loni jsem pořídil Aeroxe 100 z dovozu z Rakouska. Dle slov předchozího majitele je bez úprav.
Chtěl jsem se zeptat někoho zkušenějšího, jakým způsobem bych u něj mohl přidat pár koníků.
Spoustu článků jsem našel, ale byly určeny na 50ccm takže na vodníka.
Napadlo mě že:
1) Co vyměnit originální výfuk za laděný ? + nějakou větší trysku?
2) Set Malossi Multivar
3) Jsou ve skútru nějaké restrikce? Ve výfukovém potrubí, nebo v sání/karburátoru?
4) Omezovač otáček?
Zajímalo by mě zda už to někdo řešil a jaký byl výsledek úprav.
Momentální stav: max. otáčky cca 8tis., max. rychlost 90 tachometrových tzn: 75-80 reálně.
Zajímalo by mě zda už to někdo řešil a jaký byl výsledek. Děkuju za Vaše názory.
1 reakcí na tento příspěvek Aerox 100 tuning
1) Neni ladeny vyfuk u nas normalne, ale v SIP by neco bylo , ale tohle je sportovni na vykon a rev. Na normalni jezdeni je lepsi nejaky streetovy co vykon zvetsi mene a spise prida tocivy moment co se vyuzije vice u nas
2) VARIÁTOR MULTIVAR MINARELLI 100
3) Nebyly, protoze to nemuselo splnovat predpisy pro AM (50ccm) stroje
4) Vyresis sportovnim variatorem a muzes poresit vice hmotnosti valecku, ale spolehal bych na to co je v tom setu a doladoval uz jen vyfuk a trysky v karburatoru
5) Na rozjezdy tuto nebo tuto
6) Vetsi valec, ale to je tak 6500 + prace
Je tedy otazkou jak moc do toho chces realne narvat. Urcite by to melo jet lepe, moje 50ccm neupravena jede realnych max 70, z kopce 90, dal uz to seriovy vyfuk, variator a spojka proste nepusti, i kdyz by to slo. Takze napred bych spise resil to proc ti to nejede vic (vytahany remen, obrousene valecky, unavene pruziny na spojce, vyjety variator, zaneseny vyfuk, zaneseny spalovaci prostor............). Tyhle veci pokud jsou na vymenu, tak muzes resit vymenou za neco vykonejsiho at do toho nesypes zbytecne moc.
Naposledy editováno 02.05.2019 10:37:45
Děkuju moc za příspěvěk.
Nějak to vše promyslím.
Taky mě napadlo, že by nějaký díl mohl být na konci životnosti, nebo za ní.
Nechtěl jsem se v tom ale moc vrtat, když to vše funguje.
Má najeto 10tis. teda na tachometru to je :D :D , je to rok 2003, tak čert ví.
Viděl jsem videa kde upravené 50ccm, jedou klidně 110-120, ale je to vodník a ten má maximum otáček někde jinde. Ale i tak mi moje reálná maximálka s bídou 80km/h přijde málo.
Naposledy editováno 02.05.2019 11:11:20
Jinak s 21mm karburatorem a zbytek serie by to melo byt cca 110km/hod na tachometru a 10.000 ot/min na budiku. Uplna serie musi davat na tachometru 100 urcite a realnych ma davat cca 95.
To ze te to nepusti pres 8 tis. ot/min, kdyz serie zacina cervene 9 tis. ot/min a toci i vice bych se jako prvni podival na variator, valecky a remen no.
Naposledy editováno 02.05.2019 11:22:42
1 reakcí na tento příspěvek Aerox 100 tuning
jak chceš vyčistit seriový kompletně svařený přepážkový výfuk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerox 100 tuning
tomasNJ píše: puffy bodie:
jak chceš vyčistit seriový kompletně svařený přepážkový výfuk?
puffybodie píše:
no tady vypaluje koleno které je uplně duté...
takže když to teda vypálíš, jak to dostaneš ven? no jistě jedině rozřezat a pak svarit...
no a k té 100... ta je tak divná, že jí nepomůže nic, dával jsem 117 válec, karbec 21, multivar, a reverzák Tecnigas, a furt tomu sedmdesátka ujede...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Aerox 100 Yamaha YQ 100 Aerox | Hanskrtek | 1 | 8.12.2015 v 09:30 Humusus |