paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Bude někdy ještě jawácký motor??
 
27.9.2007 v 14:07
bude někdy mít jawa svůj vlastní motor. Nebo jestli takového něco nechystá??

1 reakcí na tento příspěvek Bude někdy ještě jawácký motor??

18.10.2007 v 19:23 | Nahoru | #1
u jawy jsem se dotazoval na toto:
Dobrý den, chci se zeptat jestli společnost jawa plánuje výrobu motocyklů osazených motorem společnosti jawa Divišov typ 870.

odepsali mi toto:
tento motor je ryze sportovní konstrukce s tím odpovídající životností. Jeho použití v cestovním motocyklu v podstatě není možné.

Z tohoto emailu je jasné že se touto možností ani nezabývají, prostě to "není možné"
a já říkám nic není nemožné, výkon stačí seškrtit na 41kw nebo i míň a životnost vzroste geometrickou řadou tzn: nižší otáčky, následně menší namáhání, pro jistotu omezovač otáček a motor může jít do rámu. Pak stačí najezdit 100 000 km jako test výdržnosti. Na tomhle motoru by se dala zažít nová éra jawy.

V historii pomlouvají bývalého ředitele který po revoluci nevěděl jak pokračovat, tak robili dál šmejdy, ale dnešní vedení mi připadá stejně komunisticky založené. A vývoj? podle mě není jawa 650 motorka, ale spíš připomíná čínskou hračku pro velké kluky. Rotax tenhle motor dává do quadu to byl nápad udělat čopr s quad nebo enduro motorem že? Rám okopírovali ze 350ky, design jak japonské čopry 70.-80. let. Jedině nádrži nic nevyčítám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude někdy ještě jawácký motor??

21.10.2007 v 11:15 | Nahoru | #2

lh píše: u jawy jsem se dotazoval na toto:
Dobrý den, chci se zeptat jestli společnost jawa plánuje výrobu motocyklů osazených motorem společnosti jawa Divišov typ 870.

odepsali mi toto:
tento motor je ryze sportovní konstrukce s tím odpovídající životností. Jeho použití v cestovním motocyklu v podstatě není možné.

Z tohoto emailu je jasné že se touto možností ani nezabývají, prostě to "není možné"
a já říkám nic není nemožné, výkon stačí seškrtit na 41kw nebo i míň a životnost vzroste geometrickou řadou tzn: nižší otáčky, následně menší namáhání, pro jistotu omezovač otáček a motor může jít do rámu. Pak stačí najezdit 100 000 km jako test výdržnosti. Na tomhle motoru by se dala zažít nová éra jawy.

V historii pomlouvají bývalého ředitele který po revoluci nevěděl jak pokračovat, tak robili dál šmejdy, ale dnešní vedení mi připadá stejně komunisticky založené. A vývoj? podle mě není jawa 650 motorka, ale spíš připomíná čínskou hračku pro velké kluky. Rotax tenhle motor dává do quadu to byl nápad udělat čopr s quad nebo enduro motorem že? Rám okopírovali ze 350ky, design jak japonské čopry 70.-80. let. Jedině nádrži nic nevyčítám


to mi rekni co se i ti nezamlouva ne ROTAXu kdyyz je ten motor stoprocentne spolehlivej a hlavne odzkousenej v BMW F 650 a zvlada nalitat pres 100000km bez nejake razantni zavady :cool:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist