1 reakcí na tento příspěvek Blinkry
tak jestli mas přerušovč elektronický, tak ne.
jestli máš mechanický, tak máš dvě možnosti:
1.vyměnit jej za nějaký elektronivký
2.paralelně k těm LEDkám připojit odporovou zátěž tak, aby jsi vlastně nasimuloval příkon žárovek.4 x 21W předpokládám.
Např:
LEDky mají příkon tak cca plusminusautobus 1W.
Zbývá ti teda "dodělat" 20W (u jedné žárovky)
P=U x I
20=13 x I
I=20/13 (1,54) A
R=U/I
R=13/1,54 (8.4) Ohm
Potřebuješ tedy Odpor: 8R2 / 20W
A ten připojíš paralelně k blinkru s ledkami.
Prosté.
Tím vším přijdeš o jednu výhodu- úspornost LEDek.
To tě ale asi nemusí zajímat...
Jinak ať jezdí MITO Italské
Čau
Naposledy editováno 08.03.2008 19:56:35
daweebiker>zdarec.
2.paralelně k těm LEDkám připojit odporovou zátěž tak, aby jsi vlastně nasimuloval příkon žárovek.4 x 21W předpokládám.
Např:
LEDky mají příkon tak cca plusminusautobus 1W.
Zbývá ti teda "dodělat" 20W (u jedné žárovky)
P=U x I
20=13 x I
I=20/13 (1,54) A
R=U/I
R=13/1,54 (8.4) Ohm
Potřebuješ tedy Odpor: 8R2 / 20W
A ten připojíš paralelně k blinkru s ledkami.
Tak po x diskuzích a dotazech ohledně přerušovačů, odporů atd mi tohle přijde jako první logický vysvětlení (v elektrice se totiž absolutně nevyznám). Sice mi hlava nebere kde se vzala ta 13ka ale předpokládám že to je nějaká konstanta takže jsem dopočítal že pro 1,5W LED blikač potřebuju 8,6 Ohm a pro 2W 8,9 Ohm. OK, snad je to tak. Teď ještě polopatývysvětleníproelektodebila jak odpor zapojit a jdu do toho. Myslim si že tim odporem vlastně zkratovat + s - každýho blinkru ale nejsem si jistej. Díky moc
a ta 13ka je napětí na motorce.
Nepočítám 12, protože za jízdy je tam přes 14V.
Je to věc teorie spíš... jde o h...o .
Dělat rozdíl mezi 1.5W a 2W je zbytečné.Vlastně u mnou popsaného problému tím měníš zátěž, potažmo frekvenci blikání.
Jsou to jenom LEDky...
Takové věci jsou taky trošku o laborování POKUS OMYL někdy.
Jak jsem řek - jde o hovno