Téma: Supersport a alpské zatáčky
20.9.2018 v 09:02
Zdravím,

chci se zeptat na reálné zkušenosti těch, co jezdí na supersportech do Alp či Dolomit. Jak se Vám na těchto moto jezdí utažené zatáčky typu tornante (do kopce / z kopce)? Dá se to a nebo se moto chová nějak nepříjemně a projet to je problém? Rozmýšlím se o nové moto (asi GSX-R 600 nebo 1000), ale se supersporty nemám zatím žádné zkušenosti (mám nyní naked), tak nemám představu o tom, jak se supersport chová při průjezdu takových zatáček v malých rychlostech, a také ve vyšších nadmořských výškách. Jak se Vám celkově na supersportech na těchto horských silnicích jezdí?

Děkuji moc.

Supersport a alpské zatáčky

20.9.2018 v 09:14 | Nahoru | #1
tento tyden jsem kroutil alpsa passa a moc lidi na SS tam nebylo, ti co tam bylo, tak ne ze by se trapili, ale davali je bez problem skutry ve dvou lidech, do zatgacky si najizdeli jak s autobusem, vyjezdy pres spojku a nez se to stihlo roztocit tak se zase brzdilo do dalsi zatacky.
Takze poznatek z jezdeni je ten, ze SS ve vraceckach suverene brzdi celou kolonu
nehlede na to, ze povrch silnice neni kdo vi co

S nadmorskou vyskou se strikacka srovnalehce, to problem neni

Supersport a alpské zatáčky

20.9.2018 v 09:40 | Nahoru | #2
Asi tak nějak jsem to chtěl říci.S Varanem se nenatrápím tolik jak ti s SS.Můžeš si na zkoužku dát třeba řevnický stráně nahoru i dolů,i když to není tak ůplně jako v Itošce.

Supersport a alpské zatáčky

20.9.2018 v 10:18 | Nahoru | #3
Jezdil jsem Alpy s Hayabusou ve dvou a s bagáží. Dalo se to, ale po celodenním ježdění bolely ruce jako kráva. Vracečky dolů na pravou ruku jsou "libovka", nadjíždíš si jako s návěsem + pořád spojčíš. Srovnám-li s aktuální Multistradou, tak je to nesrovnatelné. Na Stradě po celodenním ježdění v Alpách mám večer chuť se jet ještě někam projet, s Busou jsem byl rád, že jsem zapadl někam do hospody...

Edit: Jinak jestli sháníš SS, můžu ti nabídnout ten svůj - právě prodávám. Letos jsem na něm najel neskutečných 300 km.

Naposledy editováno 20.09.2018 10:20:19

Supersport a alpské zatáčky

20.9.2018 v 10:51 | Nahoru | #4
Neboj se toho, ja jsem si to uzival a brzda jsem urcite nebyl . Horsi to je kdyz je mokro a zima, ale to asi na kazde moto. A pritulka taky na ss si to davala jako na okruhu.

Supersport a alpské zatáčky

20.9.2018 v 12:21 | Nahoru | #5
Nedělalo mi to problém na R1 a stíhal jsem i předjet a čekat s kamerou než ostatní projeli. Spíš to je o jistotě a užívat si jízdu. Koleno dáš nahoru i dolů. Bohužel proti cestakum je to v sedle rasovina, ale to poznáš až po jízdě.

Supersport a alpské zatáčky

20.9.2018 v 13:06 | Nahoru | #6
Litr je na výjezdu v pohodě, šestistovka je v nízkých otáčkách hodně jalová. Z kopce dolů jde všechna váha na ruce, strašná dřina, hlavu ti to tlačí do země. Cestou nahoru lepší, ale nevidíš moc do zatáčky a za zatáčku, pokud nezvedáš hlavu. Do serpentin jednoznačně se zvednutýma řidítkama a vzpřímeným posazem.

1 reakcí na tento příspěvek Supersport a alpské zatáčky

20.9.2018 v 13:32 | Nahoru | #7
mám stejnej motor jako Smrči ,ale jinej posez ... naked s trochu koňma navíc ,krouťákem dole a rovnejma zádama je pro zábavu do alp/dolomit ideál..
...FZS bylo taky zábavný a ukrutnej polykač km kvůli extra pohodlný sedačce...

Naposledy editováno 20.09.2018 13:34:19

1 reakcí na tento příspěvek Supersport a alpské zatáčky

20.9.2018 v 14:02 | Nahoru | #8
Evidentně se blíží zima - na m.cz se zvyšuje procento telecích dotazů ..Kdo se první zeptá ,,jak zazimovat motorku " ?

(reakce na) Supersport a alpské zatáčky

20.9.2018 v 21:15 | Nahoru | #9
gio9> No už několikrát mě přesvědčilo, že právě na cesty od nás do Alp, na Balkán atp. je FZS1000 naprosto ideální motorka. Dlouhý a/nebo rychlý přesuny nejsou problém, vydržíš na tom 12 hod. denně po dobu mnoha dnů (myslím hned po sobě jdoucích), spotřeba není problém, pohodlí taky ne, přepravní kapacita v pohodě, neutahá tě, rychlá, silná, super brzdy ...

(reakce na) Supersport a alpské zatáčky

21.9.2018 v 14:49 | Nahoru | #10
535xv> Nechapu, tak se na foru nekdo zeptal, jak moc je to na h**** celej den ve vraceckach na SS.

1 reakcí na tento příspěvek Supersport a alpské zatáčky

26.9.2018 v 21:31 | Nahoru | #11
Na SS v pohodě, jeď a uvidíš, nejlepší je vlastní zkušenost

Supersport a alpské zatáčky

28.9.2018 v 21:39 | Nahoru | #12
na 6ce hodně řadíš a musíš přemýšlet, litrový SS je pro líne lidi, máš zkrátka krouťák a koníky k dispozici na jakýkoli kvalt, dolomity / alpy ti neřeknu ale drandím gixxo 600 (klidně jukni do profilu), občas jsem vkuse těch 400-500 km ostře dal, ale byl jsem celkem fest unavený, a to je gixo nejlepší kombinace sport stylu a pohodlí, na takové R6 si to představit neumím, jinak pokud budeš jezdit ve dvou navíc vracáky do kopce tak spíš uvažuj o 750 a vejš, pokud zas jezdíš nějaký naked tak litrový SS bude celkem skok, teda pokud nemas nějakého Bkinga či velkeho duka, hoj

(reakce na) Supersport a alpské zatáčky

29.9.2018 v 11:19 | Nahoru | #13

mar36 píše: Na SS v pohodě, jeď a uvidíš, nejlepší je vlastní zkušenost


V 51 Tě baví alpské vracáky na ss jo?

1 reakcí na tento příspěvek Supersport a alpské zatáčky

29.9.2018 v 12:42 | Nahoru | #14
No dá se lecos, lidi na litrech jezdí i vysoké mýto, kde se s tím musíš točit na pětníku. Ale rychle Tě to utáhá a oproti jímým motorkám jsi v nevýhodě. Jak kvuli posezu, geometrii moto, tak dojezdu atd. Stejně si tam už člověk nemůže dovolit jezdit 200kmh apod. aby ty přednosti SS využil. To by ti domu došly takove pokuty, že už by jsi tam nemohl vkročit...

Hlavně nevím, jak chceš dát nějaké věci na GSXR. Jasne není toho třeba moc, ale alspon civilni obleceni na chozeni, boty, nabijecku na mobil, nepromok, lepeni pneu, sprej na retez, hadr na plexi, zamek, piti atd. Do tehle motorek nedas nic a kufr tam tezko das. Na nějaký baťoh zapomen, to te utaha jak kote po 400-500km.

Naposledy editováno 29.09.2018 12:49:27

(reakce na) Supersport a alpské zatáčky

29.9.2018 v 13:24 | Nahoru | #15
SVSkritek> Když jsi blázen, máš dovoleno všechno, třeba na R1 kolem světa. Když máš sponzora.
http://www.sjaakluca...eis-2001-2006-intro/

Supersport a alpské zatáčky

29.9.2018 v 18:56 | Nahoru | #16
Rakouske alpy nekolikrat na R6,sedlove tasky a zadny problem. Kamarad na 999S si taky nestezoval. Skupina Bmw s 1000 r,Ktm super Duke 990, Yamaha r6 a zminovana Ducati 999 S a drzime se dost pohromadě. Ze by sestkovy SS brzdilo provoz ve vracakach tedy vyvracim. Asi plati hlaska kamarada-projeti zatackou je ovlivneno pouze hranici pudu sebezachovy kazdeho soudruha . Snad bych jen doporucil treba o zoubek mensi kolecko na predku,lepe se to rozjede. Pro me je asi hranicni dojezd 600km/den po kroucenych okrskach nebo 300 km po pasech,pak uz toho ma clovek fakt dost. Jednou jsme jeli že svajcu do italie 810km/den,snad 600km prselo jako krava. To byl brutal zazitek na ktery do smrti nezapomene . SS na pasa no problem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Suzuki GSX-R 1000 shark.tomas 5 Dnes v 12:31 batallador
Kolega na svižnější jízdu [1 ... 477, 478] Suzuki GSX-R 1000 baiker 14340 7.12.2018 v 11:20 SLEEPER
Kde se dá sehnat supersport bez papírů? Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... SuDi 15 21.11.2018 v 22:45 Timkova
problém po zahřátí Gsxr 1000 K8 Suzuki GSX-R 1000 drejk 3 17.11.2018 v 11:42 jarmilninja
Svitici blinkry gsxr1000 Suzuki GSX-R 1000 Kubik19 10 7.11.2018 v 12:45 Elfmen

TOPlist