vše pro chopper Přidat reklamu

Téma: Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka
11.11.2018 v 09:28
Zdary, tak jsem si splnil svuj sen a koupil Streeta !!! :D (vim ze jste mi radili Rko, ale nerekl jsem vam dulezitou vec a to, ze potrebuji 35kw v Tp protoze jsem prosvihl posledni zkousky ://,takze jsem jednoho vyhodne nasel a pak si ho casem predelam vidle,brzdy, zadni tlumic, nicmene o tomto to tema neni. )

Kazdopadne ve vyfuku pravdepodobne (nikdy jsem to nedelal, nepoznam to :/) neni tlumici vlozka viz foto.


Evidenckou dle zdejsich temat snad projdu,kdyztak me prosim vyvedte z omylu , ale v lete chci i za hranice. kde to netolerujou. Takze k dotazu: Lze koupit samotna vlozka? na netu jsem nasel par univerzalnich, ale nerad bych neco bastlil. Hlavne pomuze ta vlozka vubec, pokud nebude homologovana? homologovanou jsem nenasel snad nikde, nebo staci ze je homo vyfuk?
vyfuk: Ixil underseat oval xtreme

diky:)

Naposledy editováno 11.11.2018 11:09:48

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

11.11.2018 v 10:58 | Nahoru | #1
evidenčku udělaš , a co se týče toho DB kileru , da se koupit jenom musíš najít ten spravnej pruměr a že ma výfuk Ečko ještě nic neznamena , ten výfuk musí být schvalen specialně pro tvojí mašinu a musí být zapsan v TP , pak je to bez problému

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

11.11.2018 v 11:17 | Nahoru | #2
aha, diky, ten DB killer musi mit taky homo. znacku, nebo staci jakykoli? a jak je to s tim zapisem ? ke koncovkam zadne papiry nemam.

Jeste se zeptam pro klid duse, trosku mimo, ale nechci zas spamovat toto forum dalsim tematem, v TP jsem nikde nenasel (ani kolonku) cisla motoru, pouze typ (6) motoru, na moto v miste kde uvadi manual taky zadne cislo nevidim je to v poradku, nebo problem?. (manual je pro 2007-2011) a moto je 2010,

Naposledy editováno 11.11.2018 11:20:18

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

11.11.2018 v 11:26 | Nahoru | #3
DB kiler žadnou značku s Ečkem nema , ten ma pouze výfuk takže db muže být jakýkoliv, co se týče toho čísla a motoru tak v TP je pouze kolonka typ motoru
a to samý bys měl mít na motoru

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

11.11.2018 v 11:40 | Nahoru | #4
super diky kluci, cislo motOru jsem jiz nasel bylo trochu hloubeji nez se zdalo z manualu:D. a DB killer tedy nejaky koupim, staci se orientovat podle prumeru? s montazi si snad poradim, nebo je na tom neco sloziteho? a pak co je treba k tomu zapisu do TP? at je to vse v cajku

Naposledy editováno 11.11.2018 11:41:47

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

11.11.2018 v 12:52 | Nahoru | #5
k zapisu do TP musíš mít přímo ladak určený ke tvé motorce i s příslušnou homologací , jít na TK ohlasit přestavbu absolvovat uspěšně TK ,obdržet prohlašení TK že je vše ok , zajít na uřad a nechat si to zapsat to TP , ale ve skutečnosti je to vše opruz a pokud ten vejfuk si nekupoval přímo u dealera Triumphu a on ho neměl v katalogu příslušenství tak maš smolíka , pokud maš na tom výfuku jenom nějaký Ečko tak maš univerzal , u toho Ečka totiž ještě musí být a ted nevim jestli přímo značka a typ mašiny nebo jenom nějaký kod ,to zjistíš u dealera triumphu jak by to mělo vypadat a jewstli je schvalený přímo na tvou mašu , jednodušší bude sehnat origo a do zahraničí a na TK prohodit a jezdit s origo

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

11.11.2018 v 13:19 | Nahoru | #6
Já jsem celý výfuk poslal tuším do creptusu a oni mi tam tu vložku udělali na míru na pár kaček.

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

12.11.2018 v 10:09 | Nahoru | #7
a ten street měl 35kw už z fabriky? Jinak vložku ti vyrobí kde kdo,co je trochu zručnější..

(reakce na) Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

12.11.2018 v 11:20 | Nahoru | #8

zdenysrx6 píše: evidenčku udělaš , a co se týče toho DB kileru , da se koupit jenom musíš najít ten spravnej pruměr a že ma výfuk Ečko ještě nic neznamena , ten výfuk musí být schvalen specialně pro tvojí mašinu a musí být zapsan v TP , pak je to bez problému


Výfuk skutečně nemusí být zapsaný v TP. Musí být homologovaný. Toť tak asi vše. A podminky pro provoz plní pouze s DB killerem i když na našich silnicích na to vcelku prdíme, na STK je vhodné ho tam mít. Ale v TP skutečně zapsaný být nemusí.

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

12.11.2018 v 13:38 | Nahoru | #9
nemá náhodou street 78 kW? 35*2=70? myslím si, že stejně na tom nemůžeš jezdit :) nebo takhle, neměl by jsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

12.11.2018 v 13:40 | Nahoru | #10
wormi> taky si myslím,proto se ptám,jestli měl 35kw už z fabriky..pak by mohl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

12.11.2018 v 13:56 | Nahoru | #11
p.a.t.r.i.k.7> nemohl ani tak, protože v zákoně je jasně napsáno ; motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem,

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

12.11.2018 v 14:43 | Nahoru | #12
Gratuluji k nakupu Streeta. Uz před tim jsem cetl tvoji diskuzi, která byla o tom, co vlastne koupit, kde všichni doporucovali R. Jasne ze je verze R podvozkove a brzdove lepsi, ale když uz mas "stock" verzi, nejdříve vyzkousej a uvidíš, nez zacnes něco predelavat, protože to tak jednoduche nebude.. Mam klasickou verzi také a zas tak spatne to není, zalezi na stylu, vaze atd. Co se tyka toho DB killeru, v RP Tuningu to ho udelaji na pockani, když jim tam dodas ten vyfuk, na který to ma byt. Pokud ma na sobe ten vyfuk homologacni znacku, tak je to ok. Zapis do TP byt nemusi. Ale pozor, třeba v Rakousku to docela resi (když trefíš na blba) a ten vyfuk s DB killerem by nemel byt pruchozi, tzn. ze pokud do nej něco strcis, mělo by se to na urovni toho DB killeru zastavit a ne ze to volne strcis az do svodu.A když tak koukám na tu fotku, nikde tam nevidím díru na chycení té tlumivky, měla by být dole.

Naposledy editováno 12.11.2018 15:41:12

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

12.11.2018 v 16:06 | Nahoru | #13
Tak evidencka probehla bez problemu . Netusim jestli je uz z vyroby 35kw omezenej, kazdopadne v TP ma napsano 35kw a zadna zminka o 78kw nikde neni. Tak nevim, jak to cajti poznaj z kolika byla ztazena a jak to poznam ja? :D co jsem si nechal checkovat VIN na vincheck.cz tak mi to hodilo 2 "druhy" motoru 35 a 78 viz screen. Plus jsem narazil na jednu nesrovnalost, vsude se pise ze 10. znak ve VIN znamena r. vyroby (zde je 6) ale v tom roce se jeste street ani nevyrabel (az na konci 2007) a podle toho vinchecku je to skutecne 2010, ale podle jineho dekoderu (nejaky anglicky web) tak tam je to 2006, jsem z toho zmaten.:D.
Kazdopadne jede to jako krav* a kdyby bylo aspon 10°C tak z ni neslezu :D

ofc planuju hned az otevrou terminy na moto tak dodelat RP.

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

12.11.2018 v 16:29 | Nahoru | #14
ano u NÁS to být v TP zapsano nemusí , naražel sem pravě na to rakousko kde je lepší mit to zapsaný , protože kartička k výfuku nemusí stačit , ,(minimalně jedno vlakno tu kdysi bylo) ,zaleží na koho narazí

vice zde
, čas 31:00 , 42:00 , 1h10min

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

12.11.2018 v 17:49 | Nahoru | #15
nicmene jak si to tak prochazim radsi moto hodim do garaze a nevytahnu dokud nedodelam ty papiry :/ nerad bych si to prodlouzil o 2 roky a 50 000kc:(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

12.11.2018 v 18:44 | Nahoru | #16
wormi> no,ale kdyby už z výroby měl 35 kw,tak by přeci nebyl upravovanej..a jsou takovy bajky... je jasné,že origo má přes 70,tak ti stažení na 35 nepomůže...ale pokud už z fabriky vyjede jako 35kw verze,je vše v pořádku

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

13.11.2018 v 08:05 | Nahoru | #17
Mam rok 2010 a desate číslo VIN je taky 6.

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

13.11.2018 v 15:29 | Nahoru | #18
ok diky guys. K tomu opravneni: mam A2rp od roku 2011, a co jsem pohledal zde a zde tak bych teoreticky to ridit mohl coz? moc se v tom nevyznam a primo offi vetu nebo vyhlasku kde by se to resilo jsem nedohledal :/

Naposledy editováno 15.11.2018 15:47:24

Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

13.11.2018 v 22:37 | Nahoru | #19
zdroj

V praxi to bude znamenat, že dosavadní držitel řidičského oprávnění skupiny A
s omezením do 25 kW, uděleného do 19. 1. 2013 bude oprávněn řídit motocykly zařazené do
skupiny vozidel A2 v plném rozsahu, přičemž se na tyto držitele řidičského oprávnění nebude
vztahovat omezení jízdy s motocykly upravenými s více než dvojnásobného výkonu



Tak jak to prosim je??!!! :D

Naposledy editováno 13.11.2018 22:38:39

(reakce na) Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

14.11.2018 v 10:34 | Nahoru | #20

p.a.t.r.i.k.7 píše: wormi> no,ale kdyby už z výroby měl 35 kw,tak by přeci nebyl upravovanej..a jsou takovy bajky... je jasné,že origo má přes 70,tak ti stažení na 35 nepomůže...ale pokud už z fabriky vyjede jako 35kw verze,je vše v pořádku



no zajímalo by mě jak to tedy je, ale na 35 kw to nemusí bejt z výroby ale stačí z ciziny, pak ve velkým TP není žádnej údaj o úpravě výkonu. Třeba moje KTM má od výroby 12 kw v techničáku, přitom je to ostrý 450.. buch ví jak todle je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

14.11.2018 v 12:41 | Nahoru | #21

danycb píše: Gratuluji k nakupu Streeta. Uz před tim jsem cetl tvoji diskuzi, která byla o tom, co vlastne koupit, kde všichni doporucovali R. Jasne ze je verze R podvozkove a brzdove lepsi, ale když uz mas "stock" verzi, nejdříve vyzkousej a uvidíš, nez zacnes něco predelavat, protože to tak jednoduche nebude.. Mam klasickou verzi také a zas tak spatne to není, zalezi na stylu, vaze atd. Co se tyka toho DB killeru, v RP Tuningu to ho udelaji na pockani, když jim tam dodas ten vyfuk, na který to ma byt. Pokud ma na sobe ten vyfuk homologacni znacku, tak je to ok. Zapis do TP byt nemusi. Ale pozor, třeba v Rakousku to docela resi (když trefíš na blba) a ten vyfuk s DB killerem by nemel byt pruchozi, tzn. ze pokud do nej něco strcis, mělo by se to na urovni toho DB killeru zastavit a ne ze to volne strcis az do svodu.A když tak koukám na tu fotku, nikde tam nevidím díru na chycení té tlumivky, měla by být dole.



S tim nepruchozim vyfukem nevim. Mam 1290 SDR a original vyfuk je normalne pruchozi po cele delce, mam original Akrapovic se vsema E, kartickama a db killerem a je take pruchozi. Db killer pouze zuzi vnitrni prumer roury z cca 54mm na cca 48mm. V Rakousku pri kontrole zatim netestovano.

(reakce na) Tlumič vyfuku-nahradni homo vlozka

15.11.2018 v 08:33 | Nahoru | #22
slabak2> Ahoj, taky by me zajimalo jak to je. Mam na KTM vyfuk Leo Vince s homologacni vlozkou, ktera jak rikas pouze snizuje prumer na konci vyfuku, jinak je vyfuk pruchozi. Vyfuk byl koupen primo na typ motorky pro dany rok a je k tomu i papir.

Tak uvidime

Tomas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr první moto Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSF 600 Bandit, Yamaha FZ6 ... mike033 28 8.3.2019 v 10:30 aff
Výběr pneu pro Street Tripla Triumph Street Triple danycb 9 1.3.2019 v 07:29 danycb
Výměna motoru Triumph Street Triple Frukonaut 11 22.2.2019 v 15:05 _Michal
Bazarove moto Shiver a street triple Triumph Street Triple Elpopo 28 5.11.2018 v 15:05 tomasd.
Vymena chladici kapaliny Triumph Street Triple Zelenin 6 5.8.2018 v 00:24 catr


TOPlist