globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

31.3.2019 v 22:10 | Nahoru | #1
kocandak: vidim to dost podobne - ta motorka je stavba pro "dobrej pocit", ze tam je vse to nejlepsi co se da splasit. Rozhodne to ale neni postavene pro nejlepsi fungovani - i kdyby to byla GP replika, bude to motorka postavena pro top class pilota a taky nechci milanosovi krivdit, ale neverim tomu, ze jezdi takovouhle ligu - a podvozek pro pilota co jede o 20s a vic horsi casy na kolo nez spicka proste vypada jinak a ten spickovej u nej nebude fungovat... tohle bude stejne platit i pro motor, brzdy a dalsi dilky skladacky.

uz jsem to resil se sabbatem a dalsimi.... spouste top race komponentu nejde nastavit nebo modifikovat pro jejich styl jizdy a svezeni na nich bude spis horsi nez lepsi.... casto ale funguje placebo efekt, mam tam vidli za 100k, takhle to proste ma spravne fungovat a zvyknu si... nebo dokonce "cejtim, jak to ted opravdu funguje"...

ja jel vcera v 4C po rozbity ceste, ten pomerne tvrdej "okruhovej" podvozek v tehle teplote byl jako sutr + tma (tzn odpovidajici rychlost) a bylo to i treba proti serii utrpeni...
a to tam nemam nic extra profi - road/track valving + zmenu viskozity s teplotou nezachranil ani slavnej ohlins olej

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

31.3.2019 v 23:02 | Nahoru | #2
assassin> Já hned myslel na Alfu 4C, než mi to došlo Teplota dělá moc, teď jak se udělalo trochu teplo tak jsem to okamžitě poznal i v autě, funguje hned jinak.
Chce to dostat teplo do vidlí, platí i na okruhu při prvním "stintu", trochu otevřít okruh reboundu ať to má víc pohybu a má šanci chytit teplo

kerut- tu RC213 bych teda bral, jasně že tam nemohli nechat race spec brzdy a odpružení, ale má to ještě správnej motor, ten mi dneska chybí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist