Téma: KOSO DB-01RN
2.10.2018 v 21:12
Zdravím vás všechny. Chtěl bych se optat na Digitální tachometr na motorku KOSO DB-01RN. Zda sním máte někdo nějaké zkušenosti a co na to říkáte? https://obchod.bike...-ba041000_54882.html

A pak mám dotaz? Když to pořídím rozchodim to na CB 600F hornet 99??

KOSO DB-01RN

2.10.2018 v 22:03 | Nahoru | #1
koso platí všeobecně za vyšší třídu, ale zkušenost nemám

1 reakcí na tento příspěvek KOSO DB-01RN

2.10.2018 v 22:50 | Nahoru | #2
Tenhle přímo nevím, ale měl jsem DB-01R na SVčku a byl jsem s ním spokojenej. Nějaký videa s CB600F s Kosem jsem už viděl, takže by to jít mělo.

Co se zapojení týče, není to záležitost pro úplnýho blbce, ale pokud seženeš schéma elektriky k motorce, měl bys to dát. Např. na SVčku byl problém s kontrolkou rezervy paliva, snad tam šlo o to, že z nádrže šel signál v jiným řádu jednotek. Na to už jsem neměl, tak jsem tankoval podle ujetých kilometrů...

(reakce na) KOSO DB-01RN

2.10.2018 v 23:02 | Nahoru | #3
RED-MAN> A co jsi měl za rok to SVčko?
Já mám právě toho Horneta 99ku a ten má budíky bez elt. Tak že palivo řeším a budu jen podle km, ale jde mi spíš o ten tahač a otáčky jestli to má svůj senzor nebo jak. Neutral, směrovky jsou jasné, ale zbytek si nejsem jistý

1 reakcí na tento příspěvek KOSO DB-01RN

3.10.2018 v 10:40 | Nahoru | #4
Vsechny tyhle tachometry (at uz origo, nebo cinsky kopie) berou otacky z snimace polohy kliky.
Takze si najdes drat, kterej jde od klikovky do ridici jednotky a propojis ho s tachometrem. Pak tachometr podle navodu nastavis (zadava se kolik pulsu za otacku tam jde. Je to zavisly na poctu valcu). Rychlost to bere z magnetickeho snimace kola (nevim jak to ma hornet). Takze jestli mas snimac pro rychlost na kole, tak mas vyhrano. Jestli ne, tak ho tam budes muset nabastlit (snimac byva soucasti baleni). Jeste si dej pozor jake napeti tachometr do snimace pousti a jestli se to shoduje s napetim stavajiciho. Ja to mel treba tak, ze stavajici tam poustel 12V a cinska kopie 5V (najdes to v manualu).

KOSO DB-01RN

4.10.2018 v 10:19 | Nahoru | #5
SVčko jsem měl 03.

Tacho jsem řešil stejným způsobem jako na bicyklu, vše potřebné je součást balení (magnety na kotouč a snímač na vidli) - ani mě nenapadlo, pokoušet se to řešit nějak elegantněji. Otáčkoměr jak píše Jarrin, nastavení je popsaný v návodu ke Kosu.

KOSO DB-01RN

4.10.2018 v 20:03 | Nahoru | #6
Ja som si dal DB EX02 na XJ600 a v pohode. Podľa návodu /bol len v angličtine/ napojil a funguje. Nič zložitého.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KOSO DB-01RN

4.10.2018 v 20:39 | Nahoru | #7

Jarrinn píše: Vsechny tyhle tachometry (at uz origo, nebo cinsky kopie) berou otacky z snimace polohy kliky....


Prdlačky.KOSO umí jak snímač kliky,vstup do indučky,výstup z indučky(kabel ke svíčce) i výstup pro otáčkoměr z jednotky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KOSO DB-01RN

4.10.2018 v 21:33 | Nahoru | #8

Anti píše: Prdlačky.KOSO umí jak snímač kliky,vstup do indučky,výstup z indučky(kabel ke svíčce) i výstup pro otáčkoměr z jednotky.


nemusi to byt pravda, pokud ten signal ridici jednotka upravi a pro tachometr je pak necitelnej (signal od kliky je tutovka)
jinak teda jeste funguje, ze se kabel ke svicce omota drate a ten je priveden jako singnalni.

Naposledy editováno 04.10.2018 21:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KOSO DB-01RN

5.10.2018 v 06:29 | Nahoru | #9
Jarrinn> Vždyť tam je obyčejný čítač.Povaha signálu jej nezajímá,jen počítá impulsy.A umí to i čínské budíky.Já měl čínskou repliku Koso napojenou na jednotku z Ducati,poté na jednotku Ignitech a pak jsem na ten Ignitech napojil i orig koso.Jednotka nebude generovat signál,který bude nečitelný pro otáčkoměr.Ta situace nastává jen tam,kde jednotka komunikuje s budíkama přes datovou sběrnici,třeba CAN nebo K-Line.Co jsem měl ale tu čest,tak po této sběrnici většinou putují data pro zařazený kvalt nebo teplotu,otáčkoměr dostává klasický impuls.Nicméně to úplně nevylučuji,ale určitě to nebude u Horneta z roku 99...

Naposledy editováno 05.10.2018 06:30:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KOSO DB-01RN

5.10.2018 v 12:42 | Nahoru | #10
Anti> ja to resil taky a zrovna u SV to muselo jit od snimace kliky. K puvodnimu tachometru sel kabel napojenej na civku a puvodni tachometr s tim pracovat umel...novej ne a muselo to jit ze snimace kliky. Jak se ukazalo, nebyl jsem sam kdo ten problem resil. Informaci je na internetu hromada.

(reakce na) KOSO DB-01RN

5.10.2018 v 15:38 | Nahoru | #11
Jarrinn> Je možný,že to má SV řešený nějak specificky.S tím nastavením podle počtu válců bych nebyl tak jistý:

CBR 929.

KOSO DB-01RN

11.11.2018 v 07:08 | Nahoru | #12
Mockrát děkuji za informace. Zatím jsem ho nekoupil, ale přes "zimu" ho pořídím a snad zapojí 😉.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr první moto (hornet + alternativy) Honda CB 600F Hornet Pan_Kaja 26 Dnes v 00:50 WildOne
nefungující otáčkoměr Honda CB 600F Hornet crystalák 4 27.11.2018 v 19:12 crystalák
Hornet - chladící kapalina Honda CB 600F Hornet Novasik 11 22.11.2018 v 22:06 __unq__
Honda CB 600f hornet 99 Honda CB 600F Hornet Skynr 3 11.11.2018 v 07:17 Skynr
Podsedlovka Hornet Honda CB 600F Hornet benb 4 7.11.2018 v 18:50 Leon73

TOPlist