globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

1.11.2018 v 16:37 | Nahoru | #1
Beranidlo> Jo ta ji vim ze ctvercovy motory jsou lepsi. Odhadovanej potencial tohohle motoru by mel bejt 100 koni za predpokladu ze ma ctvercovy pomer vrtani a zdvihu, ale on to mit nebude proto bude spis zazrak kdyz to preleze 90 koni. Ale to mi az tak nevadi, ja chci spis silnej stred.

Neni to prevrtany valec, je to novej odlitek, prepousteci kanaly ma celkem OK, ale vyfukovy kanal neni tvarove ideal. Tam se bude muset hodne ubrat. Nastesti je tam dost masa.

Uvidime co z toho Tyga vykouzli.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

2.11.2018 v 07:54 | Nahoru | #2
Milanos> a Tyga by k tomu neuměla zařídit i píst? Ideálně i se slicovanim na válec. Já mám bohužel zkušenost s výrobou pístu jen pro 4t, a tam mi zafungovaly americký cp pistons. Na to co se dělá u nás bych se vykašlal, to je dobrý do auta.

Naposledy editováno 02.11.2018 07:55:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist