globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

31.10.2018 v 13:08 | Nahoru | #1
Milanos> jj, a s prechodem va V4 (a bacha neni jedna jako druha, delali se v bangu i ve screameru - ten udajne striktne vyzadoval Mick) to vylezlo jeste o peknejch par desitek semikunahoru.. jak na tom chudaci "lezeli" kdykoliv zatahli za plyn, nezapomenutelny bestie !! motorysedelali tutove minimalne na kazej zavodni vikend, levna sranda to nebyla a vzdycky je holt neco zaneco no

E: viz dole DrDNA
tak jasne, ale i realny videa jsou zajimavy napriklad , nebo ,i samotnej motor pusobi dosttecne ipozantne.. klika

Naposledy editováno 31.10.2018 15:41:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

31.10.2018 v 14:46 | Nahoru | #2

kerut píše: Milanos> jj, a s prechodem va V4 (a bacha neni jedna jako druha, delali se v bangu i ve screameru - ten udajne striktne vyzadoval Mick) to vylezlo jeste o peknejch par desitek semikunahoru.. jak na tom chudaci "lezeli" kdykoliv zatahli za plyn, nezapomenutelny bestie !! motorysedelali tutove minimalne na kazej zavodni vikend, levna sranda to nebyla a vzdycky je holt neco zaneco no



Je to tak ale v4 byla trochu neco jineho nez v2. Ta sice nikdy nedosahla vykonu V4, ale diky 103 kg suche vahy a lepsimu prubehu vykonu mela vetsi corner speed. Mam doma posbirane nejaka fota vnitrku motoru V2 a je to slusna prace. Skoro stejne velky motor jak NSR 250, jen masivnejsi valce. Wolframova klika s keramickym loziskem uprostred. Magnesiove skrine, titanove ojnice. Superlehky pist, ktery dnes stoji 60 tisic jeden. Klika stoji ctvrt milionu a vydrzi cca 1800 km. Pisty se menily fakt s kazdym vikendem hlavne pro to, ze meli jeden krouzek a moc to proste v ty kompresi nevydrzelo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist