Jedná se o motorky od osmistovek vejš gs, tigr, supertenere, afrika..., na gumách typu E09 a ježdění po kamenech, v blátě a písku, takže docela těžký stroje a celkem problematický podloží.
Guma s duší. Má smysl u takovýhle motorky používat haltr ? Já teda foukám na předepsaný minimum 1,5 atm. Míň se bojím a zatím teda dobrý. Nic se neprotočilo. Vážím s plně naloženou motorkou 370 kilo.
Je znatelně vyšší opotřebení na gumě, která má mít na silnici 2,5-2,9 atm, když s ní jedu po asfaltu na 1,5 atm ? Jsou to přejezdy mezi místama kde to je potřeba a nechce se mi pořád nafukovat a ufukovat. Může to bejt i přes 200 kilometrů.
Foukám to pumpičkou na kolo vyjímečně,ale věšinou u pumpy . Vím že to je opruz a protože všichni v poslední době mají kmpresory, tak nedej bože, že bych si ho taky pořídil, ale je to 0,5 kilo navíc, co jsem se díval. Tak nevím. Klidně bych za něj dal i víc, kdyby byl trochu výdržnej a malej. Jen nevím co, protože rockway a touratech mají na webu něco mezi 700-1500,- a otázka, jestli to fakt vydrží i v prachu, kde se normální šmejdy za 300 za chvíli zadřou.
Dík za za poznámky k tématu.
Naposledy editováno 22.07.2018 11:26:37
2 reakcí na tento příspěvek Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, ...
https://www.pneucb.c...1-54m-xt-644-army-tt
(reakce na) Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, ...
ZdendaZB píše: to je vono ? a jakej by byl rozdíl proti TKC80 nebo E10 dopředu
https://www.pneucb.c...-644-army-tt [/quote]
Jestli si dobre vzpominam, tak je to vlastne guma se spunty velikosti TKC-80, ktere ale mezi sebou maji vetsi mezery. Takze to trochu zehli nedostatek jak TKC (spunty blizko u sebe), tak 09 (mala plocha spuntu). Preci jen to je nejaky patek, co jsem je jezdil, jestli je stale stejna smes. Tehdy dala dve az tri Rumunska, takze zhruba mezi 5 a 10 tisici podle jizdniho stylu.