globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, kvalitní k...
 
22.7.2018 v 11:24
Vím že se tady o tom už psalo hodně, ale nebyl by někdo, kdo má zkušenosti napsat nějakej závěr ? Už jsem se o tom bavil s pár lidma, ale každej říká něco jinýho a odvolává se na různý zdroje. Takže z toho nejsem vůbec chytrej.

Jedná se o motorky od osmistovek vejš gs, tigr, supertenere, afrika..., na gumách typu E09 a ježdění po kamenech, v blátě a písku, takže docela těžký stroje a celkem problematický podloží.

Guma s duší. Má smysl u takovýhle motorky používat haltr ? Já teda foukám na předepsaný minimum 1,5 atm. Míň se bojím a zatím teda dobrý. Nic se neprotočilo. Vážím s plně naloženou motorkou 370 kilo.
Je znatelně vyšší opotřebení na gumě, která má mít na silnici 2,5-2,9 atm, když s ní jedu po asfaltu na 1,5 atm ? Jsou to přejezdy mezi místama kde to je potřeba a nechce se mi pořád nafukovat a ufukovat. Může to bejt i přes 200 kilometrů.

Foukám to pumpičkou na kolo vyjímečně,ale věšinou u pumpy . Vím že to je opruz a protože všichni v poslední době mají kmpresory, tak nedej bože, že bych si ho taky pořídil, ale je to 0,5 kilo navíc, co jsem se díval. Tak nevím. Klidně bych za něj dal i víc, kdyby byl trochu výdržnej a malej. Jen nevím co, protože rockway a touratech mají na webu něco mezi 700-1500,- a otázka, jestli to fakt vydrží i v prachu, kde se normální šmejdy za 300 za chvíli zadřou.

Dík za za poznámky k tématu.

Naposledy editováno 22.07.2018 11:26:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, ...

23.7.2018 v 13:24 | Nahoru | #1
vilemx> nikde som netvrdil že má niekto moto pre smútok alebo zlost.
Niekomu možno spôsobuje pôžitok šetriť gumy a robiť velké km nájazdy
Zázraky nečakám, len sa divím tým číslam čo tu padajú.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, ...

23.7.2018 v 13:34 | Nahoru | #2
bacaono> Jasně. Ty se zeptáš, jak se dá na přední XT 664 najet dost přes 5 tisíc km. Odpovím ti, že stačí trochu omezit prudké brždění přední brzdou. Tvá reakce? Motorku mám pro požitek a brdit přední je účinnější. Fajn, klidne si to stav na přední. Pak se ale nediv, že na té fgumě nenajedeš ani tisicovku. Také nesnáším delší přesuny. Holt to ale beru jako nutné zlo, protože další možností je přívěs, dodávka nebo náhradní gumy s sebou či pronájem v místě....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist