po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/37/456665_e9436294b58e38aeccf0e24bea8a7a15.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
ten graf je zcela evidentne vysledkem dynamicke zkousky ktera pocita se stejnym momentem setrvacnosti. kde je zakon zachovani energie? kam se podela energie odpovidajici tem 8hp? podle toho clanku jsou to ztraty v setrvacniku - kdyby se v nem "ztracelo" 8hp tak za chvili sviti jak zarovka :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
assassin píše: DrDNA: mam ted jinou praci, takze se mi nad tim nechce moc badat, ale takhle od boku strilim, ze ten graf je picovina
ten graf je zcela evidentne vysledkem dynamicke zkousky ktera pocita se stejnym momentem setrvacnosti. kde je zakon zachovani energie? kam se podela energie odpovidajici tem 8hp? podle toho clanku jsou to ztraty v setrvacniku - kdyby se v nem "ztracelo" 8hp tak za chvili sviti jak zarovka :D
Ja jsem to ani jinak nebral. Urcite to bude dynamicke zrychlovani a brzda merena na kolech. A ten rozdil 8hp je prave to roztaceni tezsiho setrvaku, ktere se diky tomu nedostane na kola. Ale to je snad v poradku, ne? Konec koncu to odpovida i jizde. Tam taky chces kone na zrychlovani. A ten rozdil 8 koni na ctyri kila setrvaku mi pripadne adekvatni. Ale prd tomu rozumim.