globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: p
p


Naposledy editováno 27.02.2022 12:29:46

V motocyklovém světlometu objednaném z Číny byla žárovka H4 s příkonem 35/35W. Ještě jsem nic takového neviděl. Kluci čínský udělají cokoliv.

(reakce na) p

6.12.2019 v 07:58 | Nahoru | #92

mito7 píše: V motocyklovém světlometu objednaném z Číny byla žárovka H4 s příkonem 35/35W. Ještě jsem nic takového neviděl. Kluci čínský udělají cokoliv.



Je to úplně normální žárovka běžně používaná např . v endurech,
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:44:28
OldCrow> ano.
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:44:05

(reakce na) p

8.12.2019 v 11:27 | Nahoru | #96
OldCrow> Většinou na rám, motor bývá připojen samostatně, u motorek káblíkem, u aut třeba kostřícím cu páskem.
Když jsem řešil elektriku na čínské čtyřkolce, propojil jsem to radši všechno se vším, tzn. baterku s motorem i rámem.

Mimochodem, Fazer mi letos začal při rozsvícení světel (2x55W + 1x5W) resetovat palubku díky poklesu napětí. Anabáze zjišťování co a kde skončila novým nepřerušeným přívoďákem + baterky->relé světel. Finální úbytek napětí na rozsvícených žárovkách byl tuším do 0.5V. Dál jsem to neřešil. Ta elektrika je prostě poddimenzovaná, to bych musel komplet vykuchat a předělat. Důležité je, že palubka se teď neresetuje ani když za jízdy vezmu za světelnou houkačku, kde potom světla berou celkově 235W.

(reakce na) p

8.12.2019 v 12:32 | Nahoru | #97
PetrL3> Spoj kostry ve svazku je original, stejne jako minus kabel z baterky primo na jeden ze dvou upevnovacich sroubu starteru.

(reakce na) p

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2019 v 17:33 | Nahoru | #98
OldCrow> V případě pochybností je nejlepší si udělat k té originální ještě novou kostru a natáhnout to od baterky na rám, na motor, k přednímu světlu a k zadnímu světlu.

(reakce na) p

8.12.2019 v 17:33 | Nahoru | #99
- double

Naposledy editováno 08.12.2019 17:34:22

p

8.12.2019 v 19:25 | Nahoru | #100
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:43:56
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:43:49

p

30.1.2020 v 18:30 | Nahoru | #102
Hele ubytek 0,6V u sporebice, fakt meni nic divnyho. Prepocitej si na ampery, z amperu na ohmy.

10A na 0,1 ohmu to dela krasnejch 1V ubytku.Sahni na kabelovej svazek,ty tepelny waty co to vyzari, ty se museji nekde nabrat. Tepelny waty jsou prochazejici proud*ubytek napeti na svazku. A to proudu stoji v ceste i cosik jako rele, fastony... .

(reakce na) p

Skvělá odpověď, děkuji! 30.1.2020 v 18:46 | Nahoru | #103
OldCrow> No a tím jsi konečně udělal to, co jsme diskutovali před rokem .

2 reakcí na tento příspěvek p

30.11.2020 v 12:33 | Nahoru | #104
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:17:10

(reakce na) p

1.12.2020 v 07:39 | Nahoru | #105

jarak píše: Naprosto normální.....že by odpor rodiče?

to by ten vodic nebyl az tak moc vodic, ale spis polo-vodic. Pokud by byl z nejakeho tradicniho materialu, treba z medi, musel by odhadem byt tak trictvrte kilometru dlouhej.

edit: aha, ono to je merene bez zarovky ... beru trictvrte km zpet. Tohle jke spis loterie nez uloha z elektrotechniky .
edit2: a dobrovolne si udeluji titul 'archeolog tydne'.

Naposledy editováno 01.12.2020 07:47:21

(reakce na) p

1.12.2020 v 07:51 | Nahoru | #106
OldCrow> ten svazek, na kterem to zlobi, to je original? Nedodelaval tam nejaky homeimprover neco? Neni mozne, ze tam jsou vetsi odbery nez planoval vyrobce? Silnejsi spotrebice (zarovky) Nebo nejak poprehazovane vodice? Spojene okruhy, ktere spojene byt nemaji?
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:16:59

OldCrow píše: ..... Zkouším systém bez startovacího relé, abych vyloučil jeho vliv.......


Nechci ti fušovat do bádání a zkoumat schema. Nemá náhodou i u NTV tak blbě vyřešené vedení přes pojistku startovacího relé, že je drát mezi regulátorem a spínačkou/pojistkovou skříňkou nesmyslně přerušen a zasmyčkovám přes piny startovacího relé? Řeší se to propojením obou drátů natvrdo i mimo konektor. To je jeden z nejčastějších důvodů poklesu napětí u XRV/XLV. Dalším je nedostatečné kostření svazku, kdy pomáhá mínus drát k regulátoru dodatečně ukostřít.
OldCrow> Píšeš: dochází za provozu k poklesu napětí a poklesu svítivosti žárovek při zvýšení odběru. Hlavně při zapnutí blinkrů nebo brzdového světla. Blikání celé soustavy s blinkry je zřetelné.

To podle mě indikuje jediné - kostra, kostra a ještě jednou kostra. Doporučuju ti natáhnout extra kostřicí vodič od baterky rovnou k zadnímu světlu a k přednímu světlu a zkontrolovat kostru mezi baterkou a regulátorem napětí.
Vlastně to samé, co radí Vilemx.
E - kostra se sice jmenuje kostra, ale neznamená to, že ke všem spotřebičům by proud měl jít přes rám nebo přes karoserii.

Naposledy editováno 01.12.2020 09:02:14
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:16:48
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:16:35

(reakce na) p

1.12.2020 v 10:00 | Nahoru | #112
OldCrow> A jak je na tom vlastně tvoje baterka? Nemůže to být jejím vnitřním odporem?
Na zkoušku bych ji posílil baterkou z auta.

p

1.12.2020 v 10:53 | Nahoru | #113
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:15:33

p

1.12.2020 v 11:03 | Nahoru | #114
?

Naposledy editováno 04.12.2020 11:10:38
Zkusil bych natáhnout dostatecne dimenzovany vodič od baterky ke světlu + rele a spinat to původním vodičem ke světlu.

Měřil jsi nabíjení? Kdyby to prebijelo tak by mohlo svetlo svítit vic a pri rozsviceni brzdoveho/blinkru by napětí spadlo diky tomu, ze altik neni tak tvrdej zdroj a mohlo by to byt videt.
..

Naposledy editováno 04.12.2020 11:10:59

HMS píše: assassin> Pokud má třeba někde přechodový odpor na kostře tak bude dělat nový okruh s relátkem zbytečně, začal bych tím co mu tu radili hned na začátku...



To ale psal, že už zkusil. Problém je, že nikdo neposoudí jak to udělal. Když někdo není schopen po takové době přijít na to, kde je problém pomocí paralelního připojování kabelů, tak se nedá obvykle spolehnout na tvrzení, že "toto sem zkusil, v tom chyba není".

E: jinak viz. assassin, když někdo nehoví elektrice, tak přední světlo přes relé přímo na aku, a relé spínat původním obvodem a je vyřešeno. Sice ne "opraveno", ale fungovat to bude. Samo přes extra pojistku.

Naposledy editováno 01.12.2020 12:29:04
.

Naposledy editováno 04.12.2020 11:11:13
p

Naposledy editováno 09.12.2020 12:16:17

(reakce na) p

1.12.2020 v 13:19 | Nahoru | #120
HMS> Myslel jsem dotáhnout tam od baterky plus i minus.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville OldCrow 3 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 11 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville OldCrow 8 12.12.2023 v 18:53 OldCrow
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville OldCrow 5 23.11.2023 v 11:40 pps2
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 2 4.11.2023 v 08:25 krokoš


TOPlist