globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XT660Z Tenere 2008
10.3.2008 v 10:42
Tahle motorka mne na výstavu přilákala. Musim říct že zajímavé. U ní a u BMW F800GS jsem strávil většinu času. Jsem zvědav na první testy ale rozhodně v reálu se mi stejně jako na fotkách (v bílé barvě) fakt líbí.

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

19.8.2010 v 10:29 | Nahoru | #871
PetrAT> Dík za rady Ani nevíš jak mi to zvedlo náladu

XT660Z Tenere 2008

25.8.2010 v 14:52 | Nahoru | #872
Ahoj, chci se zeptat chci si koupit nové pneu na moto, chtěl bych od Mitas 09 Dakar. Našel jsem je na netu za www.extreme-sport.cz/motopneu/17-pneu/enduro-17/mitas-130-80-17-65t-tt-e-09.html a pak na stejném webu za www.extreme-sport.cz/motopneu/17-pneu/enduro-17/mitas-130-80-17-65t-e-09-tt-dakar.html liší se to něčím co já nepostřehnu nebo je to stejné?

Naposledy editováno 25.08.2010 14:53:14

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

25.8.2010 v 15:03 | Nahoru | #873
prvni je normalni verze, a druha verze dakar, ktera by mela mit zesilene boky proti prorazeni...

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

25.8.2010 v 15:23 | Nahoru | #874
Tchert> Dík za odpověď

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

26.8.2010 v 20:52 | Nahoru | #875
ALP-He,

koukal jsem na Tvůj enduro přední blatník a chtěl bych se zeptat jaké máš zkušenosti s uchlazením motoru v teplých podmínkách? Namontoval jsem ho také a zjišťuji, že jeho zadní část bezprostředně stíní cca 1/3 chladiče a směrované průduchy v blatníku taky nemám. Původní nízký totiž chladič nezakrýval. Na pár kilometrech to asi nepoznám, tak jsem trochu nesvůj, aby mě to nevypeklo někde v kopcích dál od nory.

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

28.8.2010 v 20:25 | Nahoru | #876
Tak jsem dnes kontroloval Tenerku po víkendovém offu a prasnul mi svár na origo ochranném rámu pod motorem. Prasklina není ještě úplná, ale co mě štve, tak že společně se svárem začíná praskat i trubka. Myslím, že je to výrobní vada nebo následek vibrací, protože je to na levé straně a ochranným rámem jsem chytl ve vyjeté koleji o zem z pravé strany. Takže sundat, opískovat, zavařit a udělat komaxit ... Kdyžtak to radši omrkněte, jestli vám to taky nepraská - je to na levé straně - přední úchyt (vedle kolena výfuku)...

-rabbit-
K tomu vysokému blatníku - taky ho občas používám, jenže mám typ s chladícími otvory v zadní části, takže se k chladiči dostane čerstvý vzduch. Ale i tak - když mám občas chladič ohozený bahnem, tak přesto se to uchladí v pohodě, že se kolikrát ani větrák nesepne, takže bych řekl, že to bude OK .

Naposledy editováno 28.08.2010 20:26:30

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

28.8.2010 v 20:34 | Nahoru | #877
-rabbit-> Zatím nemám s blatníkem, žádný problém. Nucené chlazení se normálně sepne a uchladí cokoli, nějak jsem to nesledoval. Jednou jsem motor zahřál, až mi začla svítit kontrolka teploty, bylo to ale v horký den, urputné smýkání do kopce a přes stromy a neseplo mi automatické čidlo teploty (zkusím ho reklamovat), zatím jsem ventilátor zapojil přes obyč spínač na nucený oběh. Motor se nepřehřívá, je v pohodě. Jenom, když motor hodně trápím na místě, zapadnu a dlouho se trápí, tak pustím ventilátor, jinak není potřeba přichlazovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

28.8.2010 v 22:50 | Nahoru | #878

Petr-RSV>Tak jsem dnes kontroloval Tenerku po víkendovém offu a prasnul mi svár na origo ochranném rámu pod motorem. Prasklina není ještě úplná, ale co mě štve, tak že společně se svárem začíná praskat i trubka. Myslím, že je to výrobní vada nebo následek vibrací, protože je to na levé straně a ochranným rámem jsem chytl ve vyjeté koleji o zem z pravé strany. .


A co zkusit reklamaci ?

XT660Z Tenere 2008

29.8.2010 v 10:39 | Nahoru | #879
Petr-RSV, ALP-H, díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.8.2010 v 11:46 | Nahoru | #880
PetrAT> pochybuju že by mu to někdo uznal,když je tam viditelé poškození nárazem a nikoliv pouze vibracema.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.8.2010 v 20:06 | Nahoru | #881
xtezeto>
Ono to poskozeni kvuli tomu drhnuti o zem v koleji videt nejde,, protoze to bylo v bahne, tak to neni ani poskrabane - ale citil jsem to hodne, jak to tu motorku rozhodilo. Reklamaci ale zkouset nebudu - na motorce mam drapaky a uz nejaky skrabanec ma na sobe - bylo by jim jasne, ze s tim po silnici nejezdim Opravim to pres zimu doma na vlastni naklady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.8.2010 v 21:26 | Nahoru | #882
Petr-RSV> Jasně , počítal jsem, že to pořešíš sám. Podobné zkušenosti mám s výrobky Givi.
Ale zajímalo by mě jak by se k tomu postavila Yamaha
Na svých stránkách k XTZ660 píše: ...Tenere 660 je motocykl s komplexním potenciálem pro cestování, který se hodí stejně dobře na silnici jako na nezpevněné cesty. Je stvořen pro dobrodružství, vyroben se stejně vysokou úrovní kvality, jaká proslavila legendární řadu s označením XT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

30.8.2010 v 17:37 | Nahoru | #883
PetrAT> je fakt že já jsem na jejich videích žádný brodění půlmetrovejma kolejema neviděl.Jen nějakou šotolinu a hodně prachu.Bláta tam moc není.

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

30.8.2010 v 20:32 | Nahoru | #884
Vím, kde je bláta vždycinky dost...

[img]



Naposledy editováno 30.08.2010 20:34:33

XT660Z Tenere 2008

30.8.2010 v 22:58 | Nahoru | #885
ňáký nový rekultivátor od wrtulek ?

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

31.8.2010 v 19:02 | Nahoru | #886
Kdo jakej lejete olej do nový Ténérky? Chybí mi pák kiláků do 10 000km. A jak je to s olejovým filtrem? Dle servisního manuálu by se měl v 10k km měnit jen olej, bez filtru, filtr pak každých 20k km. Já vždycky měnil filtr zároveň s olejem. Ani nevim, jakej olej tam vlastně byl, resp. ještě je, od Yamahy. Co jsem koukal do specifikace tak bych volil samozřejmě polosynťák 10W40, asi nejspíš osvědčenej Motul 5100 10W40 - klasika. Asi bych nevymejšlel nějaký vyfikun*ace s jiným olejem. Co lejete vy ostatní?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

31.8.2010 v 20:14 | Nahoru | #887
Piwell> Bohatě postačí obyčejný motorový olej 10W40, motor nepracuje s extrémními tlaky a tak není třeba používat extrémné syntetiky pro maximální výkony... (litr za 90,-Kč)

Naposledy editováno 31.08.2010 20:15:21

XT660Z Tenere 2008

31.8.2010 v 20:18 | Nahoru | #888
FOREVER REPSOL 10W40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

31.8.2010 v 21:11 | Nahoru | #889

ALP-H>Piwell> ... (litr za 90,-Kč)


a to je co za značku ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

1.9.2010 v 20:07 | Nahoru | #891
PetrAT> Značku nevím, používám běžné oleje na dolití, primární je, že mají parametry viskozity a tepelného rozpětí. Je úplně jedno, kdo je vyrobil. Kolem olejů se dělá hodně velké woodo, jde jenom o fyzikální vlastnosti, viskozitu, teplotu čerpatelnosti, ztrátu vlastností chladem-teplem-stářím, výdrž a tak... Hodně olejů vydrží dalko více, než uvádí výrobci. Je to obchodní klička, stejně jako výrobci šampónů na vlasy začali doporučovat 2x umytí šampónem a tím si zvýšili 2x tržby... chytré, ne...

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

1.9.2010 v 20:25 | Nahoru | #892
ALP-H> já myslel, že něco nakupuješ nějak výhodně
Ty wole, s tím šamponem jsem to nevěděl. Já myju jen jednou. Tak kdyby krachli, víme proč

2 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

2.9.2010 v 01:48 | Nahoru | #893
tak sem dnes mel zase problem , najel sem cca 2000 od posledni navstevy servisu a pri nastartovani mi zustala svitit cervena a zluta kontrolka tak na 3sec , pozdeji se mi behem jizdy rozsvecovala a zhasinala oranzova kontrolka , nevite nekdo co s tim muze byt ? V yamaze na to doposud nebyli schopni prijit

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

2.9.2010 v 08:45 | Nahoru | #894
Bender>
Tak to opravdu netuším, ale jestli je ještě v záruce, tak bych ji i při sebemenší závadě hodil hned do servisu - je to kua nová motorka, musí šlapat jako hodinky, tak ať si to prodejce vyžere (asi je to nějaký páteční kus a italům už se nechtělo makat).
Já tu svoji vůbec nešetřím, jezdím čím dál víc v terénu (teď mi došly konečně pořádné drapáky, tak dostane holka přes zimu pěkně za uši), najeto mám přes 25 tisíc a absolutně bez poruch, jen běžné opotřebení (a to byl jeden z prvních kusů vůbec, tak jsem se trochu bál, jak to bude s kvalitou - musím to zaklepat, ale zatím dobrý )

XT660Z Tenere 2008

2.9.2010 v 12:23 | Nahoru | #895
Petr-RSV>ja sem trefil asi spatnej kus , uz 2x tam byla zarucni oprava jelikoz odesel regulator dobijeni

XT660Z Tenere 2008

2.9.2010 v 13:04 | Nahoru | #896
Většinou to bývají stroje ze série z pondělního rána nebo z pátečního odpoledne ... ta moje bude tak asi ze středy, co bych si zatim tak tipnul ...

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

2.9.2010 v 14:07 | Nahoru | #897
Bender>
Taky musím zaklepat, bez poruch. Čověče, todle se mi stát, tak je asi sežeru. Při vydělávání jásátek Ti nikdo nic neodpustí a očekává 150% nasazení a kvalitu, tak proč bychom to měli odpouštět u nových motorek? Proč jsem si koupil nový stroj (a ne čínu!)? Protože chci mít jistotu, že mě motka nenechá někde ve štychu... Jinak bych jim nedával takový balík a za pětinu bych si vzal ojetou vránu a jezdil kolem stodoly, abych nemusel daleko tlačit, ale taky bych ty prachy na opravy měl v záloze.
Tak věřím, žes měl smůlu na ojedinělý kus a držím palce při reklamaci, ať Ti dají novou.

2 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

6.9.2010 v 09:42 | Nahoru | #898
Kluci tak jak s tim olejem? Je tady víc lidí, co maj přes deset, i přes dvacet tisíc najeto takže už museli měnit. Přesněji chci slyšet výrobce a typ, prostě konkrétní olej. Do Yamahy na výměnu za 3 - 4 tisíce s tim fakt nepůjdu protože to neni nic, kvůli čemu by se muselo jít do servisu ...

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

6.9.2010 v 10:05 | Nahoru | #899
Piwell>
Já mám necelých 26000 a měnil jsem zatím u Yamahy, protože byla v záruce. Yamaha má svoje oleje Yamalube, což je myslím výrobce Motul. Ale nezdá se mi, že bych platil 3000 za výměnu - něco mi říká, že to bylo za 1500, ale účtenky neskladuju, tak to nevím jistě. Dneska tam jdu něco koupit, tak se poptám (jestli si vzpomenu )

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

6.9.2010 v 10:10 | Nahoru | #900
Piwell> Našel jsem složenku. Lejou tam Yamalube 10W40 cena 850kč + filtr 200kč + práce cca 800kč.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere Help93 6 1.3.2024 v 08:31 sebajs
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere Laz5 29 13.1.2023 v 21:28 Laz5
Offroad Dánsko a Švédsko Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 Z Tenere Boris.Big 17 19.7.2022 v 15:21 JiB
Jaký stan [1, 2] Yamaha XT 660 Z Tenere Novaja2 55 13.6.2022 v 10:45 jirka-mz


TOPlist