise)

A dál by to už byla přednáška Prostě když jí miluješ..není co řešit.

Naposledy editováno 23.03.2009 10:06:19

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

23.3.2009 v 10:13 | Nahoru | #51
..a nechce někdo ? Je od kamaráda, ve velmi slušném stavu !

http://www.suzuki-gs...viewtopic.php?t=1027

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

24.3.2009 v 14:26 | Nahoru | #52

Honza GSX>..a nechce někdo ? Je od kamaráda, ve velmi slušném stavu !

http://www.suzuki-gs...c.php?t=1027 [/quote]

....to je jak CHCETE MĚ.... ale proc ne, na motorku si nemuzu stezovat, tak proc ji takhle neprodat

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

24.3.2009 v 16:16 | Nahoru | #53
..no co ? Třeba někomu udělám radost !

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

24.3.2009 v 20:48 | Nahoru | #54
jel jsem na ctrnactce a je tam hodne velkej rozdil v kroutaku a ten ma ctrnactka dost velkej od spodu jede jak prase ale od 550 otacek

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

25.3.2009 v 09:22 | Nahoru | #55

marataxi>jel jsem na ctrnactce a je tam hodne velkej rozdil v kroutaku a ten ma ctrnactka dost velkej od spodu jede jak prase ale od 550 otacek



Pokud chce člověk 14-ku víc točit, tak je určitě na místě tuning komplet výfukové soustavy, ta zvedne výkon od 5000 ot/min. vyše viz. např. graf Yoshimura.

http://yoshimura-sho...1A0-114-52-0_pow.gif

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

17.4.2009 v 10:54 | Nahoru | #56

marataxi>jel jsem na ctrnactce a je tam hodne velkej rozdil v kroutaku a ten ma ctrnactka dost velkej od spodu jede jak prase ale od 550 otacek



to neni silnice aby si tocil 13-14 tis.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

17.4.2009 v 11:28 | Nahoru | #57
...to co jiný maj od 7000 do 13000 to má čtrnáctka od 2000 do 9000 ot/min ...je na tom něco co se nedá pochopit ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

17.4.2009 v 11:30 | Nahoru | #58
osiris> my otocime plynem a je to tam, oni otoci plynem a je to tam az za par tisis otacek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

17.4.2009 v 14:12 | Nahoru | #59

carifuk>osiris> my otocime plynem a je to tam, oni otoci plynem a je to tam az za par tisis otacek


ale zase to máte moc "kultůrní" žádný divadýlko pro jezdce, jen koukáš jak ta ručička rychloměru peláší...chtělo by to něco jako kroutící se rám, nebo hůř tvarovaný křeslo...aby ti to zajistilo větší požitek...třeba jako bandit 1200 ...ale to zpohodlnělý dědci jako Osiris nechápou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

17.4.2009 v 16:06 | Nahoru | #60

Lihy>carifuk>osiris> my otocime plynem a je to tam, oni otoci plynem a je to tam az za par tisis otacek
ale zase to máte moc "kultůrní" žádný divadýlko pro jezdce, jen koukáš jak ta ručička rychloměru peláší...chtělo by to něco jako kroutící se rám, nebo hůř tvarovaný křeslo...aby ti to zajistilo větší požitek...třeba jako bandit 1200 ...ale to zpohodlnělý dědci jako Osiris nechápou


...tywe lihu, ty kurvo jináč s tím kultůrnem to není tak velký, rám je taky jak stará blažková ...ale ta sesle, ta jó, tu má moje stará prdel ráda

ps: stará jako stará, né stará
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 25 29.4.2024 v 05:26 Lajda
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 5 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein


TOPlist