globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Po tom co jsem na Stromkovi dělal ventily (avšak nejsem si úplně jist souvislostí a proto se ptám) mi Strom trošku hůře táhne v nízkých otáčkách. nejsem si jistý jestli táhne lépe ve vysokých, ale netáhne v nich hůře.

Ventilové vůle byly na dolním limitu, některé trochu pod, tzn. byly natěsno. Já jsem udělal to, že jsem všechny při jednom nastavil na maximální přípustnou hodnotu. Tedy ventily se teď později otevírají a dříve zavírají.

Mohlo by to být příčinou toho, proč Strom od 3000ot. do cca 5000ot. táhne hůře, než předtím? Rozdíl není moc velký, ale cítit jde.

Už na hornetovi jsem si po seřízení ventilových vůlí (mechanik mi tak taky dával na maximální mez) všiml změny v projevu motoru, ale nějak si nevybavuju, že by jel hůře odspodu.

Naposledy editováno 24.08.2018 23:21:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček

26.8.2018 v 20:24 | Nahoru | #1

BrumlaRT píše: Ano, když se něco takového skládá, montáž je klimatizovaná a dílce předem generovaný na předepsanou hodnotu.



hele, tak ted bud uz trosku kecas, nebo jsi mnohem vetsi magor(mysleno v dobrem) nez ja temperovani dilu jsem fakt nevidel ani u leteckych motoru..
(BTW perlicka OT - nedavno na TV NOVA rikali ze ve vrtulniku utrhla lopatka "saci turbiny kompresoru" inu zajimava soucast )

jinak k te presnosti, stovky jsou fakt blbost, ja mam merky po peti stovkach (BTW mikrometrem jsem je meril, odchylka max stovku ale vetsinou presny) a na nastaveni desetin to staci.. .05 proleze .10 ne je to pod desetinu, .10 proleze .15 ne je to pres dresetinu atd..

a k tomu nastaveni vuli, extreme maly vule (prakticky spis nulovy) propaleni ventilu dejme tomu OK, ale extreme velky vule krome klepani nebudou mit vliv na nic..
to by tam muselo bejt fakt uz treba pul milimetru aby to bylo po otevreni ventilu poznat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček

27.8.2018 v 06:47 | Nahoru | #2

kerut píše: hele, tak ted bud uz trosku kecas, nebo jsi mnohem vetsi magor(mysleno v dobrem) nez ja temperovani dilu jsem fakt nevidel ani u leteckych motoru..



Jsi dobrý manipulátor, tady máš to, na co jsem odpověděl. A co jsem psal o nějaké nepřesnosti, byla řeč o té jedné stovce, jestli je měřitelná, seřiditelná a pro motor důležitá. Pět stovek, těch již se seřízením motoru hne.
Příště když něco napíši, nevytahuj z kontextu jen to, co se ti hodí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer


TOPlist