paolo_novy Přidat reklamu

Téma: XT660Z Tenere 2008
10.3.2008 v 10:42
Tahle motorka mne na výstavu přilákala. Musim říct že zajímavé. U ní a u BMW F800GS jsem strávil většinu času. Jsem zvědav na první testy ale rozhodně v reálu se mi stejně jako na fotkách (v bílé barvě) fakt líbí.

2 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

12.2.2011 v 08:37 | Nahoru | #1
Chlapi,poraďte.Na jaro chci jít do funglu 660 Tenerky.Zajímá mně:
-jak je na tom dlouhodobě se spolehlivostí
-jde na tom ujet řekněme 400-500 km denně,aniž by byl člověk KO?
-nějaké problémky,opakující se závady
-jak velkým přínosem by bylo ABS?Do teď jsem ho na ničem neměl.
Rád cestuji,maximum nájezdu bude asfalt(okresky,dálnice rezolutně ne)+semtam nějaká polňačka k nějaké zajímavosti.Je mi jasné,že na cestování jsou asi vhodnější motorky,ale velkou roli pro mně hraje vzhled Tenerky.Dá se říci,že jsem rozhodnut,spíš se chci ujistit o dobré volbě.Díky za postřehy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

12.2.2011 v 12:40 | Nahoru | #2
ready1200> Asi pro tebe bude lepší uhlazené GS 1200
Já osobně poruchy nemám. Údržba je přiměřená, ale nutná. Pohodu jízdy na asfaltu hodně ovlivňují penu. Na Turankách se jede hodně dobře a rychle. Co se týká únavy, je to otázka osobní kondice. Z Rumunska jsem jel na C gumách po celodenním offroudu, cca 750 km a bylo to hodně únavné. Kolega na GS 1200 byl úplně v klidu. Na tvoje ježdění je asi vhodněší GS 1200

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

12.2.2011 v 18:35 | Nahoru | #3
ready1200>
U mého kusu byla spolehlivost výborná i vzhledem k tomu, že jsem s ní jezdil v terénu. K tomu výhrady nemám. Co se týče cestování, tak je to hodně individuální a záleží jen na tobě co sneseš. Já jsem s přítelkyní a zavazadly jezdil po asfaltu denní porce kolem 500 km, jednou jsme museli výjimečně po dálnicích dát přes 1000 km na jeden zátah a nebyl jsem nějak extra unavený. Design Tenerky se podle mě povedl, ale vzhled není všechno - proto by jsi se měl zamyslet, jestli je to vážně motorka pro tebe. Myslím si, že pokud se chceš toulat po asfaltu (i se spolujezdcem) a do terénu zabrousíš minimálně, určitě by byl vhodnější nějaký dvouválec - ve stejné ceně např. Transalp nebo lépe V-Strom 650. Pokud bys neřešil peníze, tak F800GS nebo velká dvanáctka. Výhoda Tenere je podle mě v dobré konstrukci pro offroad, odolnosti, a motoru, který se svým projevem hodí na polní, šotolinové a lesní cesty. Pokud tyto vlastnosti nevyužiješ, tak proč nezkusit jinou motorku? Vzhled není všechno a věř mi, že po pár stovkách km na hezké rovné silnici si budeš říkat, že druhý válec navíc by se hodil...
Každá motorka je skvělá, když se využívá na to, na co byla zkonstruovaná. Jde jen o to správně vybrat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere Help93 6 1.3.2024 v 08:31 sebajs
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere Laz5 29 13.1.2023 v 21:28 Laz5
Offroad Dánsko a Švédsko Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 Z Tenere Boris.Big 17 19.7.2022 v 15:21 JiB
Jaký stan [1, 2] Yamaha XT 660 Z Tenere Novaja2 55 13.6.2022 v 10:45 jirka-mz


TOPlist