globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

15.12.2019 v 19:05 | Nahoru | #1
spalovac> Ne rozhodně pro první naladění to bude ocel, protože to je levný a dostupný a jestli se to bude řezat tak to nebude žádná škoda. Později na ostro se přikláním k titanu z důvodu hmotnosti. Ale celkem mě láká ten 3D tisk z titanovýho prachu, prý to je za 30% nákladů normálního titanu. Dokázaly by podle mě vytisknout výfuk bez přechodů.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

15.12.2019 v 19:56 | Nahoru | #2

Milanos píše: spalovac> Ne rozhodně pro první naladění to bude ocel, protože to je levný a dostupný a jestli se to bude řezat tak to nebude žádná škoda. Později na ostro se přikláním k titanu z důvodu hmotnosti. Ale celkem mě láká ten 3D tisk z titanovýho prachu, prý to je za 30% nákladů normálního titanu. Dokázaly by podle mě vytisknout výfuk bez přechodů.



Ty se toho nebojíš !

Naposledy editováno 15.12.2019 20:53:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

16.12.2019 v 07:11 | Nahoru | #3
Milanos> Titan tiskneme v práci, zas tak levný to není (myslím že něco kolem 2500kč/h tisku + materiál a tohle se bude tisknout nějakou desítku hodin). Z jednoho kusu je taky problém s velikostí dílu (tiskneme 250x250x325 ) u velkých dílů se to začně dost kroutit díky vnitřnímu pnutí (jo podpory to nějak udrží ale zdražují tisk).
Co jsem třeba viděl vytisklé sání (auto) tak to bylo z více kusů a pak svařené.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist