Ventilové vůle byly na dolním limitu, některé trochu pod, tzn. byly natěsno. Já jsem udělal to, že jsem všechny při jednom nastavil na maximální přípustnou hodnotu. Tedy ventily se teď později otevírají a dříve zavírají.
Mohlo by to být příčinou toho, proč Strom od 3000ot. do cca 5000ot. táhne hůře, než předtím? Rozdíl není moc velký, ale cítit jde.
Už na hornetovi jsem si po seřízení ventilových vůlí (mechanik mi tak taky dával na maximální mez) všiml změny v projevu motoru, ale nějak si nevybavuju, že by jel hůře odspodu.
Naposledy editováno 24.08.2018 23:21:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Beranidlo píše: dejme tomu o 0,06mm, tedy asi 5°
??????
5°=>0,06mm ...360°=>4,32mm ...to je obvod kulatiny o prumeru 1,35mm
tys tu fakt chybel
E:
kerut píše: .....zkusme trosku pocitat, vypustime fakt ze ta vule ovlivni jen "prubeh nabehu" (tj rychlost otevirani toho ventilu) a nikoliv necasovani jako takovy (na tom ze se zmenou vule vacka nepootoci se doufam shodneme vsichni).. takze dejme tomu ze polomer vacky pro zavreny ventil bude 10mm, to je po obvodu 62,8mm.. takze i kdyby se vacka hypoteticky fakt cela otocila o tu jednu desetinu, je to prostym vypoctem 0,57° .. rozdil to je ale ze by znatelnej....
Naposledy editováno 28.08.2018 14:23:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Doplním to do předchozího, ať to neplete.
Naposledy editováno 28.08.2018 16:30:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |