globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gelová baterie yuasa YTX 12 - BS
31.12.2018 v 18:10
Nabíjení nové gelové baterie YUASA YTX - BS. Mám udržovací nabíječku z lídlu - SPEEDS EL 300 a vždy jsem zapojoval baterie na tuto udržovací baterii a vše v pohodě. Letos jsem koupil již zmiňovanou baterii a když jsem ji dal na nabíječku tak pořád dobíjí už má přes 13V a boční stěny jsou prohnuté do vnitř. Jde snad o nějakou vadu baterie? Jinak nabíječka jede v pohodě - vyzkoušeno na další baterii při 12.6V jede na udržovacím režimu. Nějaké zkušenosti či rady?
Na baterce jsem odjezdil sezonu a vše ok.

1 reakcí na tento příspěvek Gelová baterie yuasa YTX 12 - BS

3.1.2019 v 17:53 | Nahoru | #1
ááá baterkářký topic, tak jsme se zasmáli a jdeme dál.
Můžu jen potvrdit že ynzha přispěvky jsou co do pravdivosti o lithiu nejlepší.
LiFePO a Li-ion články se liší prostě hodně a kdo napíše, že je to skoro to samé tak prostě kraviny ...
Už jen nominální napětí článku 3,2 vs. 3,7 V dělá sakra rozdíl, LiFePO je bezpečná v porovnání s Li-ion (občas blafne nějaká Tesla) či Li-pol (sem tam se vznítí nějakej Samsung telefon), LiFePO je těžší a větši a obvykle i dražší než Li-ionky, ale zas vydží mnohem více cyklů...... prostě je to kua jiný, nemá cenu to vysvětlovat, není tu ani dost lidí co to pochopí

Kdo si chce uspořit váhu na motorce, tak ať si lithiovou náhradu koupí. Nejlépe, ale tu s články s technologií LiFePO(4). U těch druhým bych se trochu obával o bezpečnost motoky a radši bych vozil hasičák a tímpádem výhoda váhy je fuč...
Jinej smysl v tom nevidím, komu vydrží olovo tak mu vydrží i lihium. Ten kdo dojebe olovo za 2 roky do nepoužitelného stavu tak ho lihium nezachrání a zničí ho nejspíš ještě dřív.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gelová baterie yuasa YTX 12 - BS

3.1.2019 v 18:09 | Nahoru | #2

tomaskat píše: ááá baterkářký topic, tak jsme se zasmáli a jdeme dál.
Můžu jen potvrdit že ynzha přispěvky jsou co do pravdivosti o lithiu nejlepší.
LiFePO a Li-ion články se liší prostě hodně a kdo napíše, že je to skoro to samé tak prostě kraviny ...
Už jen nominální napětí článku 3,2 vs. 3,7 V dělá sakra rozdíl, LiFePO je bezpečná v porovnání s Li-ion (občas blafne nějaká Tesla) či Li-pol (sem tam se vznítí nějakej Samsung telefon), LiFePO je těžší a větši a obvykle i dražší než Li-ionky, ale zas vydží mnohem více cyklů...... prostě je to kua jiný, nemá cenu to vysvětlovat, není tu ani dost lidí co to pochopí

Kdo si chce uspořit váhu na motorce, tak ať si lithiovou náhradu koupí. Nejlépe, ale tu s články s technologií LiFePO(4). U těch druhým bych se trochu obával o bezpečnost motoky a radši bych vozil hasičák a tímpádem výhoda váhy je fuč...
Jinej smysl v tom nevidím, komu vydrží olovo tak mu vydrží i lihium. Ten kdo dojebe olovo za 2 roky do nepoužitelného stavu tak ho lihium nezachrání a zničí ho nejspíš ještě dřív.

jak mi vysvětlíš, že to dává KTM i Honda do spousty modelů z výroby, když je to vlastně k hovnu a tak nebezpečné, jak píšeš?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13


TOPlist