Naposledy editováno 28.09.2018 06:25:09
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kontroly stavu km na STK a výměna tachometru
Gahan37 píše: Na stk to nikoho nezajímá při výměně nefunknich budiku z důvodu havárie apod při prodeji přiložíš potvrzení ze servisu atd....krom toho je praxe taková ze x lidi jezdi na budiky před stk vymění a pak opět...pokud jde o motorky z bazaru kupovane v zahraničí, např. Itálie tak tam se to proste stočí před prevozem do ČR a hotovo.
praxe je takova, ze lidi jezdi budiky z jinyho auta? a maj ve skrini ulozeny naky s malym najezdem ktery tam co dva roky montuji na stk? to si asi nedokazu moc predstavit.
naka stara plecka ala favorit ok - ale tam je celkem fuk kolik to ma najeto, kdyz to ma cenu 10tis .... novy stroje s budikama komunikuji pres CAN a neni to jen neco prehodit. navic ridici jednotka uklada najety km do nekolika ruznych jednotek - motor, budiky, abs... atd... a pokud pak nesedi stavy mezi jednotkama hlasi error....
assassin píše: praxe je takova, ze lidi jezdi budiky z jinyho auta? a maj ve skrini ulozeny naky s malym najezdem ktery tam co dva roky montuji na stk? to si asi nedokazu moc predstavit.
naka stara plecka ala favorit ok - ale tam je celkem fuk kolik to ma najeto, kdyz to ma cenu 10tis .... novy stroje s budikama komunikuji pres CAN a neni to jen neco prehodit. navic ridici jednotka uklada najety km do nekolika ruznych jednotek - motor, budiky, abs... atd... a pokud pak nesedi stavy mezi jednotkama hlasi error....
Ono když to dělá odborník , tak se to vymazává i z paměti řídící jednotky. Pak není šance to zjistit.