po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/37/456665_e9436294b58e38aeccf0e24bea8a7a15.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
uz jsem to resil se sabbatem a dalsimi.... spouste top race komponentu nejde nastavit nebo modifikovat pro jejich styl jizdy a svezeni na nich bude spis horsi nez lepsi.... casto ale funguje placebo efekt, mam tam vidli za 100k, takhle to proste ma spravne fungovat a zvyknu si... nebo dokonce "cejtim, jak to ted opravdu funguje"...
ja jel vcera v 4C po rozbity ceste, ten pomerne tvrdej "okruhovej" podvozek v tehle teplote byl jako sutr + tma (tzn odpovidajici rychlost) a bylo to i treba proti serii utrpeni...
a to tam nemam nic extra profi - road/track valving + zmenu viskozity s teplotou nezachranil ani slavnej ohlins olej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Chce to dostat teplo do vidlí, platí i na okruhu při prvním "stintu", trochu otevřít okruh reboundu ať to má víc pohybu a má šanci chytit teplo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
kerut- tu RC213 bych teda bral, jasně že tam nemohli nechat race spec brzdy a odpružení, ale má to ještě správnej motor, ten mi dneska chybí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)