globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

5.8.2019 v 10:29 | Nahoru | #451
spalovac> To je klika z dvoutaktu?

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

1.9.2019 v 22:45 | Nahoru | #452
mito7> Ano

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

3.9.2019 v 08:22 | Nahoru | #453
Udivuje mě, že je tam tolik "hluchého" objemu a ani nejsou setrvačníky opracované. Jak vypadají kartery? Ten spodní objem se neřeší?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

4.9.2019 v 19:56 | Nahoru | #454

mito7 píše: Udivuje mě, že je tam tolik "hluchého" objemu a ani nejsou setrvačníky opracované. Jak vypadají kartery? Ten spodní objem se neřeší?



Čau, možno do tej kľuky ešte idú namontovať nejaké vložky z plast, alebo z hliníku.. Kľuka u 2T musí mať predsa čo najmenej prázdneho miesta.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

4.9.2019 v 21:39 | Nahoru | #455
krokoš> To má smysl na pérákovi, kde potřebuješ kompresi pod pístem, aby jsi vytlačil spaliny z válce do výfuku a ne obráceně. U silniční motorky, která jezdí od 8-9 tisíc výš, a kde výměnu směsi ve válci zajišťuje výfukový rezonátor, je nějaká minimalizace spodního objemu k ničemu, s jazýčkovým sáním někdy i na škodu. Takže se v diskusi vracíme o 11 stránek zpět: https://www.motorka...mp;pgr=5#goto9733077

Honda NSR 250 Restomod

6.9.2019 v 20:54 | Nahoru | #456
Stále mně není jasné, proč všechny závodní 125 ccm co jsem viděl rozebrané měli tu kliku vyšpuntovanou?

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

25.10.2019 v 18:03 | Nahoru | #457
Ahoj vsici, koukam ze tu diskuse nestoji behem nepritomnosti, to jsem rad. Po delsi dobe jsem se vratil z Japonska a mam nejake novinky. Krom toho ze jsem tam navstivil v Osace shop T2 racing specialisty na NSR tak jsem i po dlouhe uvaze usoudil ze cesta 360 cc u NSR neni asi ta spravna. Krom toho ze se mi porad nedari sehnat pisty a zakazkova vyroba to posouva do jinych cenovych dimenzi, tak hlavne vsichni koho jsem oslovil s vyrobou priver se ke me otocili zady.

Takze jsem nakonec prehodnotil moznosti a zachovam objem 250. Na ceste tedy jsou dva valce z NSR 500, vcetne tesneni, hlav a priver. Pisty do toho pasuji presne z RS250 NF5 a nemusim resit tedy prumery pistnich cepu a dalsi ptakoviny s loziskem. Asemblaz motoru bude tedy skoro hned.

Par fotek pro poteseni oka.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

26.10.2019 v 12:09 | Nahoru | #458
kdybys řešil čištění těch karterů, tak mám osvědčenýho kámoše co se tim zabejvá.

Honda NSR 250 Restomod

26.10.2019 v 13:44 | Nahoru | #459
Kuba: podle fotek super vysledky, vyzkousim, dik za odkaz

Milanos: rekl bych dobre rozhodnuti s tim mensim objemem treba se dockame finale, moc by me to zajimalo ...

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.10.2019 v 15:54 | Nahoru | #460
kuba350> Dik ja mam kartery v lepsim stavu, tohle jsou jeho puvodni. Ale cistit je budu nez tam nalisuju loziska. Spis resim jak vycistit kryt primaru a prevodovky, ma to jinou strukturu kovu a divnou barvu na to aby to byl hlinik je to hodne do zluta/hneda. Mam obavu aby to nebylo magnesium. Musim to nastudovat.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

26.10.2019 v 17:31 | Nahoru | #461
Milanos: s velkou pravdepodobnosti horcik, tzn nalakovat

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.10.2019 v 17:34 | Nahoru | #462
assassin> No musim to vycistit je to hodne zanesene a mastne pak asi lak. Ale zkusim ten kubuv odkaz, podle me kluci s tim musi mit zkusenosti.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

26.10.2019 v 17:51 | Nahoru | #463
Vyčistit to pujde jako alu, ale nemuze to zustat ciste v kovu, musi to byt chráněné lakem, jinak koroduje. Dily na motoru se poznají ze jsou horcikovy podle toho ze jsou origo v laku, prestoze je motor surovej hlinik - obvykle jsou to vika. Motogp Hondy maji na vikach takovou podivnou bezovou barvu, to je magensium.
Samo to neni cistej hořčík, ale alu slitina - cesky označována jako elektron

Naposledy editováno 26.10.2019 17:52:01

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.10.2019 v 19:08 | Nahoru | #464
assassin> Vim co myslis, tohle ma bezovy lak zevnitr ale zvenku se zda byt surovy hlinik.

Honda NSR 250 Restomod

26.10.2019 v 19:21 | Nahoru | #465
Takhle to je zoxidovane a zabarvene do zlutohneda ale neprijde mi to jako lak zvenku. Pro porovnani viko NSR 250 se suchou spojkou a viko NF5 ktere mam ja.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

26.10.2019 v 20:00 | Nahoru | #466
Jestli je to hořčík, bude o i na potěžkání rukou podezřele lehčí. Pak se dá taky využít Archimédův zákon pro zjištění hustoty. Nejjednodušší nadělat pilníkem pár pilin a zkusit zapálit. (k pokusu se hodí černý brejle)

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

3.11.2019 v 11:22 | Nahoru | #467
Beranidlo> Je to hlinik. Ted jsem to vyhrabal z krabice. Opracovane casti odlitku jasne rikaji ze to je hlinik. Nicmene diky Kubovi, jsem se spojil s borcema ze Sobeslavi a povezu to tam ted v tydnu. Cekam jen na valce a hlavy z nsr500 a pribalim je k tomu.

2 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

3.11.2019 v 11:25 | Nahoru | #468
No a pro poteseni oka jedna cerstve dokoncena NSR300 od kamarada Jyrkiho ze Svedska.


Naposledy editováno 03.11.2019 11:26:36

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

3.11.2019 v 12:20 | Nahoru | #469

Milanos píše: No a pro poteseni oka jedna cerstve dokoncena NSR300 od kamarada Jyrkiho ze Svedska.



Tak tu bych si dal líbit.

Honda NSR 250 Restomod

7.11.2019 v 19:06 | Nahoru | #470

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

8.11.2019 v 20:08 | Nahoru | #471
Milanos>

koukám, že ty štěrbiny jsou " rovné".
To do toho budeš dávat bombirované písty ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

8.11.2019 v 20:21 | Nahoru | #472

Milanos píše: No a pro poteseni oka jedna cerstve dokoncena NSR300 od kamarada Jyrkiho ze Svedska.



Kolik ta třístovka má koni?? Pokud to teda není tajné

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

8.11.2019 v 22:00 | Nahoru | #473
spalovac> Bezne se 300-ky dostavaji na 70 koni i lehce pres. Znam je i pripad s 80 ps, ktery postavila Tyga, ale to uz neni moc seriova NSR, neco jako ten muj drobek.

2 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

7.12.2019 v 11:26 | Nahoru | #474
Konečně jsem obrdžel balík s prvním válcem z NSR500. Pasuje to jak prdel na hrnec. Druhy válec je už také na cestě. S veškerým respektem k firmě Malossi od které jsem koupil 360 cc kit, tohle je někde jinde. Kvalita odlitku, opracování a drobné detaily, kterých jsem si všiml, Honda to prostě umí. Navíc ty kanály jsou fakt obrovské, asi to pojede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

7.12.2019 v 12:22 | Nahoru | #475
Milanos> Gratuluju a mám na tebe prosbu. Dokázal by jsi mně změřit výšky kanálů? Respektive vzdálenost od horní hrany válce (budem předpokládat, že píst chodí až sem) k horním a spodním hranám všech kanálů? A k hraně zavřené přívěry? Dá se tím dorazem na pravé straně nějak adjustovat RC přívěra v obou polohách? Délka ojnice je 104mm? Že bychom spočítali časování a udělali konfrontaci s tím, co je na nsr-world ?

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

7.12.2019 v 16:53 | Nahoru | #476
Beranidlo> Jasny to zmerit muzu, zitra to udelam a naposilam. Zmerim i ojnici. Obrovska vyhoda je ze by tam meli pasovat normalni zavodni pisty z NF5 a nemusi se resit ojnice atd.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

7.12.2019 v 18:02 | Nahoru | #477

Milanos píše: Konečně jsem obrdžel balík s prvním válcem z NSR500. Pasuje to jak prdel na hrnec. Druhy válec je už také na cestě. S veškerým respektem k firmě Malossi od které jsem koupil 360 cc kit, tohle je někde jinde. Kvalita odlitku, opracování a drobné detaily, kterých jsem si všiml, Honda to prostě umí. Navíc ty kanály jsou fakt obrovské, asi to pojede.



Pěkný . Tak ať ti to brzo vrčí

Já myslím, že by tam 70 + koní mohlo být

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

7.12.2019 v 18:27 | Nahoru | #478

spalovac píše: Já myslím, že by tam 70 + koní mohlo být


Bude tam přesně tolik koní, na kolik se podaří udělat výfuky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

7.12.2019 v 18:46 | Nahoru | #479

Beranidlo píše: Bude tam přesně tolik koní, na kolik se podaří udělat výfuky.



Já bych nic nevymyslel a okopíroval, a nebo koupil z Hondy RS250. Vlastní vývoj je cesta do pekel. Něco málo o tom vím

Výfuk dělá hodně, ale i zapalování, karburátory, hlavy, písty., Válce. Prostě je to celek, který spolu spolupracuje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

7.12.2019 v 21:02 | Nahoru | #480
spalovac> No nevim jestli to je cesta vzit vyfuky z RS250. NF5 ma rozevreni valcu 90, takze OK ale valce z NSR 500 maj urcite jinak kanaly, jsou o generaci jinde, takze to uplne fungovat nemusi. Na druhou stranu by se nabizelo vzit vyfuky z novejsi NX5, ta bude mit kanaly podobne jako NSR 500, ale ma rozevreni valcu mensi, tusim ze 75 stupnu, takze vyfuky nebudou pasovat a budou se muset rezat a varit. Mozna by slo z tech NX5-tek pouzit tvar a delku a udelat podle toho svoje na rozevreni 90.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist