globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 1290 Super Duke R stříká
19.3.2019 v 10:14
Zdravím,
požádám o radu.
Po zimě nastartuji, vše ok, dojedu na pumpu, chcípnu, natankuji, pod moto loužička. Olíznu, chladicí kapalina. Jdu po stopě - z hadice z expanzky. No nic, jedu dál, zastavím a když chcípnu motor, z hadice to odstříkne, nic dramatického. Při nastartovaném motoru to nedělá, POUZE při chcípnutí. Vyzkoušeno asi 10x, někdy to udělá, někdy ne, moto vždy ohřáto na provozní teplotu. Najeto 180km, dojedu do garáže a střík. Kapalinu jsem nedoléval, prostě odstavil na zimu. Kapaliny tam je mezi ryskami, takže v pohodě. Co s tím, kašlat na to a jezdit?
Díky za tipy.
Předchozí
1 2
Následující

KTM 1290 Super Duke R stříká

30.3.2019 v 13:04 | Nahoru | #31
Diky za prispevek. No asi takhle. Moto jsem koupil, chladici kapalina v norme mezi ryskami. Kapalina z toho netekla. Jezdil jsem. Najel cca 3tis km. Po zime po 1. jizde to zacalo delat. Nevedel jsem proc, proto jsem se obratil sem. Tady mi poradili (od tebe jsem zadny prispevek nevidel) vymenit vicko. To jsem koupil, odsrouboval stare, kapalina az po vicko. Odsal jsem z hrdla 6ml kapaliny (inj.strikackou, proto 6ml), nasadil nove. Laicky se zeptam, odsatim 6ml z hrdla chladice se muze vse "dojebat" jak pises? Ano, jsem "kutil", proto jsem se ptal odborniku zde. Odsat kapalinu z hrdla chladici mi neradili, to mas pravdu, to byla ma iniciativa.

KTM 1290 Super Duke R stříká

30.3.2019 v 13:42 | Nahoru | #32
Nic nerkurvils buď v klidu, někdo má asi kocovinu po špatném víně

KTM 1290 Super Duke R stříká

30.3.2019 v 15:57 | Nahoru | #33
Proč se budu psát příspěvek, když už lidé přede mnou ti dostatečně poradili a nasměrovali, kde bude asi chyba? Že je víčko zalité vodou (prostor mezi horním a spodním těsněním) je naprosto správný stav, protože tak motorkový chladící okruh funguje. Za 6 ml ti motorka za uši nedá, sama si to po pár vychladnutích nacucne z expanzky zpět. Tedy pokud se celý okruh správně chová, což v tvém případě může být problém, když ti po chcípnutí prudce plive do expanzky.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Duke R stříká

30.3.2019 v 16:53 | Nahoru | #34
Jak vidím tak sis přečetl první a poslední příspěvek a hned mu dát za uši

(reakce na) KTM 1290 Super Duke R stříká

30.3.2019 v 17:25 | Nahoru | #35
foxdive> Ne, cetl jsem to, jak pribyvaly prispevky. Teprve kdyz to odborne “vyresil” odsatim, tak jsem reagoval.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Duke R stříká

30.3.2019 v 18:44 | Nahoru | #36
Dobra, jak jsem tedy mel odborne postupovat? Sundat stare vicko, nechat hrdlo vrchovate a dat nove? Ptam se pro priste, kdyby se mi to nekdy stalo.

(reakce na) KTM 1290 Super Duke R stříká

31.3.2019 v 21:31 | Nahoru | #37
slabak2> Nechci tě strašit, ale může to být netěsnost na některé hlavě válců. Teplé plyny ze spalovacího prostoru se dostávají do chlazení a přetlakují víčko.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Duke R stříká

31.3.2019 v 22:41 | Nahoru | #38
Dave, nedelalo by to ale z behu motoru? Jemu to dela po vypnuti motoru

KTM 1290 Super Duke R stříká

31.3.2019 v 22:43 | Nahoru | #39
Prsknutí po přidání plynu je podezřelé, normálně pro to není důvod. Tohle napovídá tomu, že jde tlak z válce do chladícího okruhu, tedy porucha těsnění hlavy. Já osobně bych to řešil raději hned, než řešit fouklé těsnění někde na cestě.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Duke R stříká

1.4.2019 v 10:15 | Nahoru | #40
Takze nove vicko, najeto 400km a ani kapka. Tak doufam, ze jsem to "neodborne kutilsky" opravil. Diky vsem za rady, pomohly a doufam, ze je to opraveno na vzdy.

(reakce na) KTM 1290 Super Duke R stříká

1.4.2019 v 11:05 | Nahoru | #41
slabak2>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Duke R stříká

1.4.2019 v 18:58 | Nahoru | #42
WenCa> Po zastavení motoru přestane cirkulovat voda....rozpálený motor může tu vodu v hlavě přehřát kdo ví...nebo plynové bublinky se po zastavení motoru začnou dostávat do nejvyššího místa chlazení. čert ví....

(reakce na) KTM 1290 Super Duke R stříká

1.4.2019 v 19:39 | Nahoru | #43

dave-lister píše: WenCa> Po zastavení motoru přestane cirkulovat voda....rozpálený motor může tu vodu v hlavě přehřát kdo ví...nebo plynové bublinky se po zastavení motoru začnou dostávat do nejvyššího místa chlazení. čert ví....

praskle tesneni pod hlavou se nejcasteji projevuje pri nejvetsi zatezi, takze pri vysokych otackach, rychlemu predjizdeni do kopce a pod. ne na volnobeh, kdyz je tlak na system mensi, nez jak jsem psal.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser
KTM 1290 SuperDuke R 2022 - servisn... KTM 1290 Super Duke R Babettastián 5 5.1.2024 v 20:06 RRRR8888
Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 ... [1, 2] KTM 1290 Super Duke R Versysák__ 48 5.1.2024 v 12:26 ramlik
Nefunkční budíky KTM 1290 Super Duke R vitagsx400r 2 29.8.2023 v 19:26 vitagsx400r


TOPlist