Děkuji za odpověďi!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění 77ccm 2t motoru
až to přečteš,pak se ptej...... https://www.motorka...;q=zaj%ED%9Ed%ECn%ED
příště vpravo nahoře kolonka "co hledáte".
1. krok - zvednout jehlu o 1 zářez, namíchat 2 litry směsi 1:25 (pokud má motor mazací čerpadlo, tak 1:50), nastartovat, zvednout trošku volnoběžné otáčky, obohatit směs ve volnoběžném okruhu, prohřát motor, vypnout, nechat zchládnout
2. krok - nastartovat, prohřát motor, deset minut na stojanu vrkat plynem, vypnout, nechat zchládnout
3. krok - najít místo, kde to nebude nikoho srát a vyjezdit zbytek těch dvou litrů směsi - rozjet to postupně na 1-2-3-4, zastavit a znova, max půl plynu a polovinu nejvyšších otáček
4. krok - namíchat směs 1:30 - 1:35 (pokud má motor mazací čerpadlo, tak 1:70), najezdit 100km v režimu polovičních otáček. Dát tomu občas na pár vteřin pokouřit neuškodí. Nebrzdit motorem a mít připravenou ruku na spojce
5. krok - to samé jako krok 4, asi 500km normálně jezdit s bohatší směsí
6. krok - seřídit karbec ve všech režimech na akurátní směs a ready to race
2 reakcí na tento příspěvek Zajíždění 77ccm 2t motoru
Vždycky jsme to jen poskládali, dali víc oleje na zajetí, natočili, nechali chviličku vrčet, jestli v tom nezamlátí a šlo se jezdit. Prvních 300km v klidu, moc nezatěžovat, měnit otáčky, občas tomu dát trochu napít a jezdí to dodneška.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění 77ccm 2t motoru
Krovak píše: A nemá se k tomu v mezidobí než to zchladne ještě modlit?
Vždycky jsme to jen poskládali, dali víc oleje na zajetí, natočili, nechali chviličku vrčet, jestli v tom nezamlátí a šlo se jezdit. Prvních 300km v klidu, moc nezatěžovat, měnit otáčky, občas tomu dát trochu napít a jezdí to dodneška.
Jestli se chodíš modlit, bránit ti nebudu. Jen jsem tvých 300km zredukoval na 100km, protože zajíždět 300km nějakou padesátku je k nevydržení. I ta zchlazení mají svůj důvod, říká se tomu teplotní cykly.
Dolph-cz píše: Krovak> přesně tak,to mi připomíná témata jaký nejlepší olej mám koupit..... a kdy mu to člověk napíše,tak to nakonec skončí tím,že víc,než 200kč za litr nedá.
Za 200 je do dvoutaktu už výbornej olej
Naposledy editováno 27.12.2018 21:32:35
Nastartovat, prohřát, vypnout, zchladit. Pak pomalu projíždět, nejdřív 10 minut, pak 20, nakonec 30 minut, v nižších otáčkách někde po rovině. Po každé jízdě zchladit, zkontrolovat, dolít vodu. Pro pečlivé se doporučuje shodit po druhé jízdě válec a případná oleštěná zrcátka na pístu vzít šmirglem. První ježdění na trati by mělo být vlažnější v tréninku. To vše se směsí 1:32, ale pro sichr bych ten začátek kapku přimazal.