globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dušení Honda CX500
Čus . Mám problém s Hondou . Nastartuje v pohodě ale když jedu na 5-6 tis přidám víc plynu tak se jakoby uleje,začne vibrovat a zpomaluje. Ale když přidávám pomalu přeskočí to 6-7tis.ot. můžu tahat za plyn jak hovado a nic se nedusí. Synchro uděláno karbeci snad 5x rozebraný ,novej vzd.filtr fajfky...jen to sežere svíčky co cca 2tis km to pak nepředjedu ani kamion..Jakejkoliv nápad se hodí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dušení Honda CX500

9.5.2020 v 23:26 | Nahoru | #1
Nemela by mi jet voda z výfuku, když by to bylo těsnění pod hlavou? Tam mi ale voda necaka :( na wiki píšou:
Domácí kutilové obvykle zkouší zastavit úniky ucpáním kanálku pod víkem vodní pumpy. V takovém případě se pak chladicí kapalina tlačí přes gufero vačky směrem do motoru a do olejové náplně. Často je to pak diagnostikováno jako špatné těsnění pod hlavou. Výměna těsnění vodní pumpy znamená vyndat motor z rámu ale může být opraveno i s motorem na místě jako např. zde Mech Seal.

Ještě k tomu dušení, ve starších příspěvcích jsi psal o svíčkách, které jsou podle manuálu. Které používáš? Protože tam se uvádí, že pro sportovnější jízdu se ma dat jiný typ. Já tam mám standard - D8EA - ale píšou že pro extended high speed riding má být D9EA.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dušení Honda CX500

10.5.2020 v 16:37 | Nahoru | #2
TeeDee> Mohla by jít i z výfuku ale záleží na kterou stranu začne těsnění propouštět. Buď to prochází mezi spalovacím prostorem a chlazením nebo mezi chlazením a olejovým kanálem kudy se vrací olej z hlavy dolů. To s tím ucpaným otvorem a guferem pod pumpou jsem psal do závorky v minulý odpovědi - předpokládám že i bez instrukcí jsi schopen ověřit že tam ten otvor je a pokud je průchozí tak tudy se voda do oleje tlačit opravdu nebude (to bys navíc poznal podle "vlhka v botách").

Co se týče svíček tak teď tam mám DR8EIX ale nejvíc jsem najel na DR8ES-L a B12S od brisku. Jediný s čím jsem měl problém byly densa ale to spíš souviselo s dalšíma závadama. Cpát tam studenější svíčku mi přijde zbytečný, jestli má změna tepelný hodnoty na něco vliv tak možná na životnost ale i s těma ES-L (který jsou teplejší než 8EA) jsem nalítal přes 30tkm aniž by se nějak výrazně opotřebovaly (a to je předepsaný interval pro výměnu v podstatě poloviční).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
cx 500 pumpa Honda CX 500 peracek1 6 26.4.2024 v 18:32 combust
CX 500 přední brzda Honda CX 500 V-tec4 4 7.4.2024 v 10:09 combust
Pískání brzd Honda CX 500 Toretak1050 7 2.4.2024 v 17:11 xbedla
Zkřípání Honda CX 500 Toretak1050 0 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050


TOPlist