Jedná se o motorky od osmistovek vejš gs, tigr, supertenere, afrika..., na gumách typu E09 a ježdění po kamenech, v blátě a písku, takže docela těžký stroje a celkem problematický podloží.
Guma s duší. Má smysl u takovýhle motorky používat haltr ? Já teda foukám na předepsaný minimum 1,5 atm. Míň se bojím a zatím teda dobrý. Nic se neprotočilo. Vážím s plně naloženou motorkou 370 kilo.
Je znatelně vyšší opotřebení na gumě, která má mít na silnici 2,5-2,9 atm, když s ní jedu po asfaltu na 1,5 atm ? Jsou to přejezdy mezi místama kde to je potřeba a nechce se mi pořád nafukovat a ufukovat. Může to bejt i přes 200 kilometrů.
Foukám to pumpičkou na kolo vyjímečně,ale věšinou u pumpy . Vím že to je opruz a protože všichni v poslední době mají kmpresory, tak nedej bože, že bych si ho taky pořídil, ale je to 0,5 kilo navíc, co jsem se díval. Tak nevím. Klidně bych za něj dal i víc, kdyby byl trochu výdržnej a malej. Jen nevím co, protože rockway a touratech mají na webu něco mezi 700-1500,- a otázka, jestli to fakt vydrží i v prachu, kde se normální šmejdy za 300 za chvíli zadřou.
Dík za za poznámky k tématu.
Naposledy editováno 22.07.2018 11:26:37
1 reakcí na tento příspěvek Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, ...
(reakce na) Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, ...
regit píše: Čau, na TA 600 jsem zkoušel různý obojetný gumy a vepředu mi nejvíc seděla Pirelly Rallycross a vzadu E-09, tedy pokud mi jde o to někam dojet a potenciálně offit. No a Tigeru jsem po laboracích dospěl k podobnému, tzn. dopředu Pirelli Scorpion Rally a vzadu taky E-09. Tlak občas lehce snižuju, ale jen do bahna a řekl bych, že to pomáhá. Myslím, že ty Pirellky jsou docela opomíjené, pravda dražší, ale moc se neobržďují a dobře vedou i v bahně či kamení.
kolik ti vydrželi na tigrovi ?
dneska jsem se díval na tkc80 a je to málo špuntový, fakt to vede a jede po blátě líp jak E10 ? podle vzorku se to teda nezdá. vypadá to spíš jako shinko804 a ty jsou mnohem horší než e09