Stav na mé Suzuki VZ800 Marauder je takový:
Od nákupu najeto asi 4000 km
Celkově 36000 km
Olej měnen na Motul 10W40 Full Syntetický 7100 před 3500 km, předtím nevím co tam bylo.
Spojka zabírá až ke konci rozsahu a při větších otáčkách prokluzuje. Původně jsem si myslel, že motoru prostě dojte pára ale jsem již přesvěčenej, že je to prokluz. Lankem se to dorovnat již nedá, když ho povolím akorát se začne vyklat, ta páčka na spojce je na doraz.
Nyní otázka. Je možné u spojky ve VZ800 ještě něco nastavovat, nebo jsou lamely na výměnu? Zdá se mi divný, že by cruiser u kterého nepředpokládám ani sprinty ani wheelie odešli lamely po 36tis km, ale holt to tak asi bude... Kdyby to bylo olejem tak si myslím, že nemám problém se záběrem až na konci rozsahu.
1 reakcí na tento příspěvek Prokluzování spojky: Výměna nebo Nastavení
Musím se na ní dneska dýl projet abych zjistil jestli je to teda fakt lepší nebo stejný. Zdálo se mi, že bere dřív.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní karburátor Suzuki Marauder VZ... Suzuki VZ 800 Marauder | linhic | 6 | Včera v 12:56 Dano998 |
Divný problém s V2 motorom Suzuki VZ 800 Marauder | Dano998 | 3 | Včera v 07:42 panTerek |
Škrtený Marauder 800 Suzuki VZ 800 Marauder | Dano998 | 1 | 1.5.2024 v 22:14 Faier |
Zadní karburátor na VZ800 Marauder ... Suzuki VZ 800 Marauder | linhic | 2 | 7.1.2024 v 13:59 1100Virago |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |