globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto původem ze Švýcarska, koupě v Polsku
 
20.7.2018 v 22:15
Zdarec, chcu koupit motorku, prodává ji Polák, dotáhl ji do Polska ze Švýcar. Poslal mi foto techničáku, který k motorce je. Bude to stačit, případně co dalšího po něm mám chtít?



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto původem ze Švýcarska, koupě v Polsku

26.7.2018 v 10:34 | Nahoru | #1
foxdive> předpokládám že " u vás" je někde v Užhorodu nebo v bazmekistanu".....my v ČR máme také úředníky, kteří své práci rozumí, ale řeší jen to, co jim umožňuje zákon...co jim zákon neumožňuje, to neřeší...a už vůbec ne pod záminkou pomoci klientům...nevím jakého aktivistu zaměstnává tvůj bazmekistan ale pokud nelžeš, měl by se dotyčný v rámci pomoci klientům víc věnovat svému právnímu vědomí...včetně jeho nadřízeného...

U nás v ČR je pomoc klientům jiná, například v naší Příbrami....mají tam otevřeno 4 dny v týdnu, motorky tam registrují do 1-2 dnů, požadují pouze to, co jim ukládá zákon a klientům se snaží pomáhat také tak, že jim neprodleně po registraci zavolají že mají značku a doklady k vyzvednutí...

Takže všichni, co máte špatné zkušenosti s DI VB, s DI policie nebo s vlastním úřadem, všichni co se domníváte že je to moc popletené a složité, všichni co tady strašíte různými nesmysly, i ty foxdrive, vezměte s sebou tento švýcarský technický průkaz, protokol o technické prohlídce, výpis z technických údajů, zelenou kartu od pojišťovny a občanský průkaz...podejte si žádost v Příbrami...jsou tam mladé usměvavé holky, budete se cítit dobře a do 2 dnů budete mít značku...Tady se ctí zákony a tady je skutečná služba pro klienty....

A kecy o tom, jak to funguje v Užhorodu nebo jak to bylo na registru před 15 lety ignorujte... Důležité je, jak to skutečně funguje v praxi

Naposledy editováno 26.07.2018 10:39:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto původem ze Švýcarska, koupě v Polsku

26.7.2018 v 11:27 | Nahoru | #2

CRF1000 píše: foxdive> předpokládám že " u vás" je někde v Užhorodu nebo v bazmekistanu".....my v ČR máme také úředníky, kteří své práci rozumí, ale řeší jen to, co jim umožňuje zákon...co jim zákon neumožňuje, to neřeší...a už vůbec ne pod záminkou pomoci klientům...nevím jakého aktivistu zaměstnává tvůj bazmekistan ale pokud nelžeš, měl by se dotyčný v rámci pomoci klientům víc věnovat svému právnímu vědomí...včetně jeho nadřízeného...

U nás v ČR je pomoc klientům jiná, například v naší Příbrami....mají tam otevřeno 4 dny v týdnu, motorky tam registrují do 1-2 dnů, požadují pouze to, co jim ukládá zákon a klientům se snaží pomáhat také tak, že jim neprodleně po registraci zavolají že mají značku a doklady k vyzvednutí...

Takže všichni, co máte špatné zkušenosti s DI VB, s DI policie nebo s vlastním úřadem, všichni co se domníváte že je to moc popletené a složité, všichni co tady strašíte různými nesmysly, i ty foxdrive, vezměte s sebou tento švýcarský technický průkaz, protokol o technické prohlídce, výpis z technických údajů, zelenou kartu od pojišťovny a občanský průkaz...podejte si žádost v Příbrami...jsou tam mladé usměvavé holky, budete se cítit dobře a do 2 dnů budete mít značku...Tady se ctí zákony a tady je skutečná služba pro klienty....

A kecy o tom, jak to funguje v Užhorodu nebo jak to bylo na registru před 15 lety ignorujte... Důležité je, jak to skutečně funguje v praxi


já si myslím že už ti to tady někdo psal že tvoje teorie sou krásné ale praxe je prostě někdy odlišná, to máš jak když jezdíš v otevřené helme a fouká ti do xichtu, teoreticky si řekneš že větší turistické plexi to vyřeší a ono prd stejně ti do xichtu fouká, v praxi pomůže zavřená helma by mě zajímalo kolik dovozu ze zahraničí udělals ty ser na to a neřeš to, kdo chce si pomůže sám, pobavils
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist