po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/37/456665_e9436294b58e38aeccf0e24bea8a7a15.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Konecne se mechanik dostal na vytahani lozisek z karteru a vika a muze se hlinik poslat na vycisteni.
Ve vyrobe uz je titanova predni osa, srouby drzici motor a osa kyvne vidlice do ramu.
Zaroven se mi podaril husarsky kousek a sehnal jsem prototyp karbon-kevlaroveho airboxu NSR 250. Tyga jich kdysi par vyrobila na zkousku a nikdy je v podstate neprodavala. Jejich existence by se dala spocitat na jedne ruce. Vazi to fakt par gramu.
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/19/484362_1042bd4574dfad7d1dc96b341f66cc99.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)