po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/37/456665_e9436294b58e38aeccf0e24bea8a7a15.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
spalovac píše: To bych radši nasypal peníze třeba do motoru či do zapalování, karburátorů, výfuků.
Z mého pohledu vyhozené peníze Dvepade brzdí výborně i s litinou
Když to chce, proč ne...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Spousta úprav na motorkách je zbytečných, ale když se to majitelům líbí...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Edit. Tak Milanos se už vyjádřil...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 31.03.2019 12:21:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Urcite by slo na ne udelat karbonovy kryt aby neztracely tolik teplotu, urcite muzu dokoupit na svou palubku infracerveny senzor mereni teploty kotoucu a live si to zobrazovat. Vazne premyslim nad tim ze to zkusim.