bmw_r1300gs_cartec

Téma: Rakousko, Slovinsko
30.3.2019 v 20:37
Zdravíme všechny, někdy zkraje června by jsme chtěli (já+manželka) vyrazit na dovolenou, kde by jsme navštívili místa jako Grossglockner, Triglavský n.p. atd. Potíž je v tom, že nemáme s cestováním v zahraničí vůbec žádnou zkušenost. Asi to bude vycházet z jazykové neznalosti...:). Zkrátka, ocenili bychom někoho, kdo je na tom buď podobně a když nás bude víc, tak se třeba nebudeme až tak úplně bát, anebo kdo už vše zná a chtěl by si tuto cestu znovu projet a třeba i doporučit nějaké tipy. Nejsme dobrodruzi, ani nám není dvacet, takže ubytování cokoliv vyššího než stan... Doba trvání max 10 dnů. Jedeme Multistrada Enduro 1200. Najde se někdo ?

Skvělá odpověď, děkuji! 31.3.2019 v 10:01 | Nahoru | #1
Škoda, my se chystáme spíš tak v půlce června a max týden + víkend. Do toho by jsme asi zdržovali, protože manželka jede na vlastní, takž rychlost více méně předpisová.
Ale jak tady už bylo x krát řečeno, samotní zase víc svobodní, lidi si nemusí sednout s požadavky nebo povahou. Ze zahraničí strach mít nemusíš, kdo chce, se domluví. Obzvlášť ve Slovinsku jsem byl nadšení, všude samí ochotní lidi (asi jsem měl štěstí). Ubytování jsme řešili klasicky přes Booking, tehdy jsem nebyli tak "zkušení", takže zbytečně dopředu a ve Slovinsku bydleli na jedno fleku. Ale to okolí Triglavu není zase tak velké, aby to byl problém.
Jinak Slovinsko co se týká motorek zas takový zázrak není, silnice nic moc, zatáčky většinou vracečky, ale vše zase vynahrazuje přírodou. Samozřejmě vyzkoušet Bled a Bohinj, v obou krásné koupání, mašina jde hodit někam poblíž k vodě (ale radši bacha, nevím jak motorka, ale za auto jsem dostal poměrně flastra za parkování na krajnici - kdyžtak se platí na poště).
Pak krása Manghart atd, a z tama je to kousek do Itálie na Lago di Predi (taky se dá koupat, když člověk překoná tu bolest z ledové vody ) Určitě projedete Vršič, kde se motá hlava z těch zatáček a namakáš si ruce, při cestě dolů, jak se ti manželka bude sunout na záda. Ten severozápad si myslím nejde jet špatně.

31.3.2019 v 20:45 | Nahoru | #2
Ahoj, my se ženou máme naplánovanou dovolenou od 10.6., cca 10 dní. Zatím nemáme nic vyhraněného a zkušeností také po skromnu.

31.3.2019 v 21:58 | Nahoru | #3
Stan, spacák, vařič, ešus, jídlo a voda sebou. Když se najde dobré levné bydlení tak se spí v posteli jinak pod hvězdami. Celé alpy jsou o tom neplanovat ale jet a užívat si to. Spát se dá v kempech nebo za větší peníz v penzionu. Cestu neplánuji ale každý rok někam jedem. Děláme to spontánně a podle počasí sednem a jedem. Třeba se potkáme

Skvělá odpověď, děkuji! 31.3.2019 v 22:40 | Nahoru | #4
No když se tak plánuje... Já + žena, každý má své. Od 10.6. 7-9 dní, Alpy, podle počasí a chuti, ubytování booking, možná tam radši jedno, aby šly nechat bagly na pokoji a jet jen na lehko podle chuti. Tak třeba se s někým potkáme, nebo se někdo přidá, ať se dá večer s někým u piva pokecat.

2.4.2019 v 22:45 | Nahoru | #5
Díky za odpovědi, uvidím jak dopadneme. Když tak se ozvu.